Λυδια
Επλενα τα χέρια μου όταν δυο κοπέλες μίλαγαν δυνατά η μια στην άλλη από την μια τουαλέτα στην άλλη.
«Τον είδες σήμερα;Τι κούκλος που ήταν με την γαλάζια μπλούζα!»λέει η μια.
Γαλάζια;
Γαλάζια φοράει ο Ιάσωνας σήμερα;«Για τον Παπανικολάου λες πάλι;Ελεος!Τι κόλλημα εχεις φάει»λέει η άλλη.
«Το ίδιο που τρωνε όλες στο σχολειο!»λέει.Αλιμονο!
«Θα του στείλω μήνυμα σήμερα»λέει.
«Σοβαρά;»
«Θα του πω να έρθει σπιτι μου.Απο το παραθυρο.Οπως την άλλη φορά»λέει.Σκαρφαλώνει και παράθυρα.
Τέλεια.Βγαίνω γρήγορα έξω.
Δεν μπορώ να ακούω αλλα.Δεν ξέρω γιατί αλλά με επηρεάζουν αυτά.Αν και ήξερα που θα μπλέξω.Ηξερα πως είναι ο Ιασωνας.Δεν το έμαθα τώρα.
«Και ολας έκανε βλακεία;»λέει ο Κυριάκος.
«Όχι αυτός.Ελα να τα πω σε κάποιον γιατί θα σκάσω!»λέω και τον τραβώ από το μπράτσο και μπαίνουμε στην πρώτη άδεια ταξη που βλέπω μπροστά μου.«Τι έγινε ακόμα δεν τα βρήκατε;!»λέει.
«Κυριακο,νομίζεις κάνω λάθος;Με τον Ιάσωνα εννοώ;»λέω.
«Δεν ξέρω αν κανείς λάθος αλλά είναι περίεργο η αλήθεια είναι.Απλα νιώθω ότι είναι ακριβώς αυτό που έλεγες ότι δεν ήθελες σε κάποιον»λέει.
«Όντως το έλεγα...»λέω.«Τι έγινε;»λέει.
«Κάποια κοριτσια μίλαγαν για τον Ιάσωνα στο μπάνιο και δεν μου άρεσαν αυτά που έλεγαν ρε εσυ.Δεν ξέρω.Ξερω ότι έτσι είναι ή ελπίζω έτσι ήταν αλλά νιώθω λες και όλοι ξέρουν τον Ιάσωνα εκτός από μένα.Δεν ξέρω...»λέω.
«Κατάλαβα τι εννοείς...»
«Του είπα να μου πιάσει το χέρι και ούτε αυτό δεν έκανε;Τι είναι το πιάσιμο του χεριού;Τόσο μεγάλο θέμα είναι;»
«Μεγάλο θέμα δεν είναι...»
«Μήπως κάνω λάθος;Μήπως όλα αυτό είναι ένα λάθος;Γιατί ήδη μου αρεσει.Πολυ Κυριακο.Και είναι Ωραια όταν είμαστε μαζί αλλά μήπως δεν κάνει όντως για όλα αυτά;Μήπως δεν είναι έτοιμος;Γιατί αν είναι έτσι το ξέρω ότι εγώ θα πληγωθώ στο τέλος.Και δεν το θέλω αυτό.»λέω.
«Έλα εδώ βρε...»λέει και με φέρνει κοντά του.«Σου αρεσει;»με ρωτάει.
«Πολύ»
«Τότε άσε τον να στον δείξει.Και για μένα είναι εκπληξη το να είναι μαζί σου.Ουτε σημασία δεν σου είχε δείξει τόσο καιρό.Και τώρα θέλει να είναι μαζί σου.Κατι σημαίνει αυτο»λέει.
«Ναι αλλά...»
«Αστα τα αλλά για όταν θα κάνει κάτι κακό.Μεχρι στιγμής δεν έχει κάνει»λέει.Σωστά.
Καλά τα λέει.
Φέρνω την καταστροφή πάλι χωρίς λόγο.«Εχεις δίκαιο.Πρεπει να χαλαρώσω»λέω.
«Πρέπει.Και να αφήσεις τα πραγματα να κυλήσουν μόνα τους»Έχει δίκαιο ο Κυριάκος.
Πάλι έχει δίκαιο.Όταν χτύπησε το κουδούνι δεν πρόλαβα να βαλω τα πραγματα μου στην τσάντα καλά καλά και βλέπω τον Ιάσωνα να με κοιτάει.Με νεύρα και ολας.
«Σήκω!»λέει.
Τι;
«Περιμενε λίγο»λέω.
«Σήκω είπα!»λέει θυμωμένα και σηκώνομαι.Μου πιάνει το χέρι και με τραβάει .Και περνάμε από τους διαδρόμους και όλοι μας κοίταζαν.Όταν είπα να μου πιάσει το χέρι δεν εννοούσα ακριβώς αυτό.
«Ιάσωνα τι έπαθες πάλι;»λέω και με βάζει στο αμάξι και κλεινει την πόρτα δυνατά και ξεκινάει.
«Μπορείς να μου πεις τι επαθες;»λέω.
«Μην μιλάς λίγο οκ;»λέει.Δεν ξεκινάμε καλά.
Καθόλου καλά.
BẠN ĐANG ĐỌC
«Εσυ και Εγώ»
Lãng mạn*10ο βιβλιο* Ιάσωνας και Λυδία. Αυτος έχει χάσει την ευτυχία του καιρό τώρα.Και η μοναξιά είναι ο καλύτερος φίλος του. Αυτή γεμάτο ζωή αλλά θυμό μεγαλωμένη χωρίς πατέρα. Τι θα γίνει όταν θα έρθουν κοντά; Τι κριβει ο Ιάσωνας; Μυστικά,ζόρια,ερωτας και...