Ξύπνησα από το φως που μπήκε στο δωμάτιο και με χτύπησε στο πρόσωπο.
Άνοιξα με κόπο τα μάτια μου και ανακαθισα στο κρεβάτι. Ο Αλέξης δεν είναι δίπλα μου. Που έχει πάει ;;
Κοίταξα την ώρα. Κανονικά θα έπρεπε να είμαι στο σχολείο εδώ και δύο ώρες. Δεν πιστεύω να πήγε ο Αλέξης και εμένα να με άφησε να κοιμάμαι σπίτι του.
Φόρεσα βιαστικά το φούτερ του και έστρωσα λίγο τα μαλλιά μου. Άνοιξα την πόρτα και αντίκρισα τον Αλέξη, που φόραγε μόνο το κάτω μέρος της φόρμας του ,να κρατάει ένα δίσκο με μια κούπα καφέ και κάποια κρουασάν.
Αλέξης - Ξύπνησες ;;
Εγώ - Έχουμε σχολείο. Χάσαμε τις δύο πρώτες ώρες.
Αλέξης - Αμάν αυτό το κόλλημα σου με το σχολείο. Δεν θα γίνει και η καταστροφή του κόσμου αν δεν πάμε μια φορά. Που την βρήκες την όρεξη κανονικά θα έπρεπε να είσαι πτώμα.
Και όντως εκείνη την στιγμή ένιωσα ξανά τον πόνο στα σημεία που με είχε χτυπήσει ο Αχιλλέας.
Εγώ - Τι είναι αυτά ;;
Τον ρώτησα δείχνοντας τον δίσκο και για να αλλάξω θέμα.
Αλέξης - Πρωινό. Θα κάνεις στην άκρη να περάσω ;;
Έκανα ότι μου είπε και καθίσαμε μαζι στο κρεβάτι.
Αλέξης - Τώρα που σε ξανά δέχτηκαν στην συμμορία θα γυρίσεις πίσω ;;
Εγώ - Όχι. Εδώ είναι η ζωή μου.
Αλέξης - Έχεις πάρει και ναρκωτικά ;;
Εγώ - Όχι αλλά μπορείς να σταματήσεις να το σκαλίζεις ;;
Αλέξης - Όχι δεν μπορώ γιατί θέλω να μάθω ποια πραγματικά είσαι.
Εγώ - Δεν είμαι άλλη χαλοου !!
Είπα κουνώντας τα χέρια μου μπροστά στο πρόσωπο του σαν ένδειξη πως είμαι εδώ.
Εγώ - Το ότι έμαθες κάποια πράγματα για εμένα δεν σημαίνει πως σου είχα παρουσίαση μια άλλη.
Αλεξης - Καλά ότι πεις.
Χτύπησε το κινητό μου και το σήκωσα αδιάφορα. Ωχ τώρα η Μυρτώ είναι. Δεν έχω όρεξη για κουβέντες. Θα θέλει να μάθει τι έγινε με τον Αλέξη.
Εγώ - Καλημέρα Μυρτώ. Στον ύπνο σου με έβλεπες ;;
Δεν μίλησε. Το μόνο που άκουγα από την άλλη γραμμή ήταν κάτι αναφηλητα.
Εγώ - Μυρτώ είσαι καλά ;;
Μυρτώ - Έχω.....α-ασχημα νέα.
Εγώ - Ηρέμησε πρώτα και σταμάτα να κλαίς. Τι έχει γίνει ;;
YOU ARE READING
Άσε το παρελθόν πίσω σου
Teen FictionΗ Λίζα είναι ένα κορίτσι 17 χρόνων και ζει με την μητέρα της.Οταν αυτήν πεθαίνει μετακομίζει στην Αθήνα.Εκει θα ζήσει με τον πατέρα της ,την νέα του σύζυγο και τον γιο της.Αλλο σχολείο , αλλα άτομα. Άλλοι φίλοι ,άλλοι εχθροί.Εχει ένα περίεργο παρελθ...