Λυδια
«Ευχαριστώ Λυδια»μου λέει.
«Ξέρεις τι;Θα πρέπει να μείνεις μακριά του.Δεν σε αξίζει.Τετοια αγόρια δεν αξίζουν καμία.»λέω.
«Ίσως εχεις δίκαιο»λέει.
«Σίγουρα έχω δίκαιο.Αγορια σαν αυτά μπορούν να θέλουν μόνο τον εαυτό τους.»λέω.
«Οκ.Σε ευχαριστώ»λέει.Τωρα γελάει.
«Τίποτα.Τα λέμε»λέω και περπατάω για την ταξη μου οταν ακούω μια παρέα κοριτσιών να μιλάει.Για μένα.«Έτσι άκουσα.Εχει πάει με τόσους»λέει η μια.
«Η μαμά της;Είσαι σιγουρη;»λέει η άλλη.
«Ναι σου λέω.Καθε μέρα βλέπουν να μπαινει άλλος στο σπιτι τους»
«Δηλαδή πληρώνεται για αυτό;Το κάνει για δουλειά;»Βλέπω τον Κυριακο μπροστά μου.
«Τι έπαθες;Τι μούτρα είναι αυτά;»λέει.
«Σσσσς»λέω και προσπαθώ να ακούσω τι λέει.
«Φυσικά και το κάνει για δουλειά.Ετσι δεν κάνουν αυτές οι πορνες;!»λέει και γελάνε.Πάω απαναντι τους.
«Υπάρχει κάποιο πρόβλημα;»λέω.
Σταματάνε το γέλιο.
«Τι συμβαίνει Λυδια;»λέει ο Κυριάκος.
«Δεν σου επιτρέπω να μιλάς έτσι για την οικογένεια μου!!Δεν μας ξέρεις!Μαζεψε το στοματάκι σου μην στο μαζέψω εγω!»της λέω και πήγα να φυγω.Και αλήθεια θα έφευγα.
Δεν θα το συνέχιζα.Αλλωστε δεν είναι η πρώτη ούτε η τελευταία που το είπε.
Όλο το σχολειο το ίδιο λέει.«Κατα μάνα κατα κόρη υποθέτω.Ετσι θα γίνεις και εσυ σε λίγα χρόνια.Αν δεν εχεις γίνει φυσικά ήδη...»λέει και γυρνάω και την πιάνω από το μαλλί.
Δεν θα μου πει εμένα μια αμυαλη ηλίθια που το μόνο που την νοιαζει είναι να πετύχει το eyeliner στο ματι πως θα γίνω και πως όχι!
«Αστην Λυδια!»λέει ο Κυριάκος.
«Με πονάς!»φωνάζει αυτή.«Τι συμβαίνει εδώ;!»ακούω μια φωνη.
Ο διευθυντής.
Τέλεια.Την αφήνω γρήγορα.
«Αυτή κύριε διεθυντα.Μου τράβηξε το μαλλί...»λέει.
Ηλίθια.
«Εγώ...»πάω να πω τι έγινε.
«Εσυ θα πας στο γραφείο μου!Τωρα!»λέει και πριν πω κάτι αρχίζει και πετάγεται νερό από τους αισθητήρες πάνω.Όλοι τρέχουν πανικόβλητοι από εδώ και από εκει.Και οι βλαμμένες μαζί.
Πάω σε μια ακρη που δεν είχε πολύ νερό και όταν σταματάει βλέπω τον διευθυντή να με κοιτάει.
«Δεν το περίμενα από σένα Σακελάριου...»λέει και φεύγει.
Γαμωτο!
Πάω στο γραφείο του και βλέπω κάθεται ο Παπανικολάου σε μια καρέκλα έξω.Καθομαι διπλα του.
Δεν είπε κάτι.
Ευτυχώς.Κάτι θα έκανε πάλι ο έξυπνος.
Φενεται για άτομο που οι βλακείες θα πάνε και θα έρχονται.Βγαίνει ο διευθυντής.
