Λυδια
Όταν ανοίγω τα μάτια μου βλέπω το πρόσωπο της μαμάς να με κοιτάει.
«Μαμά;»λέω.
«Αγαπη μου...ξυπνησες...»λέει.
«Το έγινε;»λέω και κοιταω γύρω γύρω.Σιγουρα αυτό δεν είναι το δωμάτιο μου.«Που είμαστε;»λέω.
«Στο νοσοκομείο»λέει.Σωστά.Το ψυγείο.
«Μας βρηκες μαμά;»λέω.
«Την επόμενη μέρα.Οταν ήρθα σπιτι τρόμαξα,ήρθα εδώ και είδα τα πραγματα σου.Το κινητό του Ιάσωνα.Μετα πήγε το μυαλό μου στο ψυγείο»λέει.
«Ο Ιάσωνας;»λέω.
«Είναι διπλα.Στο διπλανό δωμάτιο»λέει.
«Πως είναι;»
«Τα ίδια με εσενα.Λιγο χειρότερα νομίζω»λέει.Με αγκάλιασε.
Για να ζεσταθούμε.
Και στο τέλος εγώ ζεστάθηκα και αυτός όχι.«Όταν μπηκα σας είδα αγκαλιά.αυτος δηλαδή σε αγκαλιαζε.Και σας είχε πάρει ο ύπνος.Τρομαξα τόσο πολύ»λέει.
«Κρυώνω λίγο»λέω.Παιρνει από την πολυθρόνα μια ζακέτα και μου την βάζει.Καλυτερα.
Πολύ Καλυτερα.«Μαμά τι πάθαμε;»λέω.
«Κρύωσατε.Ευτυχως τίποτα σοβαρό.Απλα πρέπει να μείνετε ζεστοί και θα περάσει»λέει.
«Πάμε σπιτι;»λέω.
«Όχι.Θα κάτσεις εδώ σήμερα»
«Μα είμαι καλά»
«Δεν πειραζει.Για καλό και για κακό θα κάτσεις.Ησουν πολύ παγωμένη,και τρέμετε και οι δυο πολυ»λέει.
«Μαμά;Η ασφάλεια;Δεν θα το καλύψει αυτό έτσι;»λέω.Αυτό μας ελειπε τώρα...
«Μην σε νοιαζει αυτό τώρα.Μην το σκέφτεσαι»λέει.
Πως μπορώ;Σηκωνομαι.
«Που πας τώρα;»με ρωταει.
«Να δω αν είναι καλά ο Ιασωνας»λέω και με ακολουθεί.Φοράω ένα φόρεμα και είναι λίγο χάλια αλλά δεν βαριέσαι.Αντρα θα βρω άλλωστε;
«Εδώ είναι»λέει και μου δείχνει την πόρτα.Την ανοίγω χωρίς να χτυπήσω και τον βλέπω ξαπλωμένο στο κρεβάτι.Κοιμοταν.
Διπλα του ήταν η θεία του.
Που είναι οι γονείς του;«Λυδια;Τι κανείς εδώ;»λέει η θεία του.
«Επέμενε να δει αν είναι καλά...»λέει η μαμά μου.
«Είναι καλά;»λέω.
«Τον πήρε ο ύπνος τώρα.Φτερνιζεται πολύ και τρέχει η μύτη του αλλά εντάξει,θα γίνει καλά»λέει και τον πλησιάζω.Είναι λίγο χλωμος η αλήθεια είναι.
Καθομαι σε μια καρέκλα που είχε.Με κοίταζαν και οι δυο.
«Θα περιμένω να ξυπνησει»λέω.
«Δεν πάμε εμείς για ένα καφέ κάτω στην καφετερια Ιωάννα;»της λέει η μαμά μου.Με κοιτάει.
«Θα του κάνω εγώ παρέα μέχρι να ερθεται.Πηγαινετε»λέω.
«Καλά.Παμε»λέει και σηκώνεται και φεύγουν.
BINABASA MO ANG
«Εσυ και Εγώ»
Romance*10ο βιβλιο* Ιάσωνας και Λυδία. Αυτος έχει χάσει την ευτυχία του καιρό τώρα.Και η μοναξιά είναι ο καλύτερος φίλος του. Αυτή γεμάτο ζωή αλλά θυμό μεγαλωμένη χωρίς πατέρα. Τι θα γίνει όταν θα έρθουν κοντά; Τι κριβει ο Ιάσωνας; Μυστικά,ζόρια,ερωτας και...