9 - Göze alış

39 9 0
                                    

Mp3 - Flight Facilitias - Crave You (Adventure club dubstep remix)

****


"Demek cezan bu ha? Bu kadın işini gerçekten iyi biliyor dostum! "

Kaçıncı göz devirişimdi bilmiyordum ama Jack'in eğlenen sesi üzerine tekrar gözlerimi devirmekten kendimi alamadım.

" Harika öyle değil mi!" diye alaya vurarak gülmeye başladığımda arkamdaki koltuğa yaslanmayı ihmal etmedim.

" Başka bir yolunu buluruz bizde o halde. Hey, çekme sırası şimdi kimde?"

Stella'nın sorusuna karşılık, "Bende leydim." diyen Jason ile konuşmayı,
" Kararım kesinlikle değişmedi. Onların yarışmayla ilgili ne plan kurduğunu ancak bu şekilde öğrenebiliriz. Bunun başka bir yolu olduğunu hiç sanmıyorum. " diyerek sürdürmüş oldum.

Jason çubuğu dikkatli bir şekilde yuvasından çekerken Luke oturduğu yerden baygın bakışlarını bana döndürerek, " Yani ne olursa olsun o herif için ceza almayı göze alacağım diyorsun? Eğer tek bir şeyden eminsem o da senin kafayı üşütmüş olmandır dostum. Bu deli cesaretini senden başka kimse gösteremez çünkü. " diye alayla gülerek beni afallatmayı da başarmıştı.

"Pardon, bundan başka fikri olan varsa evet, sizi dinliyorum millet!" diye öfkeyle soluyarak elimle söz sırasının onlarda olduğunu gösterdim.

Jack : "Sakin ol şampiyon! çok agresifsin. Sadece iyiliğini düşünüyoruz. "

" Beni düşünmenizi isteyen kim? Başka nasıl bir yol izleyebiliriz onu düşünün siz. "

Jack : " Pekala dostum. Kaprisi bırak bakalım. Çekme sırası şimdi sende. "

Yüzüme şaşkın bir ifade yerleşince, "Kapris, öyle mi? "diyerek elimin tersiyle kuleyi bilerek devirdim. Zaten çok da sıkmıştı bu oyun.

Mark: " Dostum, bu oyunun adı yıkıp geçmece değil, kule çekmeceydi. Sayende ikiz kulenin nasıl yıkıldığına da şahit oldu bu gençlik. "

Wendy, "Bu iyiydi ahbap." diyerek mark'la yumruk tokuşturdu.

Herkesi bir gülme alırken ben sakinliğimi koruyarak bu saçma espiriye sadece olumsuzca kafa sallamakla yetindim.

"İyi, siz böyle soğuk espiriler yapıp gülmeye devam edin abi. Yarışma günü bir aksilik olduğunda da k*çınızın bir kenarıyla böyle gülersiniz artık. Bakın, ben şimdi üstüme düşeni yapmak için neler yapabileceğimizi düşünmeye, eve gidiyorum ve siz de burada ne halt yapıyorsanız yapın, Tamam mı!"

Kimseyi anlamamakta artık mastır yapmış biri olarak sıyırmış olduğumu an itibariyle onaylamış bulunuyordum. Çünkü tüm bunları anlamamamın başka bir mantıklı açıklaması olamazdı da zaten.

Onlar değil miydi ki Dragon'ların ne iş çevirdiklerini öğrenip, planlarını suya batıracak birşeyler yapmak isteyen? Ee şimdi ne oldu da değiştiler birden?

Tehlikeli olduğu için o çocuktan mı korkacaktım yani? Sırf planlarına burnumu soktuğum için şu beş para yetmez canımı alamazdı ya. Hadi alacaksa da alsındı. Umrumda filan değildi. Böyle saçma birşey için korkup geri adım atmamı benden bekliyorlarsa çok yanıldıklarını yüzlerine karşı söylemeliydim belki de. Eski ben artık yerinde yoktu!
Hem böylece bu iş için ne kadar kararlı olduğumu onlara gösterebilirdim.