«Ελατε μέσα»λέει και μπαίνουμε στο γραφείο του και καθόμαστε απέναντι του.Βρεγμένοι και οι δυο.
«Μαλλιοτράβηγματα στο σχολειο μου;Σακελάριου τι είναι αυτά;»λέει.
«Τα Καλυτερα χάνω..»λέει ο άλλος διπλα μου.
Τον αγριοκοιτάζω.«Δεν το περιμενα από σένα.Αληθεια με απογοητεύεις»λέει.
Δεν λέω κάτι.Τωρα νιώθω ασχημα.Γυρνάει στον διπλανό μου τώρα.
«Να μην μίλησω για σένα Παπανικολάου!»λέει πιο θυμωμένος από ότι το είπε σε μένα.Μπορεί να τα βάλει με αυτόν και με εμένα να μην κάνει κάτι.Ουτε αποβολή ούτε τίποτα.
«Τσιγάρο στο σχολειο;Στην ταξη;»λέει.
Γελάω.
Φυσικά και το έκανε αυτός.Τι χαζός.
Δεν βλέπει πάνω τους αισθητήρες;!«Έχετε δίκαιο»λέει αλλά φενεται ότι δεν το εννοει.
«Κανείς συνέχεια κοπάνες!Λειπεις επι μέρες!Σε όλα τα μαθήματα είσαι κάτω από την βάση!Και τώρα αυτό;Τσιγαρο;»λέει.
«Έχετε δίκαιο.Επρεπε να σας δωσω και σας ένα να πιούμε παρέα»λέει.
Γελάω.
«Παπανικολάου συμμορφωσου!Δεν θα ανεχτώ για πολύ αυτήν την συμπεριφορά να ξέρεις!»
«Να φυγω τώρα;»λέει και σηκώνεται.Πολύ θράσος έχει.
«Κάτσε κάτω τώρα!»φωνάζει ο διευθυντης και κάθεται.
«Και οι δυο!Θα βοηθήσετε με τα σκηνικά της θεατρικής παράστασης όταν το χρειάζεται!Θα βάφεται,θα αγοράζεται ότι είναι,θα βοήθησε στης παραστάσεις,θα κάνετε τα πάντα!!»λέει.Δεν το πειστευω...
Ποτέ θα προλάβω;
Έχω τα μάθηματα,την δουλειά.Αυτό μου ελειπε τώρα.
«Εγώ δεν κάνω τίποτα!»λέει ο Παπανικολάου διπλα μου.
«Ακούς ερώτηση;Δεν ρωτησα!Το απαιτώ!Εκτος αν θέλετε να δωσω αποβολή»
«Όχι!»λέω.
«Εμένα δεν με πειραζει»λέει όλο μαγκιά.«Όχι όχι όχι κυριε Διευθυντά.Θα το κάνουμε»λέω.
«Ξεκινάτε αύριο μετά το σχολειο.Φυγετε τώρα»λέει και σηκωνόμαστε και βγαίνουμε έξω.«Πας καλά;Παράλιγο να δώσει αποβολή!»του λέω.
Κοιτάει κάτω.
«Τα μάτια μου είναι εδώ»λέω.
«Όχι όταν φοράς άσπρη μπλούζα και είσαι βρεγμένη...»λέει και κοιταω.Όντως φοραγα άσπρο και με το νερό φενεται το σουτιέν μου.
«Είσαι τρελός!»λέω και φεύγω από εκει.
Βλακα.
Εσυ και τα τσιγάρα σου.
YOU ARE READING
«Εσυ και Εγώ»
Romance*10ο βιβλιο* Ιάσωνας και Λυδία. Αυτος έχει χάσει την ευτυχία του καιρό τώρα.Και η μοναξιά είναι ο καλύτερος φίλος του. Αυτή γεμάτο ζωή αλλά θυμό μεγαλωμένη χωρίς πατέρα. Τι θα γίνει όταν θα έρθουν κοντά; Τι κριβει ο Ιάσωνας; Μυστικά,ζόρια,ερωτας και...