9.Bölüm/ Quidditch: Gryffindor VS Slytherin

513 23 17
                                    

Hermione

Katie'nin başına gelenler tüm okula yayıldı. Katie de artık derslere gelmiyordu. Madam Pomfrey'nin yanındaydı.

"Size söylüyorum, o yaptı. Malfoy yaptı." Dedi Harry. Artık gına gelmişti. Okul başladığından beri aynı.

"Sana söyledim, Harry. Draco benim yanımdaydı. Artık saçmalamayı kes." Dediğimde yüzündeki ifade değişti.

"Aşkın gözünü kör etmesine izin verme, Hermione. Sen zeki bir kızsın."
"Bana kanıtla gel. O zaman inanırım, Harry. Ayrıca aşık olduğum yok. Sadece çıkıyoruz."

Bu doğru değildi. Basbayağı aşıktım Draco'ya. İçimden, Harry'nin, benim Draco'yla öpüştüğümü görmemiş olmasını umdum.

Aklımdan o anı geçirince, içim bir hoş oldu. Mutluluğum yüzüme de vurunca, Harry bana sırıttı.

"Hı hı inandım. Neyse Herm, ders başlıyor, hadi gidelim."

Beraber biçim değiştirme sınıfına doğru gittik. Yolun ortasında Ron ve Lavender de katıldı. Bu ikisi ne zamandır çıkıyordu? Bunu Ron'a soramamıştım çünkü onları ilk defa Hogsmeade'de görmüştüm ve o zaman da Draco yanımdaydı.

Herhalde ben Draco ile, Harry de Ginny ile gidince, yalnız kalmamak istemişti ve Lavender'e teklif etmişti. O Lavender de McLaggen kadar yılışıktı. Okul başladığından beri Ron'a asılıyordu. Teklifi anında kabul etmiş olsa gerek.

McGonagall sınıfa geldi. "Bu ders önünüzdeki bardakları, yastıklara dönüştürmek için uğraşacağız. Hepiniz beni dikkatle izleyin." Asasını aldı. Bardağa tuttu. Asasını üç defa salladı ve son sallayışında bardak kırmızı bir yastığa dönüştü. Kusursuz bir büyüydü.

Ben 3. Denememde başarmıştım. Harry benden kısa bir süre sonra başardı. Ron da en son bardağını yastığa dönüştürdü ama yastığı yırtıktı.
İlk benim başardığımı gören McGonagall Gryffindor'a 10 puan verdi.

Ders bittiğinde McGonagall, Ron, Harry ve bana, sınıfta kalmamızı söyledi. Herkes çıktığında konuşmaya başladı.

"Bana neler olduğunu anlatın."
Ron olayları kısaca anlattıktan sonra Harry konuştu.
"Efendim, bunu bence Malfoy yaptı."
McGonagall bunu duyunca şaşırır gibi oldu ama ifadesini bozmadı
"Bu çok ağır bir suçlama, Bay Potter. Elinizde kanıt var mı."

"Yok ama..." cümlenin sonunu getiremedi. Anlaşılan hiç vazgeçmeyecekti. Draco'nun değiştiğinden asla emin olmayacaktı.

Harry, aramızdan ayrıldı. Bugün Cumartesi akşamıydı ve Harry'nin Dumbledore ile dersi vardı.

Ron ile ortak salona döndük. Draco'yu gördüm. Bana gülümsüyordu. Ron konuştu "Bunu duymaktan sıkıldığından eminim, Hermione. Ama o herif gerçekten güvenilmez biri. Eğer sana bir şey yaparsa..."

"Bana bir şey yapmayacak, Ron. Anlayışın için teşekkür ederim. Onunla oldukça uzun zaman geçirdim ve yalan konuşmadığından, bana karşı oyun oynamadığından eminim."

"Sen öyle diyorsan" dedi. Malfoy'a küçümser bir bakış attı ve tekrar konuşu. "Ben Lavender'in yanına gidiyorum. Görüşürüz Herm."

"Görüşürüz, Ron." Dedim.

Daha Sonra

Harry ve Ron, Ginny ve Lavender'le beraber gitmişlerdi. Konuşcaklarmış falan filan, bence daha çok yiyişcekler. Dumbledore Harry'e, Voldemort'un geçmişini anlatmaya başlamış. Düşünselinde bir anı göstermiş. Harry, Voldemort'un annesini ve çektiği eziyetleri görmüş.

Love or Life {Dramione}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin