# PART 8

2.8K 153 2
                                    

~~FLASHBACK~~

4 Μήνες πριν.....
Κοιτάω την οθόνη του κινητού μου. Είναι 24:00.Μπαινω στο σπίτι.Η μητέρα μου θα είναι ακόμη στο χωριό για αυτήν την κηδεία της θείας της θείας της ούτε και εγώ ξέρω ποιανού. Έχω πραγματικά ιδρώσει αφού φόρεσα μακριμανικο κάτω από το δερμάτινο ενώ είναι Μάιος. Μολις μπαίνω μέσα μου κόβεται η ανάσα .Παραλίγο να λιποθυμήσω.

Εγώ - Μπαμπά ?? Τι κάνεις εδώ ??

Μπ. - Σε περίμενα. Που ήσουνα ??

Εγώ - Ήμουνα....εεε....στο σινεμά.Με τους φίλους μου.

Μπ. - Λίζα ξέρω ότι πηγές πάλι εκεί και ότι δεν ήσουν με την παρέα σου από το σχολείο αλλά με τους φίλους σου από την συμμορία.Σε είχα προειδοποιήσει νεαρή μου ότι αν ξανά συμμετάσχεις σε κάτι τέτοιο θα στην πάρω την μηχανή.Οποτε τα κλειδιά.

Εγώ - Σε μισω !!! Δεν με καταλαβαίνεις ποτέ !!!

Του έδωσα τα κλειδιά αφού θα μπορούσε να μου πάρει την μηχανή και χωρίς αυτά.Ανεβηκα στο δωμάτιο μου και κλείδωσα την πορτα.Ακουσα την εξώπορτα να ανοίγει και να ξανά κλείνει. Αφου σιγουρεύτηκα ότι έφυγε εβαλα τα κλάματα.

~~ENDFLASHBACK~~

Λογικά θα έχετε πολλές απορίες τώρα οπότε μάλλον έχει έρθει η ώρα να αποκαλύψω μερικά πραγματακια για το παρελθόν μου.

Πριν δύο χρόνια ,όταν ήμουν πρώτη λυκείου,στις αρχές πήγα σε ένα πάρτυ.Απο εκεί έμπλεξα με δύο παιδιά τον Πάνο και τον Νίκο.Ο Πανος είναι ενα χρόνο μεγαλύτερος μου ενώ ο Νικος ίσα με εμενα. Μαζι τους  ιδρύσαμε μια συμμορία.Σιγα σιγά ερχόντουσαν όλο και περισσότερα άτομα να γίνουν μέλη.Εμεις οι τρεις ήμασταν κατά κάποιον τρόπο οι αρχηγοί.Ειχαμε την προσοχή όλων. Φυσικα τα αγόρια με έβλεπαν ίσα με εκείνους γιατί δεν υπήρχε τίποτα που να με τρομάζει και τα τέσσερα χρόνια καράτε που έκανα βοηθούσαν να αποκτήσω τον σεβασμό των άλλων.

Αρχικά ξεκινήσαμε ως μια συμμορία που απλά έκανε γκράφιτι,πήγαινε σε πορείες, καταστρεφαμε αστυνομικά τμήματα , πλατείες ,κάναμε αγώνες με τις μηχανές μας μεταξύ μας και αργότερα με άλλες συμμορίες.Αλλα καταλήξαμε να οπλοφορουμε όλοι μας και σχεδόν όλα τα παιδιά να κάνουν εμπόριο ναρκωτικών.Το μόνο πράγμα που δεν έκανα ποτέ μου όσο ήμουν ήταν εμπόριο.Εμεινα δύο χρόνια στην συμμορία.Ως αρχηγός μαζί με τον Πάνο και τον Νίκο ελεγχαμε τα καινούργια μέλη που ήθελαν να μπουν , οργανωναμε τα περισσότερα που κάναμε .Περνάγαμε την μισή μας μέρα στην βάση μας.Βαση μας ήταν μια αποθήκη μεγάλη που την είχαμε φτιάξει από μέσα υπέροχη. Είχαμε ορκιστεί να μην προδωσουμε ποτέ την συμμορία.

Άσε το παρελθόν πίσω σου Where stories live. Discover now