Παιδιά παιδιά παιδιά!!
Αυτό το κεφάλαιο είναι το αγαπημενο μου μέχρι στιγμής!!!!
Και το πιο μεγάλο κεφάλαιο έχω να πω!!!Ευχαριστώ για τα 6Κ και που είναι #10
στα ρομαντικα.Απολαύστε!
Φιλλια,
Χριστινα 💕Ιάσωνας
Καθομαι κάτω και κάθεται και αυτή.
«Με έφερες στην θάλασσα γιατι;Αφού έχει κρυο»λέει.
«Δεν θα κολυμπήσουμε»λέω.Κοιτάει γύρω γύρω.
«Από που να αρχίσω τώρα...»λέω.
«Από το γιατί με έφερες εδώ..»λέει.Χερω πολυ.
Πως να τα πω όλα που θέλω;
Αυτό είναι το ερώτημα...«Περιμενω...»λέει.
Και φυσικά δεν μπορεί να μην τα κάνει χειρότερα.«Αυτά που εκανα δεν τα ήθελα»είπα και ηλπιζα να καταλάβει.Να μην χρειαστεί να πω κάτι άλλο.Αλλα μετά Λυδια είναι αυτή.
«Τι εννοείς;»λέει.
Γαμωτο.
«Λοιπόν θα τα πάρω από την αρχή οκ;Εκείνη την νύχτα που με βρηκες στο δρόμο και με φιλησες και εγώ εκανα αυτό που εκανα...»
«Ενοεις που ήθελες να κοιμηθείς μαζί μου;»λέει.
«Δεν ήθελα να κοιμηθώ μαζί σου...»λέω και μετά συνηδητοποιω τι είπα.Σηκώνει τα φριδια της.
«Εννοώ Προφανως και ήθελα αλλά δεν είναι αυτό το θέμα»λεω.
«Δεν βγάζεις και πολύ νόημα Ιάσωνα.Δεν καταλάβαινω...»λέει.Πως να καταλάβει;
Παιρνω μια ανάσα.
«Εγώ δεν είμαι για σχέση Λυδια.Δεν είμαι για πολλά βασικά.Εχω θέματα...»λέω.
«Και εγώ έχω.Χαιρω πολύ»λέει.Δεν εννοούμε το ίδιο πράγμα όμως...
«Δεν καταλαβαίνεις Λυδια...»λεω.
«Κοιτά...αυτά δεν τα εννοούσα.Ολα.Αυτο εκείνο το βράδυ το εκανα για να μείνεις μακριά μου,όλα αυτά τα έκανα για να μείνεις μακριά μου»
«Τι;»
«Τα εκανα για να σε απομακρύνω από μένα.Γιατι είχαμε έρθει κοντά και όταν με φιλησες κατάλαβα ότι έχουμε ερθει σε ένα σημείο που δεν έπρεπε να έχουμε έρθει»λέω.
«Θα μπορούσες να μου το πεις Ιάσωνα.Δεν σε θέλω και τέλος.Δεν είμαι παιδί.Μπορω να το διαχειριστώ.Αλλα αυτό που έκανες...δεν έχει βγει στιγμή από το μυαλό μου;Για μια στιγμή νόμιζα ότι θα με βιάζες.Εκει.Στο δρόμο.»
«Ποτέ δεν θα το εκανα αυτό»λέω.
«Που να το ξέρω εγώ Ιάσωνα;Και αυτό που είπες για την μαμά μου στο πάρτι,και ο τρόπος που μου μιλάς!Ειναι παρά πολλά!»λέει.
«Το ξέρω.Και για αυτό ήθελα να μιλήσουμε.»λέω.
VOUS LISEZ
«Εσυ και Εγώ»
Roman d'amour*10ο βιβλιο* Ιάσωνας και Λυδία. Αυτος έχει χάσει την ευτυχία του καιρό τώρα.Και η μοναξιά είναι ο καλύτερος φίλος του. Αυτή γεμάτο ζωή αλλά θυμό μεγαλωμένη χωρίς πατέρα. Τι θα γίνει όταν θα έρθουν κοντά; Τι κριβει ο Ιάσωνας; Μυστικά,ζόρια,ερωτας και...