Την επόμενη μέρα δεν ήθελα όσο τίποτα άλλο να πάω στο σχολείο. Είναι βασανιστήριο για εμένα. Έχω και την εργασία το απόγευμα....πόσο πιο χάλια θα εξελιχθεί η μέρα ;; Και έχω μόλις ξυπνήσει.
Ντύθηκα και βγήκα από το δωμάτιο. Το πρώτο πράγμα που αντίκρισα ήταν έναν ημίγυμνο Αλέξη. Φοραγε μόνο μια πετσέτα στο κάτω μέρος του σώματος του ενώ από τους ώμους του έσταζαν νερά.
Το βλέμμα μου πήγε στους κοιλιακούς του. Είχα ξεχάσει πόσο τέλειο σώμα έχει και πόσο sexy είναι.
Αχ πόσο θα ήθελα να τον αρπάξω και να φιλήσω αυτά τα υπέροχα , μεγάλα χείλη του.
ΑΧ ΜΑ ΤΙ ΛΕΩΩΩΩΩ !!!!
ΑΣ ΜΕ ΧΑΣΤΟΥΚΙΣΕΙ ΚΆΠΟΙΟΣ !!
Δεκτή και η βοήθεια του κοινού εδώ.Τι βλακείες λέω ;;;; Ο Αλέξης κάθε φορά που με βλέπει με βρίζει, μου το έχει κάνει ξεκάθαρο πως δεν με θέλει. Και επίσης εγώ είμαι με τον Δημήτρη.
Αλλά μήπως είμαι ερωτευμένη με τον Αλέξη ακόμα ;;
ΟΧΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΠΟΚΛΕΊΩ ΜΟΝΗ ΜΟΥ !!! ΔΕΝ ΓΊΝΕΤΑΙ, ΔΕΝ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΓΟΥΣΤΆΡΩ ΑΚΟΜΑ !!!
Αλέξης - Θα κοιτάς για πολύ ακόμα τους κοιλιακούς μου ;;
Η χαρακτηριστική , αισθησιακή φωνή του με επανέφερε στην πραγματικότητα. Ξεκόλλησα το βλέμμα μου από το σώμα του και τον κοίταξα στα κατά πράσινα μάτια.
Και αυτά το ίδιο υπέροχα είναι. Τώρα θα κολλήσω σε αυτά.
ΑΑΑΑ ΑΣ ΜΕ ΧΑΣΤΟΥΚΙΣΕΙ ΚΆΠΟΙΟΣ ΝΑ ΞΑΝΑ ΜΠΕΙ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΊΑ ΤΟ ΜΥΑΛΌ ΜΟΥ !!!!
Εγώ - Άσε μας ρε ψωνάρα.
Του λέω τόσο ήρεμα σχεδόν υπνοτισμενη.
Αλέξης - Τι έγινε ;; Ο καινούργιος γκόμενος μας βγήκε λαπάς ;; Με σώμα μηδέν ;;
Εγώ - Είναι πολυ καλύτερος σου.
Είπα ενώ δεν έχω δει καν το σώμα του. Από τα λίγα που διαγράφονται από τα μπλουζάκια κάτι έχει αλλα όχι σαν τον Αλέξη.
Και για κάποιον λόγο εγώ είμαι πάντα αυτήν που τον σταματάω και δεν έχω δει ακόμα το σώμα του.
Ενώ με τον Αλέξη από την πρώτη κι όλας μέρα ....Οχι δεν θα ξανά πω αυτό το όνομα. Πάει και τελείωσε.
Αλέξης - Είσαι σίγουρη ;;
Είπε ενώ με κοιταγε με μια πονηρή έκφραση. Τι στο καλό συμβαίνει με αυτόν ;; Εκανε ακόμα ένα βήμα , μειώνοντας την ήδη μικρή απόσταση μεταξύ μας.
YOU ARE READING
Άσε το παρελθόν πίσω σου
Teen FictionΗ Λίζα είναι ένα κορίτσι 17 χρόνων και ζει με την μητέρα της.Οταν αυτήν πεθαίνει μετακομίζει στην Αθήνα.Εκει θα ζήσει με τον πατέρα της ,την νέα του σύζυγο και τον γιο της.Αλλο σχολείο , αλλα άτομα. Άλλοι φίλοι ,άλλοι εχθροί.Εχει ένα περίεργο παρελθ...