# PART 31

2K 119 2
                                    

Τρέχω δίπλα της και περπατάμε κανονικά προς το γραφείο του διευθυντή. Δεν μου δίνει καθόλου σημασία ούτε καν που με κοιτάει.

Χτυπάει την πόρτα και μπαίνει μέσα στο γραφείο. Την ακολουθώ από πίσω.

Διευθ - Δεσποίνης Μαλτεζη ;; Εσάς δεν περίμενα να σας δω εδώ. Εσυ πάλι παιδί μου Αλέξη κάθε πρωί πίνεις καφέ μαζί μου. Τι θα γίνει με εσένα ;;

Εγώ - Δεν φταίω εγώ που οι καθηγητές με έχουν βάλει στο μάτι και με βγάζουν έξω από την τάξη.

Διευθ - Θα ασχοληθώ μετά με εσένα. Εσείς δεσποινης Μαλτεζη τι έγινε ;;

Λίζα - Άργησα και έμεινα έξω.

Εγώ - Και εγώ το ίδιο.

Διευθ - Μπορείτε να πηγαίνετε αλλά να μην επαναληφθεί.

Βγαίνουμε έξω από την τάξη και αμέσως ανοίγει το βήμα της για να με αποφύγει.

Εγώ - Περίμενε.

Την γραπωνω από το μπράτσο και γυρνάει να με κοιτάξει.

Λίζα - Τι θες και με παιρνεις από πίσω ;;

Εγώ - Απλά έλεγα να σου κάνω παρέα. Τέτοια ώρα εκτός μαθήματος είναι μόνο τα "κακά παιδιά " του σχολείου.

Λίζα - Και εσύ είσαι ένα από αυτά. Εσύ δεν έλεγες να σε αφήσω ήσυχο ;;

Εγώ - Ναι το έλεγα. Αλλά από το να είσαι μόνη και να σου την πέφτουν αυτά τα λιγουρια καλύτερα με εμένα.

Στο σχολείο μας έχουμε πολλούς που είναι για φαπες. Τα περισσότερα αγόρια του λυκείου άμα δουν κοπέλα μόνη της θα της την πέσουν. Ακόμα και στο σχολείο ,γιατί τέτοια ώρα όλοι οι καθηγητές είναι σε μάθημα οπότε έχουν το πεδίο ελεύθερο.

Λίζα - Δεν είμαι μωρό.

Εγώ - Ναι αλλά εισαι μόνο ένα μήνα στο σχολείο. Δεν θα διστάσουν ακόμα και να σε χουφτωσουν.

Λίζα - Σε βαρέθηκα.

ΛΙΖΑΣ POV

Καλά ο άνθρωπος χρειάζεται ψυχίατρο. Τι βλακείες λέει. Φεύγω και πάω στην καντίνα του σχολείου.

Δίκαιο είχε. Σχεδόν όλα τα τραπέζια είναι γεμάτα από αγόρια ,όλα μυώδη. Βλέπω και τον Παύλο σε ένα τραπέζι με την γνωστή παρέα του. Που έχω έρθει να μείνω ;; Δεν τους ξέρω όλους μόνο μερικούς, αυτούς που είναι τρίτη λυκείου. Καλά αυτοί την πρώτη ώρα δεν την έχουν ακουστα ;;

Πάω και κάθομαι σε ένα από τα άδεια τραπέζια. Βγάζω το κινητό μου ,τα ακουστικά μου και ακούω μουσική. Ξέρω πως άμα με δει ή με καρφώσει κάνεις θα πάρω αποβολή αλλά δεν μπορώ να ασχοληθώ και με αυτό τώρα. Και τώρα πρέπει να βρω κάτι να απασχοληθω αυτήν την ώρα. Βιβλίο δεν τολμαω να βγάλω μπροστά σε αυτούς γιατί με κοιτάνε ήδη περίεργα.

Άσε το παρελθόν πίσω σου Where stories live. Discover now