# PART 48

2.2K 116 7
                                    

Βράδιασε και έχουμε πάει με τις μηχανές να δούνε και οι άλλοι από κοντά το μέρος που θα συναντηθούμε. Γιατί μόνο με τους χάρτες δεν κάνουμε δουλειά.

Πήγαμε σε όλα τα μέρη για τα οποία λέγαμε και μετά καθίσαμε σε ένα μπαρ να πιούμε κάτι.

Η Μυρτώ έφυγε γιατί έχει σχολείο αύριο αλλά θα έρθει πάλι το απόγευμα αύριο.

Εγώ - Δεν μπορώ να χωνέψω ότι εμείς είμαστε εδώ και τα πίνουμε ενώ η Λίζα ειναι κλεισμένη σε ένα δωμάτιο.

Ελπίδα - Και τι να κάνουμε ;;

Μάριος - Μεθαύριο τέτοια ώρα θα την έχουμε αγκαλιά.

Παύλος - Αν όλα πάνε καλά.

Άγγ - Πρέπει να πάνε καλά. Αλλιώς βρείτε καράβι να φύγετε.

Κατά τις έντεκα γυρίσαμε σπίτι μου και πέσαμε ξεροί όλοι για ύπνο.

Την άλλη μέρα δεν μπορούσα να πιστέψω ότι έπρεπε να πάω σχολείο και να ακολουθήσω την γνωστή ρουτίνα μου.

Μπήκαμε στο προαύλιο με τον Παύλο, τον Μάριο και τον Ορέστη. Φαινόμαστε όλοι μας ξενυχτισμενοι.

Πολλά βλέμματα έχουν πέσει πάνω μας. Μάλλον το τελευταίο πράγμα που περίμεναν ήταν να με δουν μαζί με τον Παύλο ξανά.

Αύριο όλα τελειώνουν. Αυτό είναι το μόνο που σκέφτομαι όλη την ώρα των μαθημάτων.

Η Ελπίδα δεν ήρθε. Αυτήν το έχει πάρει χειρότερα από όλους. Όλη την ώρα κλαίει. Δεν αντιδρά καθόλου ψύχραιμα και λογικά.

Επιτέλους σχολασαμε και πήγαμε σπίτι μου.

Εγώ - Θα παραγγείλουμε ;;

Παύλος - Ναι.....ο Άγγελος ;;

Μάριος - Θα έρθει το απόγευμα.

Ορέστης - Εμένα πάντως δεν μου αρέσει που έχουν μπλεχτεί στην ιστορία τόσα άτομα που δεν ξέρουμε.

Μάριος - Ο Άγγελος και η Μυρτώ είναι κολλητοί της Λίζας. Και μας έχουν φανεί πολύ χρήσιμοι μπορώ να πω.

Παύλος - Ναι αλλά οι άλλοι δύο ;; Ο Νίκος και ο Πάνος ;; Δεν τους ξέρουμε καθόλου.

Εγώ - Είναι φίλοι του Αγγέλου και της Λίζας. Δεν έχουμε λόγο να μην τους εμπιστευτούμε.

Ακούστηκε το κουδούνι και στο δωμάτιο εμφανίστηκε η Μυρτώ με τον Άγγελο.

Μυρτώ - Η Ελπίδα που είναι ;;

Ορέστης - Έχει πάει κάτω σε περιμένει.

Έτσι όπως ήρθε εξαφανίστηκε. Ο Άγγελος κάθισε μαζί μας.

Άσε το παρελθόν πίσω σου Where stories live. Discover now