Hosszú óráknak tűnő perceken át ecseteltem neki az anyával történő beszélgetésünket.
Jimin megértően bólogatott mindenre és szemiben láttam, hogy tényleg érdekli az, amit mondok. Az ilyen is ritka mostanság.
Apró tenyereit az oldalamon, a karjaimon vagy éppen az arcomon jártatta ezzel teljesen zavarbahozva engem. Szívesen élveztem volna ezt egész nap, de sajna féltem, hogy itt is lebukunk.- Mennem kell Baekhez...- motyogtam s már éreztem is, hogy teste nem csak egy ponton feszül meg.
- Rendben...- motyogta csendesen majd levette rólam a kezeit s fel is kelt. Eléggé álmos ábrázata aranyossággal vegyült. Ez is csak korán reggel ilyen édes.
Én is elhagytam az ágyát és megigazítottam félrecsúszott pulcsim.
- Éhes vagy? - dörzsölte meg jobb szemét egy ásítás kíséretében s elhúzta a sötétítőket.
- Picit- bólintottam egy aprót.
- Akkor gyere. Együnk- fogta meg a mancsom s kivezetett a konyhába. Igaz, még mindig bennem volt a félelem, hogy a szülei,hogyan fognak reagálni,ha meglátnak minket kézenfogva mászkálni a házba, de egyre inkább kezdtem ellazulni. Jimin csak nem véletlen ilyen nyugodt, nem?
- Mit kérsz? - egy egyszerű kérdés végre eljutott az agyamig. Megráztam a fejem és felékaptam tekintetem.
- Ahm... mi a választék? -simítottam a tarkómra.
- Csak ötödjére sorolom el- halk, félszeg horkantása után újra belenézett a hűtőbe.
- Elnézést...- motyogtam elszégyellve magam.
- Csinálhatok szendvicset, van a tegnapi vacsora, csinálhatok tojást és azt hiszem ennyi- egyenesedett fel,s kérdőn nézett rám,hogy melyik fogott meg a legjobban.
- Jó lesz a szendvics- mondtam a legegyszerűbbet, hogy ne miattam kelljen fáradoznia szegénynek.
- Foglalj helyet. Vagy ha szeretnél igyál nyugodtan kávét- igaz, hogy már mondta az egész Park család, hogy érezzem otthon magam, még se tudtam feszengés nélkül leülni sehova. Még kávét se mertem önteni magamnak hiába szerettem volna inni. A fáradtságom még úgy is parányi.
- Jajj te fiú- hagyta ott a vajazó kést a pulton és egy bögrébe öntött kellő mennyiségű kávét, majd hozzá tejet. Wow. Tudja,hogy szeretem.
- Köszönöm szépen- mondtam mikor lerakta elém.
Szivesen helyett biccentett egy nagyot, utána ment is vissza folytatni a reggelinket.
Baek még tuti aludt, de terveztem reggeli után felkelteni. Eléggé le vagyunk maradva a tananyagban mégis megkapom a pénzem és ezt nem érzem tisztességesnek.- Mire gyűjtessz?- zavart meg Jimin kíváncsiskodó hangja mélázásomban.
- Csak úgy- feleltem hisz nem nagyon szoktam dicsekedni a jövőre néző terveimmel.
- De valami mégis van, amit szeretnél elérni- próbálkozott tovább. Igaz, nem egy olyan személy, akit néhány üres mondattal le lehet rendezni.
- Érettségi utáni élet- fogalmaztam meg jó alaposan.
- Egyetem és egyebek? - tett elém egy tányért is.
- Bizony- gondterhelten sóhajtottam. - Köszi a reggelit.
- Igazán nincs mit- halvány mosoly bujkált telt ajkai szélében és visszament, hogy magának is csináljon.
***
- Te... ezeket, hogy? - kérdezte Baek miután kiadtam beki egy szöveget,hogy próbálja értelmezni.
- Mármint? - felvont szemöldökkel néztem felé.
- Te ezeket, hogy tudtad elsajátítani? Mindet. Biztos nagyon jók a génjeid- válaszolta meg magának a kérdést, nem mellesleg rosszul.
- Igazából mindig kötelességemnek tartottam tanulni- vallottam be és letettem az ujjaim között forgatott tollat.
- Miért? A szórakozás jobb- ült fel s kihasználta az alkalmat, hogy ne kelljen tanulnia.
- Az én életem nem volt szórakozás. Anyáek elválltak. Nem szerettem volna, ha anya még azon is idegeskedjen, hogy én milyen rossz tanuló vagyok, vagy esetleg, hogy mi lesz velem a jövőben. Így nekiálltam tisztességesen tanulni. Persze ez szerencsére az én gondolataimat is elvette apáról. Szóval duplán jól jártam.
- Wow... erről nem is tudtam- harapta be ajkait.
- Ez nem egy olyan dolog, amivel az ember dicsekszik- bíztatóan rámosolyogtam, hogy ugyan nekem semmi bajom.
- Így már mindent értek. De példaértékű, hogy mást magad elé helyezel legyen neked akármilyen rossz- dőlt vissza és a lapot kezdte újra tanulmányozni.
Lehet igaza van. Nem buta ő csak fiatal. Jobb, ha még szórakozik. Megérdemli. És a boldog életet is.
OH BOII HALII :3
Lehetnek benne hibák, előre is elnézést kérek :D
Boldog Mikulást mindenkinek~ 😄😄 Igaz én betegen nyomom az ágyat, na de mindegy xD
Remélem jól tellik a napotok~ és azt is, hogy tetszett a rész ♡Ha igen,hagyjatok nyomokat ♡
Pussz: VALAKI
YOU ARE READING
Without Him [VMIN/BEFEJEZETT]
Fanfiction"KIBASZOTTUL NEM ÉRTELEK PARK JIMIN!" VMIN~ YAOI~ ELŐFORDULHAT TRÁGÁR BESZÉD JÓ OLVASÁST ^^ #90 in ff 2018.12.15