Medya : Taylor Collins ve Damien Stone
Mp3 : Halsey - Not afraid anymore _ fifty Shades darker (Sountrack)
* * *Üzerime boşalan soğuk bir sıvının bedenime ani bir etkisiyle ağırlaşmaktan kapanan gözlerimi güne açmakta ne yazık ki zorlanmış oldum.
"Naber dostum? " sesiyle korku dolu bakışlarım elindeki boş kovayı bir kenara atarak yanı başındaki masadan bir şey alan Damien'e kayınca nerede olduğumu anlamam uzun sürmedi. Kendi deyimiyle onun malikanesindeydim ve hareket edememe bakılırsa evet, bağlıydım da.
" Acıya ne kadar dayanıklısın, öğrenmek ister misin? "
Bana doğru ilerlediğinde elindeki şeyin bir bıçak olduğunu daha yeni idrak eden beynime rağmen bana zarar vermesine karşı koyacak hiçbir gücüm yoktu.
"Bana zarar verecek cesareti sende göremiyorum dostum!" dedim her ne kadar tehlikede olduğumu bilsem de. Çaprazca gülümsedim.
"Görememen çok acı be kızıl. Eh ne yapalım, bize de göstermek düşer o halde."
Bana doğru birkaç adım atmasının ardından aramızdaki mesafeyi neredeyse kapatmıştı. Hafifçe kıpırdanmamla birlikte,
" Hey, ne o? Yoksa korktun mu küçük prens?" diyerek gülmeye başlaması içimde bir yerde hareketlenmeye neden oldu. Tanrım, sanırım şimdi kusacağım galiba!
"Bence de korkmalısın kızıl. Nede olsa sana yapacaklarımı az çok tahmin edebiliyorsundur herhalde."
Yüzümü çenemden tutarak onu göreceğim bir şekilde kendi yüzüne doğru sabitledi. Daha sonra yüzünü yüzüme yaklaştırıp, "Sence önce nerenden başlamalıyım? " diye soru sorarak alaylı bakışlarını yüzümde gezindirdi.
Daha sonra boynumda hissettiğim soğuk bir metal ile kafamı ellerinden kurtarma çabalarım ne yazık ki sonuçsuz kaldı.
" Blöf yapıyorsun seni şapşal! Amacının beni öldürmek olmadığını ikimiz de çok iyi biliyoruz." dedim tehlikeyle dans ettiğimi hissederken.
"Blöf mü değil mi şimdi göreceğiz bakalım! "
Yüzümün serbest bırakılmasının ardından boynumdan uzaklaşan bıçak ile öncelikle derin bir nefes aldım. Daha sonra etrafımda ağır bir şekilde tur atan Damien'a kaydı bakışlarım.
" Söylesene dostum, senin müzikteki şu yeteneğin nedir? "
"Bu seni ne ilgilendirir ki? Bana her ne yapacaksan çabuk yapmanı öneriyorum! "
Sabrımın artık son demlerini yaşıyordum ve bu saçmalığa daha fazla tahammül gösterebilir miydim bilemiyordum. Ceza mı verecekti? Versin gitsindi. Hiçbirşey artık zerre umrumda bile değildi.
" Peki, Sen nasıl istersen küçük prens. "
Kafası arkamdan sol omzum üzerinde belirirken bıçakla sağ omzumda bir delik açmayı da ihmal etmemişti.
Sıktığım dişler arasından ufak bir inilti kaçınca Damien'nin keyifle gülümseyerek bana baktığını gördüm.
"Cesaretimi sana yeterince gösterebildiğimi hiç sanmıyorum dostum. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlar Kampı
Teen FictionAilevi durumlar nedeniyle annesi tarafından kaydı alışık olduğu okulundan alınıp güzel sanatlara verilen emo bir gencin hikayesi... ☆ Taylor, yeni başlamış olduğu okul hayatının ona neleri getireceğini bilmeyen 18 yaşlarının başlarında bir çocuktu...