MEDYA - Takipteki kız
VİDEO - 5 Second of summer - She looks so perfect
* * * * *
" Baksana Dami, şu kız içeri girdiğimizden beridir bizi takip ediyor."
"Takip mi? Hangi kızmış bu?"
Önümdeki reyondan birşeyle ilgilenirmiş gibi yaparak çaktırmadan yan taraftaki bizi izlemekte olan sarışın kızı işaret ettim.
Damien işaret ettiğim yöne kaçamak bir bakış attığında fazla önemsemeden önümüzdeki reyona geri döndü ve süslemelerden birini eline alarak rengini kontrol ettiğinde bana konuşmayı da ihmal etmedi.
" Bizi takip ettiğinden emin misin? Bana daha çok burada alışveriş yapan bir müşteri gibi geldi."
" Ben ne gördüğüme eminim dostum. İkide bir bize bakıp duruyor. Basbaya bizi takip ediyor işte."
" Takma, gider birazdan."
"Takip eden bir insan neden durduk yere gitsin?" demek istesem de susmanın daha iyi olacağını düşünerek bana göstermiş olduğu renkli top süslemelere odaklanmaya çalıştım.
Damien, "Bu nasıl? Güzel mi?"
Taylor, "Evet, güzel."
Damien, " Ben diyorum ki noel ağacını tepesini de yıldızla değil de şu görmüş olduğun noel baba figürüyle süsleyelim. Ha, sen ne dersin? "
Taylor, " Benim için farketmez. Sen nasıl istersen öyle olsun."
Bakışlarım tekrar o kızın bulunduğu tarafa döndüğünde bu sefer o kızla karşılaşmamıştım, yerinde yoktu. Sanırım Damien'nin dediği gibi gerçekten de gitmişti. İçimin rahatlamasıyla kafamı arkaya atarak derin bir nefes aldığımda yukarıdaki reyonda gördüğüm şeyle yüzümdeki gülümsemenin bir anda genişlemesine engel olamadım ve yavru kedi bakışımla hızla Damien'a dönüş yaptım.
Damien, " Ne? Hey, insan içinde beni kışkırtmaya falan mı çalışıyorsun sen?"
Taylor, " Hayır, ne alakası var ahbap! Ben şunları da alalım mı diyecektim!"
Damien, "Neyi?"
İşaret ettiğim yöne kısa bir bakış atıp daha sonra tekrar bana dönerek gözlerini kısıp gülümsedi.
"Melekler ha? Güzel seçim. Tamam, onları da alalım."
"Evet! Annenize gelin bakalım sizi şirin melekler!"
Heyecanla el çırparak elimi boyumu geçen reyona doğru uzatmaya çalıştım ama 1,67 lik boyla tabi ki başarılı olamadım. Hangi kıt beyinli akıl etmişti bu güzelim süslemeleri oraya koymayı!
Taylor, "Hadi ama! Gelin dedim size!"
Damien, "Gördüğüm kadarıyla boyun yetmiyor aşkım."
Taylor, " Alkışlıyorum seni dostum, çok güzel tesbitte bulunmuş oldun! Ya dalga geçme Dami! Bana bakmayı kes de alsana şunları şurdan, yetişemiyorum!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlar Kampı
Teen FictionAilevi durumlar nedeniyle annesi tarafından kaydı alışık olduğu okulundan alınıp güzel sanatlara verilen emo bir gencin hikayesi... ☆ Taylor, yeni başlamış olduğu okul hayatının ona neleri getireceğini bilmeyen 18 yaşlarının başlarında bir çocuktu...