# PART 19

2.1K 128 1
                                    

Κατέβηκε την σκάλα και εμείς μπηκαμε μέσα.

Μυρτώ - Αν ήξερα ότι μένεις με τέτοιον κούκλο αδελφό θα ερχόμουν συχνότερα.

Εγώ - Έχει κοπέλα οπότε ξεχνά τον. Άντε αμέσως εσύ.

Μυρτώ - Τα καλύτερα παιδιά μας έχουν πάρει οι Αθηναίες.

Εγώ - Δεν μου λες θα μου πεις τι έγινε ή όχι ;;

Έδειξε να βουρκωνει πάλι και να αλλάζει συναισθήματα. Κάθισα δίπλα της και την αγκάλιασα.

Εγώ - Πάρε τον χρόνο σου.

Μυρτώ - Στην συμμορία ήρθε ενα παιδί το οποίο το έβαλα εγώ μέσα. Θέλω να πω μέσα από εμένα γνώρισε την συμμορία.

Εγώ - Και είναι κακό αυτό ;;

Μυρτώ - Δεν άντεξε την κατάσταση στην συμμορία και όλα αυτά που κάναμε και έφυγε. Προτίμησε την μίζερη ζωουλα του ,σπίτι σχολείο σπίτι και έφυγε.

Εγώ - Ωχ...σας κάρφωσε στους μπάτσους.

Μυρτώ - Όχι ευτυχώς. Κανόνισαν τα παιδιά από την συμμορία να τον τρομάξουν τόσο ώστε να μην μιλήσει. Αλλά ο Πάνος και ο
Νίκος θεώρησαν δικό μου λάθος που κάποιος εκτός συμμορίας τώρα γνωρίζει την ύπαρξη της.

Εγώ - Εντάξει δεν είναι και ότι καλύτερο αλλά για αυτό μαλωσατε ;;

Δεν πρόλαβε να μου απαντήσει γιατί χτύπησε η πόρτα και μπήκε μέσα ο Μάριος.

Μάριος - Έφερα το φαγητό που μου είπες. Έρχεσαι λίγο να σου πω ;;

Άφησε τα πιάτα στο θρανίο μου και βγήκε έξω. Βγήκα και εγώ και μισό εκλεισα την πόρτα.

Εγώ - Έλα τι θες δεν έχω χρόνο όπως καταλαβαίνεις !!

Μάριος - Ήθελα να σε ρωτήσω μωρέ για την φίλη σου. Μυρτώ είπες ε ;; Επίθετο ;;

Εγώ - Μάριε σε έβαλε ο πατέρας μου να με ψαρέψεις ;;

Μάριος - Ε ναι ρε Λίζα θέλει να μάθει για την φίλη σου δεν ξέρω γιατί.Πως το κατάλαβες ;;

Εγώ - Το έχει ξανά κάνει με άλλους φίλους μου.

Είχε μάθει τα επίθετα του Νίκου και του Πάνου και είχε πάει να τους απειλήσει ώστε να πάψουν να με κάνουν παρέα και να γλυτώσω από την συμμορία. Μόλις θα άκουσε ότι η Μυρτώ είναι από την Χαλκίδα θα ήθελε να μάθει αν είναι στην συμμορία ή όχι. Αλλά δεν θα του περάσει.

Εγώ - Μάριε πήγαινε να φας κάτω και άσε μας εμάς. Μην μας ενοχλήσετε.

Του έκλεισα την πόρτα στα μούτρα. Πήρα τα πιάτα και αρχίσαμε να τρώμε.

Άσε το παρελθόν πίσω σου Where stories live. Discover now