# PART 40

2.1K 122 2
                                    

Φτάσαμε στο σχολείο και οι δρόμοι μας με τα αγόρια χώρισαν. Δεν είχε πολύ κόσμο γιατί είχαμε φτάσει πολύ πριν χτυπήσει το κουδούνι. Μας πλησίασε ο Παύλος.

Παύλος - Γεια σας κορίτσια.

Εγώ - Σε εμάς μιλάς ;;

Παύλος - Φυσικα. Τι κάνετε ;;

Ελπίδα - Μέχρι τώρα καλά...

Εγώ - Θέλεις κάτι και είσαι έτσι...καλός ;;

Τον κοίταξα εξεταστικα και με ένα επιφυλακτικό βλέμμα.

Παύλος - Θέλω μια χάρη.

Ελπίδα - Τι χάρη μπορεί να θες εσύ ;;

Παύλος - Βασικά την θέλω μόνο από την Λίζα.

Εγώ - Για πες...

Παύλος - Κοίτα μπορεί εμείς να μην τα πηγαίνουμε καλά ,να σου έχω πει τόσα και εσύ άλλα τόσα, να με αντιπαθείς ,να με θεωρείς

Εγώ - Μεγάλο πρόλογο κάνεις. Πες κατευθείαν αυτό που θες.

Παύλος - Θέλω να κάνω κάποια να ζηλέψει και σε θέλω για να παραστήσεις την κοπέλα μου.

Εγώ - Να εισαι καλά βρε Παύλο με έκανες και γέλασα.

Παύλος - Σοβαρά μιλάω.

Εγώ - Και γιατί εμένα ;; Βρες κάποια που να σε συμπαθεί για να σου κάνει την χάρη.

Παύλος - Δυστυχώς δεν κάνω παρέα με κορίτσια ώστε να έχω φίλες για να ζητήσω αυτήν την χάρη.

Εγώ - Να είχες.

Παύλος - Μόνο με εσένα έχω τέτοια οικειότητα για να στο ζητήσω. Και ξέρω πως δεν θα με ερωτευτείς ξαφνικά ακόμα και αν φιληθουμε.

Τον άκουγα με προσοχή.

Εγώ - Πήγαινε σε κάποια πρώην σου ,έχεις πολλές.

Παύλος - Πλάκα μου κάνεις ;; Κάνω αμάν για να ξεκολλήσουν από πάνω μου και τώρα θα τους ζητήσω να παραστήσουν το κορίτσι μου ;; Θα βάλω τα χεράκια μου να βγάλω τα ματάκια μου.

Εγώ - Και τι θες τώρα ρε Παύλο ;; Σου έδωσα τόσες εναλλακτικές. Να πάρεις την Ελπίδα.

Ελπίδα - ΤΙ ;; ΕΓΩ ΤΙ ΦΤΑΊΩ ΡΕ ΛΙΖΑ ;;;

Παύλος - Η Ελπίδα δεν είναι καλή στα ψέματα. Είναι και πολύ αθώα. Άσε που δεν θέλω μπλεξίματα με τον Ορέστη.

Ελπίδα - Ει για πρόσεχε τα λόγια σου.

Εγώ - Ενώ μπλεξίματα με τον Μάριο θες...

Παύλος - Εσύ μπορείς να κάνεις κουμάντο τον Μάριο. Να τον ηρεμησεις, να τον φέρεις με τα νερά σου. Είσαι καπατσα.

Άσε το παρελθόν πίσω σου Where stories live. Discover now