Medya - #Damilor'un göz renkleri.
(Mavi - Taylor) (Yeşil -Damien)* * * * *
STELLA'DAN...
"Şarkı bitmeden dönerim demişti. Üçüncü grup oldu hala ortalıkta yok. Nerde kaldı bu?" diyen Jason ile merakım iyice artmıştı. En son Damien'i onun peşinden giderken görmüştüm. Şimdi Damien burdaydı peki iyi ama Taylor nerelerdeydi? Acaba Damien birşey mi yapmıştı ona?
Dayanamayıp yerimden kalktığım gibi Damien'nin bulunduğu tarafa ilerlemeye koyuldum. Keyifle sahneyi izleyen Damien beni görünce yüzündeki tebessümü daha da genişleterek, " Ooo Stella? Hangi dağda kurt öldü de benim yanıma gelebilme cesaretinde bulundun?" dediğinde sözlerini aldırmayıp, " Bırak türk özlü sözlerini de Taylor nerde? Onu söyle!" diyerek direk konuya giriş yaptım.
"Nerden bileyim ben nerde? Kızılın keyfinin kahyası gibi mi görünüyorum oradan bakılınca? Git nerde arıyorsan ara. Bilmiyorum." diyerek bakışlarını tekrar sahneye çevirip umursamazlıkla keyifli bir şekilde gülümsemeye başladı.
"En son senin onun peşinden gidişini gördüm. Eminim ki biliyorsundur nerde olduğunu."
Gülümseyişi aniden solarak çatık kaşlarıyla bana döndü.
"Onunla bir mesele hakkında sadece konuştuk, hepsi bu. O buraya gelmediyse benim mi suçum yani? Şimdi izin verirsen gösteriyi izlemek istiyorum."
Kollarını birbirine dolayıp ayaklarını önündeki boş olan koltuğun başlığına doğru uzattı. Gerçekten de bilmiyormuş gibi bir hali vardı. Derin nefes alarak geri eski yerime geçip oturdum.
"Hey, ne konuştunuz bay ego yığınıyla?" diye soru soran Wendy ile " Taylor'un nerde olduğunu sordum." diye bir cevap verdim.
"Peki o ne dedi? Nerdeymiş?"
"O da bilmiyor. Tanrım, sıranın bize gelmesi an meselesi! Bizi yarı yolda bırakıp gitmiş olmasına inanamıyorum!"
" Psikopata güven duyulmaz. Hem Taylor bizi yarı yolda bırakacak aşağılık bir insan değildir. Öyle olsa bile tekrar gruba girmeyi kabul etmezdi, biliyorsunuz. Bu işte başka terslik olmalı. Ben cebini arıcağım." diyen Jack ile
" En iyisi." diyerek onu onaylamış bulundum.Jack'in bir kaç numara girip kulağına yakınlaştırdıktan sonra çalan bir telefon sesiyle yanı başımdaki çantaya uzanıp sesin geldiği bölmeyi açtım. Çalan telefonu elime aldığımda,
" Hiç boşuna arama Jack. Sersem, cep telefonunu çantasında unutmuş!" diyerek bizimkilere gösterdim.
Sahnedeki Deadline adlı grubun seslendirdiği Manafest - Diamond (ft. Trevor McNevan) adlı şarkının bitmesiyle hepimiz heyecandan ne yapacağımızı bilemedik. Geriye kalan son grup biz ve Dragon'lardı. Bay Richardson'un tekrar sahneye çıkmasının ardından içimden " lütfen biz olmasın, lütfen..." diye dualar etmeye başladım Taylor sayesinde.
"Arkadaşlar hepiniz harikaydınız. DEADLİNE' ni gururla yerlerine uğurlarken son iki gruptan birini sahneye davet etmek istiyorum. Alkışlar DRAGON grubu için! Seslendirecekleri şarkı ise Linkin park' tan bleed it out. Evet, hepinize iyi dinlemeler arkadaşlar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlar Kampı
Novela JuvenilAilevi durumlar nedeniyle annesi tarafından kaydı alışık olduğu okulundan alınıp güzel sanatlara verilen emo bir gencin hikayesi... ☆ Taylor, yeni başlamış olduğu okul hayatının ona neleri getireceğini bilmeyen 18 yaşlarının başlarında bir çocuktu...