[...]
Φτάσαμε στο σπίτι του Αλέξη. Υποτίθεται θα κοιμομασταν πάλι όλοι μαζί και θα πηγαίναμε σπίτια μας αύριο που ήταν Κυριακή. Χτυπάμε το κουδούνι και μόλις μας βλέπει κατάλαβα ότι ένιωθε άβολα.Εγώ - Μην φοβάσαι. Ήρθα να πάρω μόνο τα πράγματα μου να πάω σπίτι μου.
Ελπίδα - Το ίδιο και εγώ. Θα κοιμηθώ στης Λίζας. Με χρειάζεται.
Αλέξης - Εντάξει περάστε.
Μπήκε πρώτα η Ελπίδα και μετά εγώ. Μου έπιασε τον καρπό αλλά εγώ δεν γύρισα να τον κοιτάξω απλά σταμάτησα.
Αλέξης - Δεν σημαίνει πως επειδή χωρίσαμε δεν θα μιλιομαστε,ούτε ότι σε μισώ.Οποτε θελήσεις να μου πεις την αλήθεια θα περιμένω.
Εγώ - Κάτσε και περίμενε. Κανονικά δεν θα έπρεπε να σε νοιάζει το παρελθόν μου αλλά εγώ η ίδια και ο χαρακτήρας μου. Έχεις κάνει μεγάλο λάθος. Εγώ σε αγαπάω. Όταν καταλάβεις το λάθος σου έλα μιλά μου. Θα περιμένω.
Του τίναξα το χέρι για να πάψει να μου πιάνει τον καρπό και προχώρησα στο δωμάτιο του. Πήρα όλα τα πράγματά μου και πήγα να φύγω.
Μάριος - Λίζα περίμενε.
Εγώ - Μάριε τι θες ;;
Μάριος - Εισαι καλά ;; Θα μιλήσουμε στον Αλέξη εμείς γιατί είναι λίγο υπερβολικός αλλά έχει και ένα δίκιο.
Εγώ - Μην φοβάσαι. Είμαι μια χαρά. Θα το ξεπεράσω όπως και όλα τα άλλα. Καλά να περάσετε.
Πήγα στο σπίτι μου με την μηχανή του Μάριου.Παλι καλά έπεσα σε καλό αδελφό. Σε αυτό είμαι τυχερή. Πήγα να περάσω γρήγορα γιατί αν με έβλεπαν κόκκινη και πρησμένη από το κλάμα θα έπεφταν η ερωτήσεις βροχή.
Μπ. - Λίζα σταμάτα.
Φτου!!! Αυτήν η ατυχία μου .
Μπ. - Δεν θα κοιμομασταν στον Αλέξη ;;
Εγώ - Ναι αλλά εγώ με την Ελπίδα είπαμε να κοιμηθούμε εδώ μαζί. Θα μείνουν αγοροπαρεα.
Άννα - Γιατί είσαι έτσι ;;
Εγώ - Τι έχω ;;
Άννα - Είσαι σαν κλαμενη. Έχει γίνει κάτι ;;
Εγώ - Όχι. Αν έρθει Ελπίδα ανοίξτε της και πείτε της να έρθει στο δωμάτιο μου.
Έφυγα και ανέβηκα τρέχοντας την σκάλα. Μόλις μπήκα στην ασφάλεια του δωματίου μου ξεκίνησα να κλαίω. Έπειτα από
λίγο μπήκε μέσα η Ελπίδα.ΑΛΕΞΗ POV
Έφυγαν. Καθίσαμε στον καναπέ και παραγγείλαμε πίτσα. Κανείς δεν φαίνεται να έχει διάθεση .
YOU ARE READING
Άσε το παρελθόν πίσω σου
Teen FictionΗ Λίζα είναι ένα κορίτσι 17 χρόνων και ζει με την μητέρα της.Οταν αυτήν πεθαίνει μετακομίζει στην Αθήνα.Εκει θα ζήσει με τον πατέρα της ,την νέα του σύζυγο και τον γιο της.Αλλο σχολείο , αλλα άτομα. Άλλοι φίλοι ,άλλοι εχθροί.Εχει ένα περίεργο παρελθ...