Βλέπω ένα άδειο ταξί και του λέω την διεύθυνση του σπιτιού. Με αφήνει και φεύγει.
Πρώτη φορά έρχομαι εδώ επειδή το θέλω και όχι για να ξεφύγω από κάτι. Για όλα υπάρχει η πρώτη φορά.
Μέχρι να τακτοποιηθω στο σπίτι, να κάνω ένα μπάνιο,να πάω μια βόλτα στην περιοχή και να ντυθώ βράδιασε. Το θέμα είναι πως θα πάω μέχρι την συμμορία του Χάρη.
Α ναι δεν σας το είπα. Δεν έχω σκοπό να δω ούτε την Μυρτώ, ούτε τον Σταύρο. Αλλά τους άλλους μου φίλους. Στην Χαλκίδα όλες οι συμμορίες μεταξύ μας έχουμε κόντρα. Όμως εμείς μόνο με μια έχουμε πολύ φιλικές σχέσεις. Αυτήν στην οποία αρχηγός είναι ο Χάρης. Τα μέλη της συμμορίας του τα ξέρω όλα και μας ξέρουν και αυτοί. Είμαστε όλοι φίλοι μεταξύ μας. Σε αυτήν την συμμορία είναι και η Όλγα ,από το προηγούμενο κεφάλαιο ,θυμάστε ;; Ο Χάρης και ένας άλλος ο Φώτης είναι οι τρελοί που είχα πει στον Σταυρό.
Κανένα ταξί δεν θα δεχτεί να με πάει ως εκεί. Θα με αφήσει εκεί που ξεκινούν οι συμμορίες και θα αναγκαστώ να περπατήσω. Δεν πειράζει.
[...]
Ταξι - Κοπελιά ως εδώ θα σε πάω.Εγώ - Ναι Καταλαβαίνω. Ορίστε.
Του έδωσα τα χρήματα και κατέβηκα. Αφού έφυγε ξεκίνησα να περπατάω. Η αλήθεια είναι ότι τώρα που είμαι με τα πόδια φοβάμαι λίγο αλλά εντάξει. Περπατάω στους σκοτεινούς δρόμους έξω από διάφορα μαγαζιά , έρημα κτήρια γεμάτα από αναρχικούς. Νιώθω στο στοιχείο μου.
Έτσι αφηρημένα που κοιταγα αφηρημένα γύρω μου έπεσα πάνω σε κάποιον. Οι μπύρες που κράταγε έπεσαν κάτω και ξεκίνησε να βρίζει μέσα από τα δόντια του ενώ έσκυβε για να τις μαζέψει.
Αυτός - Κοίτα και μπροστά σου !! Αμάν είδες τι έκανες τώρα ;;
Εγώ - Εντάξει δεν έσπασε καμιά. Συγνωμη.
Όταν άκουσε την φωνή μου σήκωσε το κεφάλι του και όταν με είδε παράτησε τις μπύρες κάτω.
Αυτός - Λίζα ;;!!!!!
Με αγκάλιασε αμέσως σφιχτά.
Εγώ - Φώτη !! Πόσο καιρό έχω να σε δω ;;
Φώτης - 5 μήνες. Γιατί δεν απανταγες στα τηλέφωνα ρε ;;
Εγώ - Άλλαξα αριθμό και έχασα όλες τις επαφές.
Με άφησε από την αγκαλιά του και ξεκίνησε να με κοιτάει από την κορφή ως τα νύχια.
Φώτης - Καλά θα τρελαθούν οι άλλοι στην συμμορία όταν σε δουν. Εκεί πάω έλα.
Ξεκίνησε να με τραβάει από το χέρι.
YOU ARE READING
Άσε το παρελθόν πίσω σου
Teen FictionΗ Λίζα είναι ένα κορίτσι 17 χρόνων και ζει με την μητέρα της.Οταν αυτήν πεθαίνει μετακομίζει στην Αθήνα.Εκει θα ζήσει με τον πατέρα της ,την νέα του σύζυγο και τον γιο της.Αλλο σχολείο , αλλα άτομα. Άλλοι φίλοι ,άλλοι εχθροί.Εχει ένα περίεργο παρελθ...