Εγώ - Ελπίδα σίγουρα έχεις διαβάσει ετσι ;; Είναι σωστά αυτά που μου λες ;;
Ελπίδα - Ναι. Γιατί εγώ σε αντίθεση με εσένα διάβασα χθες παρόλη την στεναχώρια μου.
Δεν μίλησα. Τι να της έλεγε πως είχα και εγώ τις μαύρες μου χθες και δεν άντεχα να διαβάσω πολύ;
Θα μου άνοιγε ολόκληρη συζήτηση. Δώσαμε τις κόλλες μας και την ώρα εκείνη χτύπησε κουδούνι για διάλειμμα. Βγήκαμε έξω.Μάριος - Λευκή κόλλα έδωσα αν εξαιρέσεις τις απαντήσεις που μπόρεσα να δω από την Λίζα.
Τον κοιτάω αγριεμενα για πλάκα και μου χαμογελάει γλυκά και παραπονεμένα.
Αλέξης - Και εγώ αντεγραψα από τον Μάριο που αντέγραψε από την Λιζα...
Ορέστης - Σοβαρά ;; Εγώ από εσένα τα είδα Αλέξη γιατί δεν είχα κάποιον άλλον να δω.
Ελπίδα - Με λίγα λόγια αντιγραψατε όλοι από εμένα.
Εγώ - Γιατί και εγώ τα πήρα από την Ελπίδα. Τουλάχιστον θα ξέρουμε ποιον να κατηγορήσουμε αν δεν πήγαμε καλά.
Ορέστης - Λίζα εσύ πως και δεν διάβασες ;;
Εγώ - Δεν είχα όρεξη.
Μάριος - Πως το έπαθε αυτό το φυτό η αδελφή μου ;;
Είπε και μου τσίμπησε το μάγουλο. Δεν μίλησα παρά μόνο έκανα μια γκριμάτσα και του έδωσα ενα χαλαρό χαστουκακι.
Κάπως έτσι συνεχίστηκε η υπόλοιπη μέρα. Στο σχολασμα εγώ με την Ελπίδα γυρίσαμε με την μηχανή μου και αφήσαμε τα αγόρια να έρθουν με τα πόδια αφού οι μηχανές τους δεν είχαν φτιαχτεί ακόμα.
Μπήκα στο σπίτι με τα κλειδιά και αμέσως ήρθε η Άννα και μου έκανε νόημα να μην μιλήσω.
Εγώ - Τι έπαθες ;; Τι συμβαίνει ;;
Άννα - Ο πατέρας σου είναι στο γραφείο του με κάτι ανθρώπους. Μιλάνε για δουλειά μην κάνεις φασαρία.
Εγώ - Εντάξει. Με ποιους είναι ;;
Άννα - Με έναν κύριο * επίθετο *.
Την κοίταξα με ένα ύφος τρομαγμένο.
Εγώ - Μήπως αυτός ο κύριος έχει έρθει και με τον γιο του ;;
Άννα - Ένα παλικάρι γύρω στα 18 με γυαλιά ;; Ναι νομίζω γιος του είναι.
Τότε ήταν που μου έπεσαν τα παπούτσια ,που μόλις είχα βγάλει ,από τα χέρια. Πήγα έξω από το γραφείο του πατέρα μου. Η πόρτα ήταν μισάνοιχτη οπότε μπορούσα να δω μέσα. Ο πατέρας μου , απέναντι ένας άλλος κύριος και δίπλα σε αυτόν ο Σταύρος. Καλά πάλι θέλει να κλείσει συμφωνία ο μπαμπάς μου με αυτούς ;; Και ο Σταύρος τι ρόλο παίζει στην συνάντηση ;; Τέλεια μόλις μου χάλασε την μέρα. Βλέπω τον μπαμπά μου να διακόπτει την συζήτηση και να κοιτάει εμένα. Μάλλον είχα μείνει πιο πολύ στην πόρτα από όσο έπρεπε ή νόμιζα.
YOU ARE READING
Άσε το παρελθόν πίσω σου
Teen FictionΗ Λίζα είναι ένα κορίτσι 17 χρόνων και ζει με την μητέρα της.Οταν αυτήν πεθαίνει μετακομίζει στην Αθήνα.Εκει θα ζήσει με τον πατέρα της ,την νέα του σύζυγο και τον γιο της.Αλλο σχολείο , αλλα άτομα. Άλλοι φίλοι ,άλλοι εχθροί.Εχει ένα περίεργο παρελθ...