# PART 21

2.2K 127 9
                                    

Μπήκαμε σε ένα ταξί και μας πήγε σπίτι μου. Μπήκα σιγά σιγά για να μην ξυπνήσουν οι άλλοι και προς έκπληξη μου βρήκαμε στον καναπέ τον Αλέξη και τον Μάριο να κοιμούνται με ένα μπολ ποπ - κορν στα χέρια. Η τηλεόραση ανοιχτή και φόραγαν τα ρούχα τους. Συγκρατησαμε τα γέλια μας και πήγα να τους ξυπνήσω για να μην πιαστούν στον καναπέ.

Εγώ - Μάριε σήκω. Έλα Μάριε ξυπνά.

Τον σκουνταγα και του ψιθυριζα στο αυτί για να ξυπνήσει και τον είδα να ανοίγει σιγά σιγά τα βλέφαρα του. Με κοίταξε χωρίς να καταλαβαίνει τι συμβαίνει. Ήταν από τον ύπνο ακόμα.

Μάριος - Τι έγινε ξημέρωσε ;;

Εγώ - Σας πήρε ο ύπνος στον καναπέ. Πηγαίνετε στο δωμάτιο σου να κοιμηθείτε.

Γύρισε απορημένα το κεφάλι του γύρω στο δωμάτιο και έδειξε να αρχίζει να καταλαβαίνει. Έσβησε την τηλεόραση και σηκώθηκε.

Μάριος - Ήσασταν έξω ;;
Εγώ - Ναι.

Μάριος - Τώρα γυρίσατε ;;
Εγώ - Ναι.

Μάριος - Άντε τα λέμε αύριο. Πάω για ύπνο.

Εγώ - Μήπως ξεχνάς κάτι ;;

Είπα δείχνοντας τον Αλέξη. Κοιμόταν σαν αγγελούδι , σαν μωράκι. Ήταν τόσο γλυκούλης εκείνη την στιγμή. Τον ξύπνησε απότομα και πήγαν επάνω για ύπνο.

Εγώ - Ωραία έφυγαν. Πάμε και εμείς ;;

Μυρτώ - Να σου πω δεν καθόμαστε να δούμε καμιά ταινία ;; Την έχουμε ήδη ,έχουμε και τα ποπ - κορν και τον καναπέ άδειο.

Εγώ - Ωραία ιδέα. Πάμε να βάλουμε πιτζάμες και ερχόμαστε.

Αλλάξαμε γρήγορα και βάλαμε να δούμε από την αρχή την ταινία που έβλεπαν τα αγόρια. Μπορώ να πω πως ήταν πολύ καλή πράγμα περίεργο γιατι την είχαν διαλέξει ο Αλέξης με τον Μάριο. Ήταν περιπέτειας και λίγο ρομαντική. Περίεργο που δεν διάλεξαν κάποιο θρίλερ. Τέλος πάντων καλύτερα για  εμάς. Φάγαμε όλα τα πατατάκια που υπήρχαν στο ντουλάπι της κουζίνας γιατί τα ποπ - κορν δεν μας έφτασαν.

Κατά τις τέσσερις η ώρα το πρωί πήγαμε στο κρεβάτι μου για ύπνο. Πέσαμε ξερές και οι δύο. Κοιμήθηκα αμέσως , ήμασταν πολύ κουρασμένες.

[...]
Το επόμενο πρωί ξυπνάω από μια περίεργη αίσθηση στον λαιμό μου και στον ώμο μου. Ανοίγω τα μάτια μου και βλέπω τον Αλέξη να με φιλάει απαλά σε εκείνα τα σημεία. Είναι ντυμένος και έχει την σχολική του τσάντα στους ώμους.

Άσε το παρελθόν πίσω σου Where stories live. Discover now