# PART 4

3.1K 188 1
                                    

Νιώθω τα βλέφαρα μου βαριά.Με δυσκολία μπορώ και τα ανοίγω.Δεν βλέπω τίποτα γνώριμο και αρχίζω να ανησυχώ.Κοιταω τα χέρια μου.Ειμαι συνδεδεμένη με όρο.Κοιταω γύρω στο δωμάτιο και καταλαβαίνω ότι είμαι σε νοσοκομείο.Ανοιγει η πόρτα και μπαίνει μέσα ο πατέρας μου ,η Άννα ,ο Μάριος και....ποιος είναι αυτός που έρχεται πίσω από τον Μάριο; Που τον έχω ξανά δει;Όλοι κρατάνε καφέ ή φαγητό.

Εγώ - Που είμαι ; ,ρώτησα ενώ πήγα να κάνω μια κίνηση για να σηκωθώ.

Μπ.- όχι μην κουνιέσαι.Εισαι σε νοσοκομείο. Λιποθύμησες στην μέση του δρόμου.Δεν θυμάσαι ;

Εγώ - Κάτι θυμάμαι τώρα που το λες.Και εδώ πως κατέληξα ;

Μάριος - Σε βρήκα εγώ μαζί με τον Αλέξη ,είπε δείχνοντας το αγόρι που ήταν δίπλα του

Τότε θυμήθηκα που τον έχω ξανά δει.Ειναι ο τύπος με την μηχανή που πήγε να με πατήσει λίγο πριν λιποθυμήσω.Δηλαδη τώρα του χρωστάω και ευχαριστώ ; Με ΤΙΠΟΤΑ!!Δεν είχε πάρει το βλέμμα του από πάνω μου και με κοιταγε με μια δόση ανωτερότητας. Άνοιξε η πόρτα και μπήκε μέσα ένας γιατρός.
Ο πατέρας μου και η Άννα τον πλησίασαν.Ο Μάριος ήρθε και κάθισε στο κρεβάτι διπλα μου ενώ ο Αλέξης έμεινε όρθιος.

Μάριος - Πως αισθάνεσαι; Είσαι καλύτερα  τώρα ;

Εγώ - Ναι μια χαρά είμαι.Γιατι το κάνετε όλοι τόσο μεγάλο θέμα ;

Μάριος - Λίζα λιποθύμησες και αν δεν ήμασταν εμείς δεν ξέρουμε τι θα είχε γίνει.Και νομίζω ξέρεις ήδη τον λόγο που έχασες τις αισθήσεις σου.

Με κοιταγε με ένα έντονο βλέμμα. Ήξερα που το πήγαινε, στο γεγονός ότι δεν τρώω.Αηδιες.Εγω ρολαρα τα μάτια μου και γύρισα να κοιτάξω τον γιατρό.

Γιατρός - Θα ήθελα να σας κάνω μερικές ερωτήσεις πριν σας πω τα συμπεράσματα μου.Τρώει καθόλου ;;

Μπ. - Το πολύ μισό πιάτο την ημέρα και αυτό μετά από δικιά μας πίεση. Εδώ και έναν μήνα γίνεται αυτό.

Γιατρός - Η μικρή λιποθύμησε από έλλειψη φαγητού και βιταμινών. Την έχει εξετάσει κανένας γιατρός από τότε που σταμάτησε να τρώει;

Άννα - Φέραμε πολλούς στο σπίτι να την δουν αλλά τους απέφευγε.Ειναι αυτό που φανταζόμαστε νευρική ανορεξία ;

Γιατρός - Ναι.Αλλα από την στιγμή που μου λέτε πως τρώει έστω και αυτό το λίγο είναι ακόμα στην αρχή. Μπορούμε να το αντιμετωπίσουμε σχετικά εύκολα.

Άσε το παρελθόν πίσω σου Where stories live. Discover now