Συμμαθ.- Λίζα Ελπίδα τι κάνετε εδώ ;;
Ελπίδα - Περιμένουμε να πάρουμε από το κυλικείο.
Συμμαθ. - Ο Αλέξης πλακώνει στο ξύλο τον Παύλο. Στην μπροστινή αυλή.
Εγώ - ΤΙ ΠΡΆΓΜΑ ;;
Βγήκαμε έξω τρέχοντας.Η αυλή είναι σχετικά μεγάλη. Έπρεπε να πάμε μέχρι την άλλη άκρη.Ολο αυτό το κάναμε τρέχοντας. Ενιωσα τα πόδια μου να με πονάνε πολύ αλλά δεν έδωσα σημασία. Φτάσαμε και περάσαμε τα άλλα παιδιά για να βλέπουμε τον Αλέξη και τον Παύλο.
Εγω - Ας τους σταματήσει κάποιος γιατί κοιτάτε όλοι.
" Γιατί αν μπούμε και εμείς στον καβγά θα τις φάμε χωρίς να φταίμε. Δεν μπορούμε να τους ανταγωνιστούμε θα μας λιώσουν"
Είπε ένα παιδί από δίπλα μου που δεν τον ήξερα.Ο Μάριος και ο Ορέστης έφτασαν λίγο μετά και προσπάθησαν να τους χωρίσουν αλλά μάταιο.Δεν μπορούσα να καταλάβω ποιος κερδιζε γιατί μια ήταν από πάνω ο Αλέξης και μια ο Παύλος.
Εγώ - Αλέξη σταμάτα.
Τον τράβηξα προς τα πίσω με όλη μου την δύναμη και μπήκα ανάμεσα τους. Σταμάτησαν .Είδα την πληγή του Αλέξη δίπλα στα χείλη του να έχει ανοίξει πάλι ενώ ο Παύλος είχε μια στο φρύδι.Παιρνω τον Αλέξη από το χέρι και απομακρυνόμαστε από το πλήθος.
Εγώ - Αλέξη τι κανεις μπορείς να μου πεις ;
Αλέξης - Δεν είναι η πρώτη φορά που χτυπάω παιδί.Πως κάνεις έτσι.
Εγώ - Μην κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις.
Αλέξης - Απλά εξοργίστηκα. Ηθελα να πληρώσει που σε φίλησε χθες χωρίς την θέληση σου.
Εγώ - Δεν ηταν ανάγκη να ανακατεύεις.Δεν έπρεπε να τον χτυπήσεις.
Αλέξης - Εγώ το έκανα για καλό.
Εγώ - Και αν σου βάλουν αποβολή τώρα μου λες ;;
Αλέξης - Τιποτα δεν θα γίνει.Δεν θα μιλήσει ο Παύλος γιατί δεν τον συμφέρει.
Εγώ - Απλά όταν τον είδα να σε χτυπάει πόνεσα και εγώ. Είσαι καλά ;;
Αλέξης - Τώρα που είσαι δίπλα μου είμαι στον παράδεισο.
Με φίλησε στο στόμα.Ηταν ένα πολύ γλυκό και απαλό φιλί.Τον σταμάτησα γιατί αν μας έβλεπε κάποιος καθηγητής σίγουρα θα μας έδινε αποβολή.
[...]
Σχολασαμε νωρίτερα επειδή ένας καθηγητής έλειπε πάλι καλά δηλαδή γιατί δεν είχα διαβάσει και πολύ καλά το μάθημα του.
KAMU SEDANG MEMBACA
Άσε το παρελθόν πίσω σου
Fiksi RemajaΗ Λίζα είναι ένα κορίτσι 17 χρόνων και ζει με την μητέρα της.Οταν αυτήν πεθαίνει μετακομίζει στην Αθήνα.Εκει θα ζήσει με τον πατέρα της ,την νέα του σύζυγο και τον γιο της.Αλλο σχολείο , αλλα άτομα. Άλλοι φίλοι ,άλλοι εχθροί.Εχει ένα περίεργο παρελθ...