1 ΕΒΔΟΜΆΔΑ ΜΕΤΆ.....
Εχει περάσει μια εβδομάδα από τότε που ξεκίνησαν τα σχολεία.Δεν έχουν αλλάξει και πολλά .Με τον Παύλο οπότε πέφτουμε ο ένας πάνω στον άλλον μαλώνουμε αλλά γενικά τον αποφεύγω .
Ο Αλέξης όλη μέρα σπίτι μας είναι με τον Μάριο και καμιά φορά είναι και ο Ορέστης.Δεν μου φτάνει που τον βλέπω στο σχολείο έρχεται και στο σπίτι. Κοιμαται κι όλας σε εμάς μερικά βράδια.Πλουσιοκοριτσο , κακομαθημένο, κοριτσάκι του μπαμπά είναι μερικά από τα κοσμητικά επίθετα με τα οποία με φωνάζει.Το όνομα μου δεν το θυμάται πια. Όπως καταλάβατε οπότε τον συναντάω μαλώνουμε. Αν είναι να με φωνάζει έτσι χωρίς καν να με ξέρει τότε καλά κάνω και εγώ που δεν τον χωνεύω. Δεν ξέρει τίποτα για εμένα αλλά μου φέρεται έτσι. Τελικά είναι όπως μου τον είχε περιγράψει η Ελπίδα : player. Είναι ακόμα με την Μαρκέλλα και έχουν φροντίσει να κάνουν την σχέση τους πολύ εμφανή.
Η Μαρκέλλα φαίνεται να μην με συμπαθεί ΚΑΘΟΛΟΥ .ΜΑ ΚΑΘΟΛΟΥ... Όλο με κοιτάει με ένα υφάκι σαν να είναι ανώτερη μου.Αλλα δεν ασχολούμαι μαζι της.Ειναι αμοιβαία τα αισθήματα.
Όσο για εμένα ;; Εχω γίνει μεγάλη φίρμα στο σχολείο.Και όλα εξαιτίας του σχολικού σάιτ και του ονόματος μου.Ολη μέρα μαζί μου ασχολείται το σάιτ αφού όλο μαλώνω με τα δύο πιο διασημα παιδιά στο σχολείο : τον Παύλο και τον Αλέξη , το badboy και τον player.
Το μόνο ευχάριστο νέο είναι ότι η Ελπίδα τα έφτιαξε με τον Μάριο και φαίνεται να την αγαπάει .Τα πηγαίνουν καλά . Βέβαια θέλησαν να καθίσουν μαζί στο θρανίο οπότε εγώ κάθομαι με τον Αλέξη από χθες. Σημερα είναι Τρίτη.Περπαταμε με την Ελπίδα για το σχολείο.
Εγώ - Τι διαβάζεις τόση ώρα θα μου πεις ;;
Ελπίδα - Ξέρεις τι λέει σήμερα το σάιτ του σχολείου;; " Η Λίζα Μαλτεζη πάσχει από νευρική ανορεξία!! Τώρα δικαιολογειται που λιποθύμησε χθες..."
Εγώ - ΤΙ ΠΡΆΓΜΑ;;;!!!!! ΠΩΣ ΤΟ ΕΜΑΘΑΝ !!;;; ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΤΟΣΟ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ;;;
Ελπίδα - Να σου θυμισω ότι είσαι ένα από τα πιο διάσημα άτομα στο σχολείο πια.Τωρα για το πώς το έμαθαν δεν του το είπα εγώ.Ποιοι άλλοι το ήξεραν ;;
Εγώ - Ο Μάριος και ο Αλέξης .Ο Μάριος αποκλείεται να είπε κάτι γιατί μου το υποσχέθηκε άρα... ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΧΑΜΟΣ!!
Φτάσαμε στο σχολείο και όλοι με κοιτούσαν με ένα βλέμμα που δεν μπορώ να ερμηνεύσω. Αμεσως ψίθυροι απλώθηκαν αλλά δεν έδωσα σημασία.Αρχισα να ψάχνω τον Αλέξη αλλά δεν τον βρίσκω πουθενά. Χτυπάει το κουδούνι και μπαίνουμε στην τάξη .Δεν γίνεται. Θα έρθει θέλει δεν θέλει.
YOU ARE READING
Άσε το παρελθόν πίσω σου
Teen FictionΗ Λίζα είναι ένα κορίτσι 17 χρόνων και ζει με την μητέρα της.Οταν αυτήν πεθαίνει μετακομίζει στην Αθήνα.Εκει θα ζήσει με τον πατέρα της ,την νέα του σύζυγο και τον γιο της.Αλλο σχολείο , αλλα άτομα. Άλλοι φίλοι ,άλλοι εχθροί.Εχει ένα περίεργο παρελθ...