ΑΛΕΞΗ POV
Εγώ - ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΎΩ ΡΕ !!! ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΎΩ !!!
Είμαστε στο σπίτι μου με τον Μάριο και τον Ορέστη.
Μάριος - Ηρεμισε ρε. Μην φωνάζεις.
Εγώ - ΔΕΝ ΤΟ ΧΩΡΆΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΌ ΜΟΥ !!!
Ορέστης - Γιατί ;; Η Λίζα προχώρησε όπως έκανες και εσύ.
Εγώ - Μόνο που εγώ ότι κάνω με την Μαρκέλλα το κάνω μόνο για να μείνει μακριά μου η Λίζα.
Μάριος - Έτσι όπως τα έκανες να τα λουστεις.
Εγώ - Μα να κουβαλήσει τον γκόμενο στο σχολείο ;; Όταν τους είδα να φιλιούνται ήθελα να πάω να τον σκοτώσω.
Ορέστης - Αυτό εντάξει ήταν χοντρό. Να φιλιούνται έξω από το σχολείο.
Εγώ - Ποτε τον γνώρισε ;; Εσένα Μάριε στο σπίτι τι σε έχω ;; Για να μου λες τι κάνει και που πάει. Και το κυριότερο με ποιον είναι.
Μάριος - Δεν ήξερα ότι πρέπει να την παρακολουθώ. Για συνελθε.
Εγώ - Τον ξέρετε ;;
Ορέστης ,Μάριος - Όχι.
Εγώ - Να μάθετε. Εσύ ρώτα την Ελπίδα και εσύ Μάριε την Λίζα. Θέλω τα πάντα για αυτόν.
Ορέστης - Ωραίος ήταν πάντως. Έχει καλό γούστο η Λίζα.
Εγώ - Τώρα επίτηδες το κάνεις ;; Πάει την έχασα για πάντα. Αλλά αν είναι ευτυχισμένη μαζί του...
Μάριος - Σε αγαπάει είμαι σίγουρος. Μάλλον ένας ενθουσιασμός θα είναι με αυτόν.
Ορέστης - Αλλά μην αγχώνεσαι θα μάθουμε.
Μάριος - Μέχρι τότε ας παραγγείλουμε κάτι να φάμε.
ΛΙΖΑΣ POV
Μόλις γύρισα σπίτι. Έχει πάει απόγευμα και καλό θα ήταν να πάω να διαβάσω αμέσως γιατί έχω και ένα σχολείο αύριο.
Με τον Δημήτρη πέρασα υπέροχα. Το σπίτι πολύ ησυχία έχει και με ανησυχεί. Ανεβαίνω επάνω και ο όροφος είναι άδειος.
Πάω στο δωμάτιο του Μάριου να δω μήπως είναι τουλάχιστον αυτός εδώ.Εγώ - Μάριε είσαι μέσα;
Μάριος - Ναι μπες.
Μπαίνω μέσα και τον βλέπω μαζί με τον Ορέστη και τον Αλέξη. Αλλά όχι πάνε οι εποχές που μόλις τον έβλεπα μου χάλαγε η διάθεση.
Εγώ - Δεν ήξερα ότι είστε όλοι εδώ. Ο μπαμπάς μου και η Άννα ;
Μάριος - Στην δουλειά. Για κάτσε τώρα λίγο εδώ.
YOU ARE READING
Άσε το παρελθόν πίσω σου
Teen FictionΗ Λίζα είναι ένα κορίτσι 17 χρόνων και ζει με την μητέρα της.Οταν αυτήν πεθαίνει μετακομίζει στην Αθήνα.Εκει θα ζήσει με τον πατέρα της ,την νέα του σύζυγο και τον γιο της.Αλλο σχολείο , αλλα άτομα. Άλλοι φίλοι ,άλλοι εχθροί.Εχει ένα περίεργο παρελθ...