1. évad 7. rész

2.1K 217 10
                                    

A hányinger kerülgetett tőlük. Undorítóan nyálasak. Na ezért nem kell nekem kapcsolat lánnyal. Egy természetesen szép lány sincs már. Legalább a fiúk még nem romlottak el.

- Menjünk fel- lett elege a magán műsorból Baeknek és elkezdte összepakolni a cuccait.

Nem ellenkeztem, segítettem is neki. Ott nyugodtabb lesz a hangulat és tudok végre tanítani. Tudtam én, hogy nem Baekkel lesz a baj.

- Bocsi a bátyámért- simított zavartan a tarkójára miután becsuktam a szobája ajtaját.

- Semmi baj- legyintettem. Ennyitől nem fogok meghátrálni. Kell a pénz, mert anya nem fogja az egyetemi költségeket állni.

- Akkor folytassuk- ült le a piha ágyára én pedig mellé.

Igaz, asztalnál jobb lenne, de nem baj. Tovább magyaráztam neki ,hogy miért ez az egyenlet sorrendje, de még mindig homály uralkodott az elméjében. Oh Boii, elég lesz összekaparni az elmaradt tudását.

***

Oké, mára elég volt.
Fáradtan dobtam be mindent a táskámba. Indulásra kész is voltam, de a szomorú kölyköt nem tudtam figyelmen kívül hagyni.

- Most elmész, elmondod anyámnak milyen reménytelen vagyok és éled tovább az életed?- motyogta alig hallhatóan a földnek, mert nem igazán nézett a szemeimbe.

Ah, megőrjít. Olyan ártatlan és védtelen, na meg butácska, hogy megesik rajta a szívem. Ha nem sikerül így jártam. Én mindent megteszek, amit a pénzem megkövetel és kész. Se többet és lehetőleg nem is kevesebbet.

- Dehogy is- ültem le mellé. - Segítek, ahogy tudok. De ahhoz neked is tanulnod kell. Nem hiába adtam annyi házi feladatot. Holnap ugyan így jövök és közösen átbeszéljük újra, ha nem megy. Vagy időnk. Ne aggódj.

Próbáltam picit feldobni, ami látszólag sikerült is mert a nyakamba vetődött folyamatos hálálkodással ötvözve.

Akaratlanul nevettem el magam. Egész aranyos kölyök. Kíváncsi lennék a másik oldalára is, amivel elérte a szüleinél, hogy engem fogadjanak gyerekcsőszévé, de azért ne rajtam mutassa meg. Nem bukok a kisfiúkra.

- Meddig maradsz?- érdeklődött már sokkal jobb kedvvel.

- Ameddig a szüleid haza nem érnek- néztem az órára. Fél 5. Vajon meddig dolgoznak?

- Akkor az még egy óra. Mit szeretnél csinálni addig?- fordult felém teljes testével.

Nekem több se kellett. Meghallottam mennyit kell még itt lennem és elterültem hatalmas ágyán.

- Aludni- motyogtam szemeimet dörzsölgetve

- Miben fáradtál el?- érdeklődött összeráncolt szemöldökkel.

- A tanításba?- kérdeztem vissza hitetlenkedve.

Tipikus diák. Azt hiszi a felnőttek jókedvükből dolgoznak és a tanárok pusztán szórakozásból próbálják az anyagot a hülye diákok fejébe verni.

- Jó na- feküdt mellém.

Az elkövetkezendő egy órában hasonlóan feküdtünk, de nem nagyon volt témánk. Nem akartam a magán életéről faggatni mert nem tartozik rám, de azt már nem bírtam, hogy a bátyja nőjének a hangját simán hallom a vastag falakon keresztül is.

- Mindig ezt csinálják?- morgolódtam a fejemet fogva.

Majd szét hasadt a buksim, de ezek rásegítettek.

- Nagyjából. Erre találták ki a fülhallgatót- kuncogott fel.

Reflexből nyúltam a telefonomért és már nem kellett agyalnom, hogy a Jimin üzenete alatt megjelenő dolgok közül melyikre menjek. Elfogadtam majd egy rövidke üzenetet hagytam, amit valószínűleg nem most fog megnézni.

Kim TaeHyung: Halkabban is lehetne

A puha párnába nyomtam az arcom miután hasra fordultam. A zajokat kizárva valahogy Jimin került a gondolataim középpontjába. Eddig nem ismertem, de most megtudtam, hogy nője van akit előszeretettel rak meg akkor is ha vendég van a házban, Bunkó és nagyjából ennyi. Na meg nem igazán jön ki, de a szüleivel is kíváncsi vagyok, hogy viselkedik. Vajon ragadt belé még tisztelet vagy hasonlók?
Valakinek meg kellene már nevelni...

Most akaratlanul is mocskos dolgok jutottak az eszembe, de jobban belegondolva valahogy Jimin mellé nem illik egy ilyen lány. Mellé egy erős fiú nem lenne rossz. De kizárt, hogy meleg. Hiába nem ismerem, a pletykákat nem tudom én se elkerülni, de a suli lányai ódákat zengnek méretéről és hasonlók. Egyszer kíváncsi lennék, de úgy se fog összejönni. Több okból is.
Nem akar és én meg nem akarok magam alá egy Jimin féle fiút. Nem tartozik az eseteim közé.

Milyen kis buta voltam...


Oh Boii Halii :3

Lehetnek benne hibák, légyszi ne öljetek meg miattuk ^^

Próbálok ma még írni egy részt, hogy holnap reggel fel tudjam rakni mert holnap nem megyek suliba, ahogy jövőhét elején se szóval most lesz időm~ *-* ( btw, gépről vagyok, nincs menci emojim :c plus felülre nincs szexy fmv-m se :c duplán szomcsi most :c )

Ha tetszett hagyjatok nyomokat <3 És köszönöm azoknak , akik szeretik ezt a könyvemet/ ezt a könyvemet is <3 Sokat jelent <3

Pussz: VALAKI





Without Him [VMIN/BEFEJEZETT]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant