13 - Aksilik

36 9 0
                                    

Medya ; Taylor Collins

********

Eve geldiğimde saat akşam on biri henüz geçmemişti ve tablet başına geçeliyse henüz çok olmamıştı. Mp3 çalarımda Selena gömez 'in Back to you şarkısı çalarken bende bu arada facebook messenger üzerinden bizimkilerle çetleşiyordum.

Taylor : Yanağımdan makas aldığı gibi çekti gitti. Düşünebiliyor musunuz? Makas almakta nedir abi ya? Kızmıyım ben? Ya resmen kendimi bir kızdan farksız hissettim. Damien bugün çok tuhaftı. Hemde fazlasıyla.

Mark : Biri benden makas almaya cüret edip ardından elini kolunu sallayarak gidecek, öyle mi? Ben yerinde olsam ağzının ortasına bir tane geçirirdim dostum 😃

Taylor : O an şaşkınlıktan ne yapacağımı bilemedimden bunu düşünmeye pek fırsatım olmadı kardeşim 😱😁 Yoksa bilirsin beni, kendimi ellettirmeyi hiç sevmem.

Luke : 'Bayım, tuhaf olduğunuz kadar küstahsınız da! ' Taylor, senin için türk filmlerinden bir alıntı yapayım dedim😂 Nasıl olmuş karşiiim?

Taylor : Harika olmuş karşiimm 😂 İşte karşınızda Türk filmlerinin hülya koçyiğit'i, Taylor Collins Ve Türk filmlerinin kadir inanır'ı, Damien stone 😂😂

M+W+S+J+J : 😄😄😄

Jason : Gençler, eğlencenizi bozmak gibi olmasın ama yarışmayla ilgili olan şu seçmeler yarınaymış!

M+T+W+S+J+L : Ne?!

Wendy : Ama bu nasıl olur? Daha dört günümüz vardı hani?

Jason : Bende öyle biliyordum. Biraz önce okulun kendi internet sitesine öylesine bir giriş yapayım dedim. Ve karşıma büyük yarışmayla ilgili juri üyelerinin başka ülkeleri de ziyaret edeceği ve bu yüzden yarışma tarihlerini yakın bir tarihe aldıkları, yarışma için gerekli kişileri hemen belirlemek içinse seçmelerin yarına yapılmasına karar kılındığı duyurusu çıktı 😞

Mark : Nasıl bir iştir bu ya! Kalıblarına tükürdüklerim! 😡😡

Jack : Tüh, bu hiç iyi olmadı. Daha hangi şarkıyı çalacağımıza bile karar veremedik halbuki!

Stella : Yapabileceğimiz pek bir şey yok arkadaşlar. Çalıştıklarımızdan birini çalarız bizde o halde. Şöyle yapalım; Herkes yarın için Omri'nin Save me şarkısına çalışıp hazır gelsin. İçimden bir ses bu şarkının bize şans getireceğini söylüyor. Hadi şimdi herkes dağılsın millet. Çok işimiz var 😡

M+T+W+L+J+J : 👍

Messenger'dan çıkış yaparak faceboook'u kapattım. Gerçekten de bu kötü olmuştu. Nasıl iş yapıyorlardı bunlar böyle? İnsan önceden haber vermez miydi programın değiştiğini? Jason siteye öylesine giriş yapıp bakmasaymış haberimiz bile olmadan seçmelere hazırlıksız girecekmişiz meğer!

Tablet başından kalkar kalkmaz yatağımın kenarında duran gitarımı elime alarak yatakta bağdaş kurup hemen Save me şarkısını çalışmaya başladım. Asla takılmamam, kusursuz bir şekilde çalmam gerekiyordu bunu. Yaklaşık bir iki saat öyle çalıştıktan sonra annem odamın kapısını tıklatmış olacak ki benden ses alamayınca başını içeri uzatıp bana bakarak tatlı tatlı gülümsemeye başladı.

" Bebeğim, neredeyse üç saattir şu odandan bir türlü çıkmadın. Hadi gelde anne oğul biraz vakit geçirelim."

