TaeHyung Pov
Csak meredtem az előttem ülő fèrfira ès nőre. Mindketten barna szempárjukkal nèztek rám vissza ès választ követeltek.
-Mr ès Mrs Park... mèrhetetlen sajnálatom szeretnèm kifejezni a tegnap törtèntek miatt. Hirtelen ès megfontolatlan döntès volt a rèszemről na meg hatalmas bunkóság- sóhajtottam halkan.
- Jajj TaeHyung ne butáskodj- állt lábra az alacsony nő s megfogva vállaim elèm állt. -Semmi baj. Tèny,hogy megleptèl minket, de mindenkinek lehetnek rossz napjai vagy korszakai. Viszont rettentően örülnènk annak, ha folytatnád a tanítást. Baek azóta szárnyal jegyek terèn ès a tanárok is csak dícsèrik. Ha tényleg steretnèd,megemeljük a fizetèsed. Megèrdemled.
- Nincs szüksègem több pénzre-udvarias mosollyal utasítottam vissza a hatalmas ajánlatot. - Örömmel segítek, nem fizetsègèrt.
- Köszönjük-hálás mosollyal húzott magához egy hatalmas ölelèsre.
Már csak remènykedni tudok,hogy Baek valóban sakkban tudja tartani Jimint addig míg itt vagyok. Számítok a kölyökre
***
- Előbb Jenniért menjünk- szólalt fel hangosan SunMi ès megigazította a táskája pánját.
- Utána Kookèrt- stoppolta le a következő helyet Jimin.
Mikor megtudtam, hogy ő, de mèg Kook is jön, mègjobban elment a kedvem az egèsztől. Baek próbált tekintetèvel èletet lehelni belém, de hát mindenre mèg ő sem kèpes.
-Hey,mi van veled? - pillantott rám SunMi.
- Mi lenne? -kèrdeztem vissza bár kézzel fogható volt az engem körülvevő fekete ès negatív energia. Remélhetőleg ez őket nem fogja semmiben sem háráltatni,ha szabad így mondanom.
Rövidesen felszedtük Jenniet kinek hosszú haja szinte egybeolvadt a testét fedő lenge, földig érő nyári ruhájával. Fürdőruhája fekete pántja vállai ès kiálló kulcsontja vonalát tökéletesen követte.
Semennyi sminkkel nem fedte le arcát ezért vonásai tisztán láthatóak voltak. Az apró ráncok a szeménél, az orra mellett,mind valóságos volt. Nem takarta el őket a sok felesleges réteg.- Sziasztok- intett majd megölelte SunMit. Na igen,húgom szemeiben a halvány fèny intenzíven csillogott ès a csodálat szikrái egyre jobban fellobantották benne az előtte álló lány iránt érzett személyes érzelmeit.
Mikor fogom már megélni azt,hogy valaki rám is így nézten? Egyre jobban érzem azt,hogy egyedül fogok meghalni.Rövid köszöntèst követően tovább mentünk a számomra túlságosan szeretett utcába. Kookék háza beleolvadt az egyszerűségbe, ami jellemezte ezt a környéket.
Sajna ritkán fordult elő, hogy hozzánk hasonló fiatalok sétáltak erre. Az meg még ritkább volt,hogy csoportban.
Kookon kívül nem is nagyon èlt erre 20 évnél fiatalabb.Jimin ment be érte. Mi inkább csendesen várakoztunk a kapuban. Jennie az első pillanattól érezhette,hogy a hangulat nem nagyon lesz a tetőfokon a Jimin-Kook és az Én kapcsolatom miatt. Sajnáltam szegény lányt, de ha esze lesz egész végig SunMit fogja szórakoztatni,azzal pedig magát is. Csak ne maradjak egyik jómadárral se kettesben.
Aish Baek, számítok rád haver.- Ahm... Hali- nem kaptam fel a fejem JungKook zavart köszönésére. Nem fogok vele foglalkozni. Foglalkozzon Jiminnek. Hisz vele randizik.
***
Úgy utálom a sorba állást. Minek ide ennyi ember? Még a pólómat se fogom merni levenni,ha így haladunk.
-Jól vagy? -ha nem huszadjára érkezett a kérdés BaekHyuntól...
Újra magamra eröltettem azt a jellegzetes kamu mosolyom és újfent a "Persze" válasz mellett döntöttem.
Nem hitte el, de nem tette szóvá. Ez így van jól. Tisztában van vele,hogy nem repesek az örömtől a társaság miatt, de tiszteletben tartok másokat.- Uh ott árnyék van- amint megkaptuk a méteres sorok kivárása után a karszallagjainkat mindenki gőzerővel kezdett árnyékos helyet keresni.