Stella'nın eviden ayrılır ayrılmaz kaburgamda hissettiğim müthiş acıyla yüzümü buruşturdum. Annemin evde olmadığımdan haberi bile yoktu. Hafta sonları iş yerinde erkenden mesaiye kaldığından bende gizlice arkadaşlarla buluşmuş Stella'nın evinde güzel saatler geçirmiştik. Taki konu Müdirenin bana vermiş olduğu cezaya ve Damian'a gelinceye kadar.

Ehliyetim de olmadığından ve bu şekilde araç kullanmam öncelike kanun önünde yasak sayıldığından eveveynlerimce de bu konu hakkında hep tartışma içerisindeydik. Bu yüzden de onlardan izinsiz kullanamıyordum.

Acı hafiften dinmeye başlayınca taksiye binmenin fena bir fikir olmayacağında karar kılıp yoldan geçen bir tanesine otostop çektim.

*****

Sigaramın dumanı odamı ağır bir şekilde donatırken yarı mayışmış halimle bilgisayarımın başına geçip Facebook'tan gelen mesaj kutusuna girdim.

' Webster clarks ve diğer 98 kişi seni takip etmeye başladı. '

' Adam Faviere ve 958 kişi senin şu fotoğrafını beğendi.'

'Taylor, Damian Stone adlı kullanıcıdan bir mesajın var.' ...

Bla, bla, bla... Gibi daha birçok mesaj içerisinde sadece Damien'in bana göndermiş olduğu mesaja gözlerim takılınca şaşırmadan edemedim. Beni nereden bulmuştu facebook'ta bu adla daha bir sürü kullanıcı varken? Üstellik üşenmeden birde sayfalara girip gönderi resimlerine tek tek bakmış mıydı ki bu hasta ruhlu herif? Profil resmimde kendi resmim yer almadığından beni bulmuş olmasına doğal olarak şaşırmam gayet normaldi doğrusu.

Merakla gelen bildirimin üzerine çift tıklayıp hemen mesajı okumaya başladım. Mesajda,

" Asi bir kedicik uysallaşmayı seçmiş olabilir ama bu oyundan vazgeçeceği anlamına gelmiyor öyle değil mi?

Yarın akşam saat tam 8'de . Chester barında seni bekliyor olacağım. Umarım o eziklerle beraber gelmezsin sert çocuk. Aksi halde hiç görmeyecekleri birşeye şahit olacaklarından emin olabilirsin.

Teke tek... "

Yazıları yer alıyordu.

Hey, bu da neydi şimdi? Teke tek derken kapışmayı mı kastediyordu bu mankafa? Bak bu bana uyardı. Peki ama neden bir bar?

Parmaklarım cevap yazmak için klavyede gezinirken ortaya,

" Kedilerin uysal görünüşüne güvenmemeni öneririm dostum. Zira neler yapacaklarını önceden kestirmek zordur. Ayrıca yalnız gelecek kadar aptal olmadığımı da düşünmen güzel bir şey. Çünkü biliyorum ki sende gelmeyeceksin. ;-)

Orda olacağım. Teke tek..."

Yazıları çıktı. Enter tuşuna basarak mesajı gönderdiğim gibi bilgisayarımı kapatıp sigaramı da kül tablasında söndürerek yatağa geçip sırt üstü uzanmış oldum.

Yarın büyük bir gündü. Buna gülümsemeden edemedim.

*****************

Sizce Damien teke tek derken kapışmayı mı kastetmiş olabilir? Kastettiyse bu nasıl bir kapışma sizce? Peki neden bir bar ortamı?

Neyse yeni bölümde neler olacak hep beraber göreceğiz bakalım.

Umutla ve müzikle kalın...

H.T

Yıldızlar KampıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin