Λυδια
Ειναι βλάκας!
Είναι βλάκας και ηλιθιος!
Είναι βλάκας και ηλιθιος και γουρούνι!Δεν ήρθε μέτα το σχολειο.
Έπρεπε να έρθει στην αίθουσα και να με βοηθήσει.Αλωστε και αυτός έφαγε τιμωρια .Οχι μόνο εγώ.Και δεν ήρθε.
Και τα εκανα όλα μόνη μου.Εβαψα τόσα πραγματα μόνη μου.Πάω γρήγορα μέσα και αφήνω τα πραγματα μου και φοράω την πόδια και παιρνω το μπλοκ.
«Άργησες»λέει η μαμά μου.
«Το ξέρω μαμά.Το ξέρω»λέω και πιάνω δουλειά αμέσως.
«Τι να σας φέρω;»λέω στο τραπέζι 1.
«Μια κρέπα με σοκολάτα και μπανάνα και μια κόκα κολα»λέει και το γράφω αμέσως.
«Έρχεται αμεσως»λέω και πάω να το δωσω μέσα.
«Που ήσουν;»λέει η μαμά μου.
«Στο σχολειο.Δεν σου είπα ότι θα κάνω κάτι για την θεατρική ομάδα»λέω.
«Και γιατί το κανείς αυτό είπαμε;»λέει.Γιατί με τιμώρησαν επειδή είπαν για σένα κάτι.Παλι.
Το κάνουν συχνά αυτό.
Ακούω ψιθύρους για μένα.Για την μαμά μου.Για την ζωή που κάνουμε.Ότι δουλεύω εδώ και κοιμάμαι με τους πελάτες,ότι όταν αφήνουν μπουρμπουαρ το κάνουν για να πάω μετά στο ξενοδοχείο,ότι ο μπαμπάς μου μας παρατησε επειδή είμαστε έτσι πως είμαστε.
Διαφορα.
Η αλήθεια είναι ότι η ζωή μου δεν είναι τέλεια.Βασικα καμία σχέση από το τέλειο.Δουλευουμε για να βγάλουμε τον μήνα κάθε φορά.Και είναι δύσκολο.Δυο γυναίκες μόνες σε ένα σπιτι.
Αλλά την παλεύουμε.Το προσπαθουμε κάθε μέρα.
«Το κάνω γιατί πρέπει»λέω.Ας μην μάθει τι μου είπαν πάλι.
«Δώσε αυτό στο τραπέζι 8»μου λέει και το βάζω στο δίσκο και το πάω.Όταν σχόλασα ήταν αργά.Πηρα ένα βιβλίο και ξάπλωσα.Ειπα να ξεκουράσω τα πόδια μου όσο διαβάζω.
Ε λοιπόν δεν ήταν καλή ιδέα.Με πήρε ο ύπνος κατευθείαν.
Ξύπνησα με το βιβλίο αγκαζέ.
Το βάζω στην τσάντα,ντύνομαι και κατεβαίνω κάτω.
Ευτυχώς δεν είδα κανέναν κάτω.Παιρνω μια μπανάνα να την φάω στο δρόμο.
Όταν φτάνω βλέπω τον Κυριακο έξω.
«Καλημέρα»λέω.
«Καλημέρα Λυδια.Γιατι εχεις μαύρους κύκλους σήμερα;Τι έγινε;»λέει.
«Και τι δεν έγινε Κυριακο.Οχι μόνο άργησα με τα θεατρικά,και έπρεπε να δουλέψω μέχρι αργά αλλά και δεν πρόλαβα να διαβάσω Χριστο σήμερα»λεω.Το προσπαθώ.
Να τα χωρέσω όλα και να είμαι καλή σε όλα.Και θέλω πραγματικά να κάνω κάτι άλλο στην ζωή μου.Και όχι να δουλεύω σε αυτό το Ηλιθιο μαγαζί με την μαμά μου μια ζωή.Δεν είναι αυτό που θέλω.Θελω να κάνω κάτι διαφορετικό αλλά νιώθω ότι δεν με αφηνει η ίδια η ζωή να το κάνω.«Σοβαρά;»λέει και του τα είπα όλα.
Μετά τα μαθήματα στο διάλειμμα τον βλέπω να κάθεται στο τραπέζι χαλαρός με τον Κυριακο,τον Παναγιώτη και τον Άγγελο.
Τώρα θα με ακούσει!
Δεν μπορεί να κάθεται αυτός χαλαρός και εγώ να πέθανα χθες.Βάζω τα χέρια στο τραπέζι και οι τέσσερις σηκώνουν τα μάτια να με κοιτάξουν.Εγω κοιταω μόνο αυτόν.
«Λυδια;»λέει ο Κυριάκος.
«Θες κάτι;»λέει ο Παπανικολάου.
«Και αυτή είναι μια θυμωμένη γκομενα;Ελεος βρε Ιάσωνα.Και αυτή κατάφερες;»λέει ο Άγγελος.Ναι καλά!
«Ούτε στα πιο τρελα του όνειρα!Γιατι δεν ήρθες χθες;»λέω.
Με κοιτάει ανέκφραστος και σηκώνει τα φρύδια του.
Ωραια απάντηση...
VOCÊ ESTÁ LENDO
«Εσυ και Εγώ»
Romance*10ο βιβλιο* Ιάσωνας και Λυδία. Αυτος έχει χάσει την ευτυχία του καιρό τώρα.Και η μοναξιά είναι ο καλύτερος φίλος του. Αυτή γεμάτο ζωή αλλά θυμό μεγαλωμένη χωρίς πατέρα. Τι θα γίνει όταν θα έρθουν κοντά; Τι κριβει ο Ιάσωνας; Μυστικά,ζόρια,ερωτας και...