Hermione
Ortak salonda Harry ve Ron ile oturuyordum. O ikisi hala maçı konuşuyordu. Ben ise salonun diğer ucunda Slytherin'liler ile oturan Draco ile bakışıyordum.
Masamıza Hufflepuff'lı küçük bir öğrenci geldi ve bize üç tane kağıt verdi.
Slughorn Kulübü Davetiyesi
Noel arifesinde, saat 20.00'da, noel partisi. Aynı yerde. İstediğiniz birini davet edebilirsiniz.
İksir öğretmenimiz Partilere neden bu kadar kafayı takmıştı ki? Ron'un yüzü gülüyordu. Ona da davetiye gelmişti.
Draco'ya tekrar baktım. O da elinde bir kağıtla bana bakıyordu. Sadece gözlerimizle anlaşmıştık. Elbette beraber gidiyorduk.
Ron ve Harry veda edip kalktılar ve salondan çıktılar. Büyük ihtimalle Ginny'i ve Lavender'i davet edeceklerdi.
Draco Slytherin masasından kalkıp yanıma geldi. Diğer öğrenciler bize bakıyordu. Elimden tutup beni kaldırdı ve beraber dışarı çıktık.
"Noel arifesine 1 gün kaldı, biliyorsun."dedi.
"Elbette. Beraber gidiyoruz değil mi?"dedim gülümseyerek."Aslında, Pansy ile-" dirsek attım. Gülmeye başladı.
"Tamam tamam şakaydı!" Ama ben hala onu pataklıyordum. İki kolumu birden tuttu ve beni dudaklarımdan öptü. Elma ve nane kokusu burnumj doldururken, kendimi sadece onun öpücüğüne bırakıyordum. Bir süre sonra kollarımı bıraktı. Zaten artık onu pataklamak gibi bir niyetim yoktu. Öpücüğü her şeyi noktalamıştı."Öhöm-öhöm."
Draco sessizce küfretti ve bu güzel anı bozan kişiye baktı. Dumbledore bize bakıyordu. Ve olabildiğince gülümsüyordu.Draco
Şaşkınlıktan dilim tutulmuştu. Öldürmeyi düşündüğüm adam, gelmiş geçmiş en güçlü büyücülerden biri, şu an tam karşımda gülümsüyordu. Hayat dolu bir adamdı. En az 100 yaşındaydı. Ama hala genç gibiydi. Onu öldürmeye çalışacağım için kendimden utandım.
"Gençlerin aşkı beni hep mutlu etmiştir." Dedi ve gülümsedi. "Bayan Granger, aslında Bay Potter için gelmiştim. Ama mesajımı siz iletebilirsiniz herhalde."
"Elbette efendim, ne mesajı bu?"
"Aslında bir 2. Sınıf öğrencisine söyledim bay Potter'a söylesin diye. Ama galiba unutmuş yoksa Harry dün akşam yanıma gelirdi." Dedi ve biraz sustu. Hala gülümsüyordu."Bay Potter'a bu akşam odama gelmesi gerektiğini ve çok önemli olduğunu söyler misiniz?"
"Elbette efendim" dedi Hermione."Çok güzel." Dedi Dumbledore ve yürümeye başladı. Sonra arkasını döndü.
"E hadi ama. Ben size engel olmayayım. Ben yokmuşum gibi davranın." Dedi ve gülümseyerek ordan ayrıldı.
Ben bu adamı nasıl öldürecektim?Hermione
Harry, Dumbledore'un odasına gitmek üzere aramızdan ayrıldı. Büyük ihtimalle Voldemort'un geçmişi ile ilgiliydi.
Ron yanıma geldi ve sevinçle konuşmaya başladı "Sence ne oldu da Slughorn beni davet etti."
"Bilmiyorum, Ron. Slughorn çok tatlı bir adam. Belki de geçen sefer az kişi çağırdı diye üzülmüştür."
Ron kafasıyla onayladı."Sen Malfoy ile mi gidiyorsun."
"Evet."
Ron düşünceliydi. "Ona bu kadar yakınlaşma, o tehlikeli biri."Bu kadar yakınlaşma mı? Doğru, Ron, Draco ile öpüştüğümü bilmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love or Life {Dramione}
FanfictionDraco ve Hermione'nin aşkı gerçekleşseydi, seri nasıl biterdi? Serinin 6. Ve 7. Kitaplarını bambaşka bir açıdan okuyun ve Draco ile Hermione'nin şehvetli aşkına ve tehlikeli maceralarına ortak olun...