Már tömve volt az egész terület. Jobbról kisgyerekek visítása vízhangzott a fejemben,balról mérgelődö bácsik és nénik szidták bajszuk alatt a rakoncátlan és izgága gyerekeket akik a napsütés legjobb pillanatait próbálták mégjobbá tenni.SunMi által mutatott irányba siettünk majd le is pakoltunk. A lányok, Jimin és Kook már a naptejjel foglalatoskodtak, hogy azért ne menjünk suliba pipacs piros bőrrel.
BakeHyun már szintén kibújt a zavaró trikójából. Már csak rajtam volt a sor,de erősen ám némán tiltakoztam ellene.-Na, ha valaki megbámul megverem-térdelt elém barátom.
Hirtelen szégyellős kislánynak éreztem magam nem egy tizennyolc éves férfinak. Szánalmas baszki.
A vártnál gyorsabban álltam lábra ès véletlenül hátralöktem a térdelő fiút.-Uh, ne haragudj- kaptam után mert a fenekére pottyant.
Elkapta karjaim és magávalrántott.
Én is a földön végeztem, ám én térden és combjaira ülve.-Na, levele-bökött fejével a pólómra.
- Ne itt már- szólt be Jimin a távolból.
Najó, az a távol egy fával odébb volt, de akkor is távol.
Felkaptam a fejem s gyilkos tekintetem egészen a lelkéig hatolt és tépte őt, ahogy csak tudta. De hát gyengeségen átka,hogy még a nézésem is annyira gyilkos mint egy aranyos kutyáé. Hát ezt nevezem.- Akkor fordulj el mert, amint lekapom a pólóm Baek megvadul- fölényes mosolyommal próbáltam elrejteni zavarom és nevethetnékem hiszen a kijelentésem számomra túl abszurd volt. Tőlem és a deszkához hasonló testemtől elájulni lehetetlen. Max az undortól.
- Undorító- hallottam halk motyogását, de mivel továbbment Kookkal az oldalán, nem szóltam utána. Jobb időben abbahagyni mielőtt mindketten elveszítjük a fejünket és nyilvános helyen esünk egymás torkának. Bár jobban belegondolva, ezt mindenhol el kellene kerülni. Itt még lenne olyan, aki nagyjából közénk áll,de ha csak ketten lennénk túlságosan eldurvulnának a dolgok.
- Tae hallasz? - böködte a vállam Baek.
Ja tényleg, vetkőznöm kell.- Előbb csukd le a szemed- kérleltem bociszemekkel.
Nehezen, de teljesen lecsukta szemhéjjait míg èn mégnehezebben kibújtam a pólómból.
A felesleges ruhadarabot hatradobtam a többi strandcucc közè.- Nézhetek?- hangjából remény sugarai csaptak fel.
-Nézz- kuncogtam el magam s megvártam míg furcsa lángba boruló tekintetével végigméri minden egyes porcikámat.
Mi van veled BaekHyun? Csak nem, tetszem? Miért az szeret meg, akinek nem kellene? Miért?
OH BOII HALII :3
Lehetnek benne hibák, èn sem vagyok a legfrissebb :)
Huh gyerekek... annyi mindent el akarok mondani, hogy azt se tudom hol kezdjem 😅😅
A killing me-re nehezen jönnek a szavak xD ( Ikon pls xD)Na szóval.
Remélem a hosszú kihagyás után nem sikerült csalódást okoznom nektek,főleg azért mert 15 éves vénasszonynak már nem megy olyan könnyen az íras xD
Picit csúsztam a BÖRZDÉJ résszel, de ez elnézhető na 😅
De igen, újabb évet hagytam magam mögött szóval remélem,ezek után is tetszeni fog az,amit itt összehordok nektek 😄Ígérni nem tudok. Nem tudom garantálni azt,hogy sűrűn írok majd. Ahogy erőmtől és időmből tellik :3
Viszont hatalmas mérföldkő következett a könyvben.10000 megtekintés. Ez számomra kajak rohadt sok ahhoz képest,hogy nem írtam.
Meg sem érdemlem Boii 😅Mindenesetre,amit valójában ki akarok fejezni: KÖSZÖNÖM. KÖSZÖNÖK MINDENT.
KÖSZÖNÖM PETRA UNNIE AZ IHLETET,A ZENÉT MEG A MÜZLIT XDDDD SZÁRÁNGHE~ XDDD
Nemsokára jelentkezem.
Pussz:VALAKI /DOMINIKA
ESTÁS LEYENDO
Without Him [VMIN/BEFEJEZETT]
Fanfic"KIBASZOTTUL NEM ÉRTELEK PARK JIMIN!" VMIN~ YAOI~ ELŐFORDULHAT TRÁGÁR BESZÉD JÓ OLVASÁST ^^ #90 in ff 2018.12.15