"Ya üzgünüm anne. Benim şuan iyice çalışmam gerekiyor. Yarınki seçmelere tam takım hazır olmalıyım." dedim masumca üzgün olduğumu belirterek. Yüzündeki tebbesüm solsa da dudaklarında asla silinmedi. İçeri girmek için benden izin isteyip yanıma gelerek yüzümü avuçları arasına aldı ve alnıma minik bir öpücük kondurarak saçlarımı karıştırmaya başladı.

"İyi o halde. Sen çalışmana devam et birtanem. Bende senin için yaptığım atıştırmalıklardan getireyim." diyerek odamdan ayrıldığında bende çalışmama kaldığım yerden tekrar devam ettim.

Annem üzerinde buharı tüten nefis atıştırmalık kurabiyelerini masama bırakmış yine tatlı gülümsemelerden birini bana sunarak odamda beni yanlız bırakarak uyumak için yatmaya çekilmişti. Biraz daha çalışmadan sonra saate baktığımda saatin gecenin ikisine geldiğini gördüm. Bu da demek oluyordu ki neredeyse iki saattir çalışıyordum. Gözlerimin ağırlaşmasıyla gitarımı yine eski yerine koyarak gerekli işlerimi halledip yatağıma geri döndüm. Yarın büyük ve yorucu bir gündü. İyi dinlenmem gerekiyordu fakat ne yazık ki sabah olmasına dört saat kalmıştı ve bu da pek iyi bir uyku çekmeyeceğim anlamına geliyordu.

******

Üzerimdeki ağırlık nedeniyle annemin tüm ses ve çabalarına rağmen bir türlü gözümü açıp uyanamıyordum. Uyku, o kadar ılık, o kadar tatlıydı ki, " Hmm, anne lütfen biraz daha..." diye annemi geçiştirerek sarındığım yorgana daha bir sokulup uyumaya devam ettim usulca. "Taylor diyorum! Uyan artık! Yoksa seni bu yataktan kazıyarak çıkarmak zorunda kalacağım. Hem senin bugün seçmelerin yok muydu?" sözüyle gözlerim birden irice açıldı.

"Tanrım, ben bunu tamamen unutmuşum!" diye haykırarak bir anda sarındığım yorgandan kurtulup saate baktım. Hazırlanıp arabaya geçmem için tam tamına yirmi dakikadan az bir zamanım kalmıştı. Hemen yataktan fırlayarak banyoya koşturduğumda annemin, " Hazır olduğunda seni aşağıda bekliyor olacağım evlat." deyişini ve ardından odamın kapı kapanma sesini duydum.

Banyodaki rutin işlerimi beş dakikaya sığdırarak geri odama dönüp hazırlanmaya başladım. Giyinirken arada bir sakarlığım tutmuş, bir yerlerimi önüme gelen yerlere çarpsamda sonunda hazırdım. Gitarımı da kılıfına özenle yerleştirip elime alarak odamdan çıkmış holdeki merdivenleri birer ikişer inmeye başladım.

Nabız sayım her geçen dakika daha da artığından neredeyse heyecandan ölecek gibi hissediyordum. Annem kapıda görünür görünmez halimi hemen anlamış, "Çok fazla stres yapmamaya çalış. Nefes almayı hatırla evlat. Okula gidiyorsun beyaz sarayın huzuruna değil. Şimdi böyleysen acaba evlilik gününde nasıl olacaksın kim bilir?" diye benle alay ederek konuştuğunda beni de güldürmeyi başarmıştı.

" Yapma anne! Ben evlenmeyeceğim, biliyorsun. Oturup gençliğimi koca yaşlı bir tanrıçanın bakıcılığını yapmakla geçireceğim." dedim gülerek onu ima edip ve yanaklarına da birer öpücük kondurdum.

"Deli çocuk. Demek koca yaşlı bir tanrıça ha? Evlenecek misin evlenmeyecek misin oturup hep birlikte göreceğiz bakalım. Hadi şimdi araca geçip otur da şu gördüğün koca yaşlı tanrıça seni okula bizzat yetiştirebilsin."

*************

Ne güzel bir anne - oğul diyalog konuşması 😱😍 Taylor, sanırım seni ben alacağım 😏
Annesi, benimle evlenecek oğlun 👫
Gel pisi pisi...

Görüş ve önerilerinizi bekliyorum kızıllar.
Yeni bölümde görüşmek üzere...

Yıldızlar KampıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin