# PART 6

3.4K 164 21
                                    

Το μάθημα άρχισε.

Εγώ - Γιατί με κοιτάς έτσι ;

Ελπίδα - Πλάκα κάνεις ; Εισαι η κόρη του Μαλτεζη ; Τυχερή αυτά τα λέμε αμέσως.

Εγώ - Προτιμω να κάνω φίλους επειδή το θέλουν και εκείνοι και όχι για τα λεφτά του μπαμπά μου. Και δεν είμαι καθόλου τυχερή.Η μητέρα μου σκοτώθηκε πριν ένα μήνα και τώρα ζω με τον πατέρα μου.Μου λείπει ρε .Όπως βλέπεις το χρήμα δεν φέρνει την ευτυχία.

Ελπίδα - Σε αυτό συμφωνώ και συλληπητηρια για την μαμά σου.Δεν το ήξερα .

Εγώ - Δεν πειράζει.Εχω αρχίσει να το ξεπερνάω.

Καθηγ. - Τι θα γίνει Λίζα και Ελπίδα ; Θα μιλάτε για πολύ ακόμα. Μοιραστειτε το με την τάξη .

Εγώ - Δεν θα ξανά γίνει κύριε καθηγητά.

Ευχαριστημενος από την απάντηση μου γύρισε στην παράδοση του μαθήματος . Ενιωσα την Ελπίδα να με σκουντάει στο πόδι.

Εγώ - Τι έπαθες τρελάθηκες ;
Ελπίδα - Δεν σου φαίνεται καθόλου ότι είσαι φυτό.

Εγώ - Μα δεν είμαι φυτό.

Ελπίδα - Τότε γιατί απάντησες έτσι στον καθηγητή;;

Εγώ - Για να μας αφήσει ήσυχες. Κοιτα η αλήθεια είναι ότι διαβάζω αλλά μόνο ότι έχουμε για την επόμενη μέρα.Και όταν τελειώνω βγαίνω.Δεν είμαι φυτό.

Ελπίδα - Α ωραία γιατί και εγώ έτσι είμαι.Ακου τελευταία ώρα κάτι είπαμε με τους άλλους στην τάξη για κοπάνα.Εγω θα φύγω.Εσυ ;

Εγώ - Ελπίδα μου εγώ δεν συμμετέχω ποτέ σε κοπάνες.Τις διοργανώνω.

Ελπίδα - Σοβαρά ;
Εγώ - Ναι.Τουλαχιστον έτσι έκανα στο παλιό μου σχολείο.Αλλα ακόμα δεν αρχίσαμε θα κάνουμε κοπάνα;

Ελπίδα - Τελευταία ώρα έχουμε αρχαία με μια στρίγγλα καθηγήτρια.

Εγώ - Οκ αυτό αρκεί να με πείσεις .

Επιτέλους χτυπάει κουδούνι .Δεν άντεχα να ακούω άλλο τον άλλο να μιλάει χωρίς σταματημό.Πηγα να βγω έξω με την ελπίδα με την οποία να πω πως φαίνεται να ταιριάζω πολύ.

Μάριος - Λιζααα!!!!

Τον ακούω να με φωνάζει ενώ ήμασταν ήδη πολύ κοντά για να βγούμε στο προαύλιο.Τον βλέπω να τρέχει και από πίσω να έρχονται χαλαροί ο Ορέστης και ο Αλέξης.

Εγώ - Τι έπαθες παιδάκι μου ;;

Μάριος - Φάε !!!

Μου είπε ενώ κράταγε ένα τοστ από το κυλικείο.Με κοιταγε και περίμενε να το πάρω και να το φάω.Να τσουπ μας έφτασαν και ο Ορέστης με τον Αλέξη.Τελεια θα γίνω ρεζίλι όχι μόνο στην Ελπίδα αλλά και σε αυτούς.

Άσε το παρελθόν πίσω σου Where stories live. Discover now