27 - "Pislik yapma!"

31 4 0
                                    

MEDYA - DAMİEN STONE

Mp3 - Linkin park - Numb ( Tyler Clark Remix)

********


Ashlee'la beraber akşam yemeğinde karnımızı kekle doyurduktan sonra o, uykusunun geldiğini söyleyerek direkt misafir odasına geçmişti. Bense biraz daha vakit öldürmek için yemek masasında bulunan yemekten arta kalanları bir güzel toparlamış, pofuduğun da aç olabileceğini düşünerek bu sefer de onun yemiyle ilgilenmiştim. Şimdiyse can sıkıntısından ne yapacağımı bilmeyerek salondaki bir koltuğa kurulmuş, kara kara düşünerek oturuyordum. Şu lanet olası uykum da gelmiyordu bir türlü!

Acaba annem ne yapıyordu şimdi? Kim bilir Damien ona ne gevelemişti! Umarım eve geri dönmediğimden dolayı çok fazla telaşa kapılmamıştır benim koca yaşlı tanrıçam!

Kulağıma gelen bir uğultu sesiyle telefonumun çaldığını anlayıp hemen masaya bırakmış olduğum telefonu elime almış oldum.

Sahi, annem neden beni henüz aramamıştı ki bu saate kadar?

Ekrana baktığımda kocaman bir "PSİKOPAT!" yazısını görmemle arayanın Damien olduğunu anladığımda derin ve temiz bir hava içime çekerek cevaplamış oldum.

"Bu saatte aramanın önemli bir nedeni olsa çok iyi olur ahbap! "

"Ah, kızıl! Biraz kibar olmayı deneyemez misin? Efendim hayatım diyerek açmayı dene mesela şu telefonu! Ahbap veya dostum demen artık çok sinir bozucu olmaya başladı! "

Sesi kızgınlıkla alay arasında gidip geliyorken buda benim sinirlerimi bozuyordu ama, ne yapsaydım yani?

"Uzatma Damien! Bu saatte beni ne için aradın?"

" Sevgilimi falan özlemiş olamaz mıyım? Uyumadan önce şu güzel sesini bir duymak istedim? Ne yapıyordun?"

Bugün, Ashlee'nin Damien ile yaptığı konuşmayı hatırlayınca, "İyimiş. Bende ne yapayım? Sen beni aramayana kadar seni aldatıyordum dostum!" dedim gülmemek için kendimi zor tutup dudaklarımı dişlerken.

"Peki ya sen ne yapıyordun?"

" Bana bak, ufaklık! Sana bir köpek almış olmama pişman ettirme beni istersen! Yoksa sonuçlar senin için hiç iyi olmaz!"

İçimde tutmakta olduğum gülmeye daha fazla engel olamayarak güldüm ve sesimi,"Ne yaparsın, Dami? Yoksa keser misin bizi?" diye kız gibi inceltmeye başladım. Beni bir köpekten kıskanmış olamazdı öyle değil mi? Sonuçta o bir hayvandı.

"Hmm kesmek, bu yanında biraz hafif kalır. Benim çok daha iyi fikirlerim var."

"Ne gibi mesela?"

"Öpmek, s.vişmek gibi mesela. Tatmin etti mi?"

(Mother fuck Damien!)

Hadi öpüşmeyi anladık da s.vişmek de nedir abi ya? Sapık mısın oğlum sen? Gerçi tabi ki öylesindir de orası ayrı bir konu tabi.

"Sana iyi geceler dostum! Daha fazla senin şu saçmalıklarını dinleyeceğimi sanmıyorum! Kapatıyorum."

"Sakın yüzüme kapatmayı deneme bile! Yoksa alıp alamayacağın şey gerçekten bu olur!"

Sahi ciddi miydi bu?

"Bu bir tehdit miydi şimdi?"

"Sen nasıl anlamak istersen bebeğim!"

Sıkıntıyla soluk alarak konuşmaya başladım bu sefer.

"Peki DOSTUM! İzninle yatmaya gideceğim! Telefonu yüzüne kapatmama müsaden var mı acaba?" dedim alayla ondan izin isteyip. Vermeyeceğini biliyordum ama yinede denemekte de yarar vardı, öyle değil mi?

Yıldızlar KampıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin