25 - Yeni bir hayat

26 4 0
                                    

Bölüm şarkısı - Black Veil Brides - Rebel love song

(Bu bölüm için biçilmiş kaftan sanki 😍
Rebel love : Asi aşk )

* * *

"Ortadan bir süre kaybolmaya hazır mısın sevgili Rapunzel?"

" Bu hiç komik değil Dami! Ve bana şunu demeyi de kes lütfen. Kendimi çok garip hissetmeme neden oluyorsun! " dedim Damien'in söylediği şeye karşı gülmemek için kendimi zor tutarak.

" Dami hı? Ah, ismimi böyle kısaltarak söylemen aramıza ördüğün duvarın sonunda yıkıldığını gösteriyor. Ha ne dersin Tay?"

"Tay mı? O atların yavrusuna söylenen bir isim değil miydi ya? Aman dostum, sen sakın ismimi kısaltmaya kalkışma! Kızıl veya kedicik bunun yerine çok daha iyi."

Güldü.

"Sende bana dostum ve ahbap demekten vazgeçsen iyi olur. Artık aramızdaki mesafe de yıkılıp gittiğine göre önümüzde hiçbir engel kalmadı. Mesela bunların yerine bana sevgilim, canım, hayatım veya aşkım diyebilirsin. Ağzında nasıl duracak çok merak ettim doğrusu. Hadi benim için şu güzel sesinle bir tanesiyle seslen bakalım."

Bana bakıp göz kırpması gözlerimin devrilerek ona dönmesini sağlayınca, "Ciddi olamazsın DOSTUM!" dedim üstüne basa basa .

" Hem bir erkeğe hiç yakışmayacak sözler bunlar. Ayrıca hatırlatırım ki ben de bir erkeğim!"

"Ya, öyle mi? Bak ben senin tamamen kız olduğunu sanıyordum 'ahbap' ! Çenen yine fazla çalıştığına göre bu da gitmek için hazırsın demek anlamına geliyor! O halde yola koyulmanın zamanı çoktan geldi." diyerek jeap'ini çalıştırmasıyla çoktan yola koyulmuştuk.

"Ya birşey soracağım Dami. Annemi, beni evden çıkarmak için nasıl ikna ettin, söylesene?"

"Orasını boşver sen. Geveledim işte birşeyler. Hem ikna edicilik benim uzmanlık alanım."

" Sahi, beni öldürmek için kaçırmıyorsun, öyle değil mi? Hala senin bana karşı davranışlarından şüphelerim var da."

" Hala mı kızıl? Yapma! Merak etme, sana karşı şuanlık hiçbir tehlike arz etmiyorum." dedi alayla.

" Yani planların dahilinde böyle birşeyin var olduğunu da inkar etmiyorsun?" dedim bende alayla. Bir kaşım havaya kalkarken ona doğru kısa bir bakış attım.

" Gerçekten çok tuhafsın kızıl! Sence şu bebek yüzümle bende öyle katil tipi varmış gibi mi görünüyor? Kapar mısın artık şu çeneni? Çünkü konuştukça cidden çok saçmalamaya başlıyorsun! "

"Aman be! Tamam, sustuk işte! Peki beni nereye götürüyorsun?"

"Sustuk derken bile konuştuğunun farkında mısın acaba?"

" Ya Damien, kes şunu! Beni nereye götürdüğünü bilmem en doğal hakkım tabi! Bazı şeylerden emin olmalıyım. Çünkü bu hallerin bana hiç normal gelmiyor açıkçası."

" Nereye gittiğimizi söylemem senin susmana neden olacaksa neden olmasın sevgilim? Bizi kimsenin arayıpta bulamayacağı bir yere gidiyoruz. Şimdi kapa o güzel çeneni de birlikte şu güzel yolculuğumuzun tadını çıkaralım, olur mu?"

Yıldızlar KampıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin