# PART 27

1.8K 126 7
                                    

Η ώρα είναι έξι το πρωί. Έχω ξυπνήσει ,ούτε εγώ δεν ξέρω πως το κατάφερα αυτό. Κοιταζομαι στον καθρέφτη. Έχω κοιμηθεί με τα ρούχα τα χθεσινά αλλά φαινονται μια χαρά , δεν θα κάνω τον κόπο να αλλάξω. Δεν έχω το κουράγιο.

Μαζεύω όλα τα πράγματά μου και φεύγω από το σπίτι. Κλειδώνω και πηγαίνω προς την μηχανή μου. Κάτι μέσα μου μου λέει να μην γυρίσω στην Αθήνα να μείνω εδώ γιατί δεν θέλω να αντικρίσω τον Αλέξη. Όμως θα τον αντιμετωπίσω ,δεν θα τον φοβηθούμε κι όλας.

[...]
Μπαίνω αθόρυβα στο σπίτι. Όλοι κοιμούνται λογικά. Πάω να μπω στο δωμάτιο μου και βλέπω με την άκρη του ματιού μου το δωμάτιο του Μάριου. Η πόρτα είναι μισάνοιχτη. Το κρεβάτι είναι άδειο αλλά τα σεντόνια έχουν γίνει χάλια. Καλά που είναι τέτοια ώρα ο Μάριος ;;

Μάριος - Λίζα ;;

Ακούω την φωνή από πίσω μου και γυρνάω τρομαγμένη. Φαίνεται σαν να έχει μόλις ξυπνήσει και κρατάει ένα ποτήρι νερό στο χέρι.

Εγώ - Με τρόμαξες !! Δεν πλησιάζουν τους άλλους έτσι αθόρυβα !!

Είχα ανεβάσει τον τόνο της φωνής μου και είχα πραγματικά νευριάσει παρά πολύ.

Μάριος - Μην φωνάζεις. Θα ξυπνήσεις τον Αλέξη.

Εγω - Δεν είναι στο δωμάτιο σου. Κοίταξα.

Μάριος - Που ήσουνα ;;

Εγώ - Όπα περιμενε εδώ κοιμήθηκε ο Αλέξης ;; Καλά τι θέλει και μπαινοβγαίνει συνέχεια εδώ μέσα αφού σπίτι έχει.

Προσπέρασα την ερώτηση του σαν να μην την είχε κάνει ποτέ. Άνοιξε το στόμα του να πει κάτι αλλά τον διέκοψε μια άλλη φωνή. Εμφανίστηκε ο Αλέξης από την πόρτα του μπάνιου.

Αλέξης - Τι έγινε τώρα σε ενοχλώ ;; Δεν είναι μόνο δικό σου το σπίτι κοπελιά.

Τόση ώρα καθόταν και μας άκουγε που μιλάγαμε ;; Και αυτό το ύφος που έχει όταν μου μιλάει με κάνει να θέλω να τον σκοτώσω. Ο παλιός καλός Αλέξης. Όπως ήταν όταν με πρωτοείδε. Τελικα ήμουν όντως ένα παιχνίδι για αυτόν.

Εγώ - Ναι με ενοχλείς. Δεν γουστάρω να σε βλέπω. Και θα μου έκανες χάρη αν δεν μου ξανά μίλαγες.

Αλέξης - Αλλά έλεγες πριν μια μέρα.

Είπε και με πλησίασε τόσο ώστε να μπορώ να νιώσω ελάχιστα το σώμα του πάνω μου. Εγώ δεν κουνηθηκα καθόλου.

Αλέξης - Έλεγες ότι με αγαπάς. Για αυτό μην κάνεις τώρα πως δεν σε ενοχλεί και μην μου το παίζεις σκληρή γιατί πολύ απλά δεν είσαι.

Άσε το παρελθόν πίσω σου Where stories live. Discover now