# PART 46

2K 123 2
                                    

Μάριος - Είπες πως χρειαζόμαστε και άλλους και η Ελπίδα είχε την ιδέα να τους καλέσουμε για βοήθεια.

Εγώ - Μα είναι άγνωστοι. Τους τα είπατε όλα ;;

Ορέστη - Ότι είπαμε και στην Ελπίδα.

Εγώ - Παιδιά είστε καλά ;; Δεν ξέρουμε αν μπορούμε να τους εμπιστευτούμε και επίσης είναι εκτός αυτού του κόσμου με τις συμμορίες.

Ακούω τον Άγγελο και την Μυρτώ να έχουν βάλει τα γέλια.

Εγώ - Που βρίσκετε το αστείο ;;

Μυρτώ - Πουθενά συνέχισε. Κάτι έλεγες πως δεν ξέρουμε από συμμορίες.

Άγγ - Ψιτ εσύ. Όταν μάθεις για το παρελθόν μας τα ξανά λέμε.

Μάριος - Ηρεμιστε.

Εγώ - Μα καλά αν πάθουν κάτι τι θα κάνουμε ;;

Άγγ - Λοιπόν για να τελειώνουμε τυχαίνει να ξέρουμε από συμμορίες. Για αυτό να μας αντιμετωπίζεται ως ίσοι γιατί είμαστε ίσοι. Οκ ;;

Εγώ - Ξέρετε ;; Είστε μέλη ;;

Μυρτώ - Εμ... περίπου. Τέλος πάντων δεν είναι αυτό το θέμα μας.

Άγγ - Ακριβώς. Καλά ρε πως μπόρεσες να μπλέξεις την Λίζα σε όλο αυτό ;; Θα σε λιώσω, θα σε είχα κι όλας σκοτώσει αλλά είσαι τυχερός που η Λίζα σε αγαπάει.

Μου είπε και άφησε τον γιακά της μπλουζας μου που τόση ώρα κράταγε.

Εγώ - Και εγώ την αγαπάω.

Άγγ - Δεν φαίνεται.

Κάθισε πάλι δίπλα στην Μυρτώ.

Μυρτω - Ποιο είναι το σχέδιο.

Να μια καλη ερώτηση όπου δεν ξέρουμε να απαντήσουμε.

Μείναμε όλοι σκεφτηκοι.

Άγγ - Πήρες τους άλλους ;;

Μυρτώ - Όχι.

Άγγ - Γιατί ;; Σου λένε χρειάζονται και άλλα άτομα.

Εγώ - Η αλήθεια είναι πως όσοι περισσότεροι είμαστε τόσο το καλύτερο. Για ποιους λέτε ;;

Άγγ - Για την υπόλοιπη παρέα της Λίζας. Είναι πολύ ικανοί θα φανούν χρήσιμοι.

Μυρτώ - Άγγελε δεν μπορώ να τους ειδοποιήσω. Μην ξεχνάς πως ο Νίκος και ο Πάνος δεν θέλουν να ακούν για αυτήν.

Άγγ - Τους άλλους τότε.

Μυρτώ - Μέχρι σήμερα το βράδυ οι άλλοι πρέπει να είναι ήρεμοι και στην Χαλκίδα. Ξέρεις για αυτήν την υποχρέωση που έχουν...ίσως τους πάρω μετά.

Άσε το παρελθόν πίσω σου Where stories live. Discover now