# PART 41

2K 122 0
                                    

Εγώ - Γνωριζόμαστε ;;

Μαρία - Με λένε Μαρία. Δεν με ξέρεις. Είμαι μια.... φίλη του Παύλου.

Εγώ - Φίλη ;; Ο Παύλος δεν μου έχει πει κάτι για κάποια Μαρία.

Έκανε μια γκριμάτσα απογοήτευσης. Καλά πάμε.

Μαρία - Περίεργο πάντως γιατί μέχρι χθες έλεγε πως με αγαπάει και πως θα το μετανιώσω που τον χωρίζω.

Εγώ - Τι πράγμα ;;

Μαρία - Οταν έμαθα για τις άλλες σχέσεις του που κράταγαν μια εβδομάδα το πολύ, τον χώρισα πριν με βαρεθεί αυτός και με χωρίσει.

Πόσο χαζή είναι αυτήν η κοπέλα ;; Αφού τον αγαπάει φαίνεται. Χειρότερο λόγο για να τον χωρίσει δεν βρήκε ;;

Βλέπω τον Αλέξη ,τον Μάριο και τον Ορέστη να μπαίνουν στο μαγαζί. Βλέπουν τον Δημήτρη και πάμε προς αυτόν. Κάποιος να με σκοτώσει τώρα !! Κάθισαν μαζί του. Αχ και δεν μπορώ να κάνω τίποτα τώρα.

Εγώ - Και τώρα με τον Παύλο είστε φίλοι ;;

Μαρία - Όχι. Αλλά μου φαίνεται περίεργο. Μέσα σε μια μέρα βρήκε εσένα και σε ερωτεύτηκε ;; Καλύτερα να τον χωρίσεις γιατί μάλλον σε χρησιμοποιεί για να ζηλέψω.

Εγώ - Και το πέτυχε ;;

Μαρία - Με ρωτάς πλαγίως αν είμαι ακόμα ερωτευμένη μαζί του ;; Δεν θα σου πω ψέματα. Είμαι. Και όταν σας είδα να μπαίνετε μαζί ζηλεψα. Αλλά αν σε αγαπάει δεν θέλω να σας το χαλάσω. Λοιπόν το βλέπεις σοβαρό αυτό που έχετε ;;

Εγώ - Περίμενε λίγο.

Έστειλα μήνυμα από το κινητό μου στον Παύλο που του έλεγε "μείνε στις τουαλέτες. Σε θέλει ακόμα. Θα σου την στείλω. Κάνε κίνηση " . Οι τουαλέτες είναι γυναικείες και ανδρικές. Φροντισα να μην το δει αυτό η Μαρία και τα χαλάσουμε όλα.

Έριξα το ποτήρι με το ποτό μου πάνω στο φόρεμά της και λερώθηκε παραπάνω από ότι ήθελα αλλά είναι για ιερό σκοπό.

Εγώ - Αχ χίλια συγγνώμη. Καλύτερα να πας στην τουαλέτα να καθαριστείς.

Νομίζω εκείνη την στιγμή ήθελε να με χαστουκισει αλλά κρατήθηκε. Πήρε την τσάντα της και πήγε στην τουαλέτα. Μακάρι να βγουν αγκαλιά από εκεί μέσα.

Τώρα απλά περιμένω. Θέλω τόσο πολύ να σηκωθώ να πάω στο τραπέζι του Δημήτρη από το οποίο δεν έχουν ξεκολλήσει τα αγόρια. Θα τους σκοτώσω αυτούς. Αλλά δεν μπορώ να αφήσω το τραπέζι άδειο.

Δέκα λεπτά μετά βλέπω τον Παύλο να βγαίνει μαζί με την Μαρία. Έχει περάσει το χεράκι του γύρω από την μέση της και εκείνη έχει κολλήσει πάνω του. Αποστολή εξετελεστη.

Άσε το παρελθόν πίσω σου Where stories live. Discover now