# PART 5

3.1K 178 9
                                    

ΜΕΡΙΑ ΛΙΖΑΣ

Ακούω τον εκνευριστίκο ήχο από το ξυπνητήρι.Ωρα για σχολείο.Αν πω ότι δεν θέλω να πάω θα ακουστεί πολύ cliché οπότε δεν το λέω.

Όταν γυρίσαμε χθες από το νοσοκομείο ο μπαμπάς μου αρχίσει το γνωστό κυρηγμα για το θέμα του φαγητού.Δεν ήθελε να έρθω σχολείο σήμερα για να ξεκουραστώ μην τυχόν και συμβεί πάλι κάτι τέτοιο αλλά σιγά μην έχανα την πρώτη μέρα.Θα ξεφύγω λίγο.

Έτσι σηκώθηκα από το κρεβάτι και πήγα στο μπάνιο.Αφου τελείωσα με την πρωινή μου ρουτίνα ξεκίνησα να ντύνομαι. Φόρεσα αυτά :

Ξέρω πολύ καλοκαιρινά αλλά είναι ακόμη αρχη της σχολικής χρονιάς και έχει πολύ ζέστη

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ξέρω πολύ καλοκαιρινά αλλά είναι ακόμη αρχη της σχολικής χρονιάς και έχει πολύ ζέστη. Πρώτη φορά που δεν βαφτηκα καθόλου .Δεν είχα όρεξη.

Κατέβηκα κάτω για να φύγω όταν τους είδα όλους μαζεμένους στην κουζίνα να τρώνε πρωινό.

Εγώ - Καλημέρα
Όλοι - Καλημέρα
Μπ. - Έλα να φας

Εγώ - Όχι. Δεν πεινάω.Θα....θα φάω στο σχολείο

Μάριος - Μην ανησυχείς Νίκο θα φροντίσω εγώ να φάει στο σχολείο.Λιζα θα πάμε μαζί με την μηχανή μου ;;

Εγώ - Εμ...ναι εντάξει.

Τουλάχιστον θα πάω στην ώρα μου.Εβαλε την τελευταία μπουκιά στο στόμα του και πήρε τα κλειδιά της μηχανής.Πηγαμε στο γκαράζ.Ο Μάριος μου έδωσε το κράνος του και αφού το φόρεσα ξεκίνησε.

Όταν φτάσαμε στο σχολείο ο Μάριος πήγε να χαιρετήσει κάτι παιδιά.Εγω προχώρησα στο προαύλιο.Η αλήθεια είναι ότι είχα πολύ άγχος.Σγην Χαλκίδα εκτός από την πόλη ήξερα και τα μισά παιδιά που ζούσαν εκεί. Τωρα είμαι εγώ η ξένη.

Αμέσως το μάτι μου είδε στην άκρη της αυλής όλα τα παιδιά να είναι μαζεμένα εκεί.Πλησιασα να δω τι συμβαίνει.Εμεινα άφωνη.Ενα αγόρι ,που φαινόταν πολύ γυμνασμενο,ψηλο και στην ηλικία μου ,ήταν πάνω από ένα άλλο αγόρι και το χτύπαγε.Το άλλο δεν μπορούσε να αντιδράσει αφου όπως φαινόταν από γυμναστική και δύναμη μηδέν.Κανενα από τα παιδιά που έβλεπαν την σκηνή δεν έκανε κάτι για να βοηθήσει τον άλλον.Γυρισα και μίλησα στην κοπέλα δίπλα μου.

Άσε το παρελθόν πίσω σου Where stories live. Discover now