Medya : #DAMİLOR diye şhiplemiş olduğum meteorlarım benim ⚡
Mp3 - Shawn mendes - Treat your better
~ o O o ~
Aşh, biraz önce söylemiş olduğum şeyin şokuyla ağzından fışkıran kahve lekelerinin izlerini ona vermiş olduğum peçete ile ağzının kenarından yok etmeye çalışırken inanmayan gözlerle bana bakmaya başlamıştı.
"Buna İnanmıyorum! Sen şimdi abimin sana ciddi ciddi bir evlenme teklifinde bulunduğunu mu ima ediyorsun yani? "
"Evet! Hiç duymasam buna bende inanmayacağım ama bu doğru."
Şaşkınlıkla gülümsedi.
"Şoktayım şuan ya! Peki sen ne cevap verdin bu duruma?"
"Aslında bakacak olursak başlarda bu teklifi ben hiç kabul etmek istemedim. Yani daha doğrusu bu işe biraz kararsız kaldım. Sonuçta evlilik bu, çocuk oyuncağı değil ki gidip hemen evlenelim. Ama en sonunda nedense bu teklifini kabul etmiş bulundum! Bir görsen nasıl sevindiğini! İkide bir bana teşekkür edip durdu. Sence biz kötü birşey mi yapıyoruz dersin Aşh? Sonuçta ben bir kız değilim ve ona bu mutluluğu verebilir miyim, bilemiyorum. Erkek olarak birbirimizi sevmiş olmamız yanlış birşey mi acaba?"
"Ya saçmalama ahbap! Yalnızca kadınlar ve erkekler birbiriyle evlenecek diye bir kural yoktur ki! Tanrım, hangi devirde yaşıyoruz biz? Seviyorsanız eğer cinsiyetin pek de bir önemi olmaz bence hayatınızı birleştirmek için. Tek sorun çocuk sahibi olmak ama bu devirde bu bile artık bir sorun değil. Bence çok iyi yapmışsın kabul etmekle. Hem Taylor ismini duyunca içi bir başka olan adamı mutlu edememen imkânsız gibi birsey, Tay."
" Gerçekten öyle mi düşünüyorsun? Böyle düşünmene çok sevindim."
"Peki evlilik günü belli mi? Tarihi ne zamana kararlaştırdınız?"
"Henüz tam olarak belli değil aslında ama biz şey diye düşünüyoruz. Büyük yarışmayı kazandıktan sonra. Ardından balayı olarak da Fransaya gitmeyi düşünüyoruz. Aslında balayı işi çoğunlukla Damien'in fikriydi. Neyse, bana bir konuda yardımcı olabilir misin?"
"Nasıl bir yardım istiyorsunuz küçük hanım?"
Boynumu sağa doğru yatırarak bıkkınlıkla nefes alıp omuzlarımı düşürerek geri vermiş oldum.
"Ya Aşh, lütfen sende başlama abin gibi! Benden bir kızmışım gibi davranmaktan bir vazgeçseniz diyorum artık, ha? Şu evlilik olayı yüzünden zaten yeterince gerginim şuan! Kendimi kesime gidecek kurbanlık koyun gibi hissediyorum!" diye söylenmeye başladığımdaysa kahvesinden büyük bir yudum alarak alayla gülmeye başladı ve aynı zamanda elini havaya kaldırıp teslim oluyorum işareti yaptı.
"Peki, peki tamam. Çatma şu kaşlarını öyle hemen. Söyle bakalım, sana nasıl yardımcı olabilirim Tay?"
"Evlilik hazırlığı için ne giyeceğime bir türlü karar veremiyorum."
"Bundan kolayı ne var akıllım? Abim klasik siyah bir takım giyerken sende onun aksine beyaz bir takım giyersin olur biter. Hani şu bir tane bir film vardı! İsmi aklıma gelmedi şuan. Tıpkı orda birbirine aşık şu iki erkek çift gibi. Hem beyaz sana çok yakışacak! İçinde seni hayal bile edemiyorum! Tıpkı bir kuğu gibi olacaksın!"
"Ya bir alay etmesene! İyi de ben o tarz şeyleri hiç sevmem ki! Hayatımda bile bir kez olsun hiç giymedim ve sorun da bu zaten. Bu yüzden buna bir çözüm yolu bulman gerekiyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlar Kampı
Teen FictionAilevi durumlar nedeniyle annesi tarafından kaydı alışık olduğu okulundan alınıp güzel sanatlara verilen emo bir gencin hikayesi... ☆ Taylor, yeni başlamış olduğu okul hayatının ona neleri getireceğini bilmeyen 18 yaşlarının başlarında bir çocuktu...