Ιασωνας
«Τσιγάρο!!!!Στο σχολειο!!!!Δεν το πιστευω!!!»λέει και βάζει τα χέρια στο κεφάλι της και πάει πέρα δωθε.
Ξαπλώνω στο καναπέ αφου ξέρω ότι θα αρχίσει η μουρμούρα.
«Όταν μου το είπε αυτό δεν το πειστευα.Ο Ιασωνας τσιγάρο;Ο ανηψιος μου;Που μικρός έβλεπε τσιγάρο και τους το πέταγε κάτω και έλεγε αυστηρά «Το τσιγάρο σκοτώνει!»;Ο ανηψιος μου που ο μπαμπάς του του είχε μάθει απέξω το τι προκαλεί το τσιγάρο και τα έλεγε σαν τραγούδι;»λέει.
«Ιωάννα ήταν ένα λάθος οκ;»λέω.
«Τι λάθος;Ποσο καιρό καπνίζεις;»λέει.
«Λίγο...»λέω.
«Ποσό λίγο;»λέει.
«Ένα χρόνο»λέω.
«ΕΝΑ ΧΡΟΝΟΟΟΟ;;;;»φωνάζει.
«Ιωάννα μην κανείς έτσι.Δεν έγινε κάτι.Δεν θα πάθω τίποτα.Ολοι καπνίζουν»λέω.
«Αυτή είναι η πιο ηλίθια δικαιολογια που έχω ακούσει!Σε λίγο θα μου πεις ότι πίνεις αλκοόλ και ολας!»λέει.Πίνω.
Αλλά ας μην κάνω τα πραγματα χειρότερα.«Ιάσωνα αύριο μετά το σχολειο θα πας εκει και θα κανείς αυτό που είπε ο διευθυντης!Και θα συμπεριφερθείς τελεία οκ;»λέει.
«Μάλιστα αφεντικό!»λέω.
«Μην με κοροϊδεύεις εμένα»λέει σοβαρά.
«Πολλά νεύρα εχεις»λέω.
«Μου τα προκαλείς!»λέει.
«Έχω την λύση.Βγες σήμερα,Πηγαινε σε ένα μπαρ,πιες κανένα ποτό,γνώρισε κανέναν άντρα και μετά Ελατε εδώ να κάνετε τρελο....»
«Μην!Μην το πεις!»λέει.Έρχεται πιο κοντά μου.
«Που είναι αυτό το χαμογελαστό και καλό παιδί που ήσουν παλιά...»λέει σιγά.
«Χάθηκε μαζί με τους γονείς μου»λέω και σηκώνομαι και πάω πάνω.Λες και υπάρχει περίπτωση να πάω αύριο και να κάτσω να βάφω σκηνικά.
Κοιταω την ώρα.
10 το βράδυ.Ανοίγω το κουτάκι και παιρνω ένα χάπι και το βάζω στο στόμα.
Μετά φοράω την ζακέτα και πάω να φυγω.
«Που πας;Πήγε αργά!»λέει η Ιωάννα.
«Έυχαριστω για την πληροφορία»λέω και κλείνω την πόρτα πίσω μου.Οταν φτάνω στο γνωστό μέρος κατεβαίνω από το αμάξι και πάω κοντά.
Πάω στο δρόμο και καθομαι κάτω οκλαδόν.Παιρναγαν αμάξια και κάποια με κοιτάνε περίεργα και αλλά κορνάρουν.Κανενα όμως δεν με πατάει.
Περιεγο έτσι;
Έχω έρχομαι συνέχεια εδώ,σε αυτό το δρόμο,στο ίδιο σημείο ακριβώς και καθομαι στην μέση του δρόμου.Δεν έπαθα τίποτα.Αυτοί;
Αυτοί μια στιγμή πέρασαν από εδώ και πέθαναν.Εγώ γιατί δεν παθαίνω τίποτα;
ВЫ ЧИТАЕТЕ
«Εσυ και Εγώ»
Любовные романы*10ο βιβλιο* Ιάσωνας και Λυδία. Αυτος έχει χάσει την ευτυχία του καιρό τώρα.Και η μοναξιά είναι ο καλύτερος φίλος του. Αυτή γεμάτο ζωή αλλά θυμό μεγαλωμένη χωρίς πατέρα. Τι θα γίνει όταν θα έρθουν κοντά; Τι κριβει ο Ιάσωνας; Μυστικά,ζόρια,ερωτας και...