Medya - Eren Öztürk
Mp3 : Attention - Charlie puth [Alex goot + jada facer cover]
* * * * * *
"Selam, ben Taylor. Hani şu sahilde bana numaranı verdiğin çocuk."
"Ah, evet hatırladım. Bir an beni hiç aramayacaksın sandım dostum. Aramana sevindim. Nasılsın bakalım?"
" Fena değil. Seni şey için aramıştım. Türksün ya hani türkçeye de benden daha fazla hakimsin. Benim türkçem az biraz idare eder ama biraz pratik yapmak istiyorum. Yardımcı olur muydun?"
"Tabi, seve seve. Bizim ana dilimizi bilmen çok onur verici. Sana nasıl yardımcı olabilirim dostum?"
"Bundan sonra seni her aradığımda benimle türkçe konuş desem, uygun olur mu senin için?"
"Uygundur. Zorlanmazsın, öyle değil mi?"
"Yok, zorlanacağımı pek sanmıyorum. Hem zaten zorlanmadan emek vermeden bir dil nasıl öğrenilip kavrayabilinir ki, öyle değil mi ama?"
"Haklısın. Peki kaç yaşındasın Taylor?"
"İşte böyle dostum. 18 peki ya sen?"
"23 bende. Peki sen Amerika'nın tam olarak neresindensin dostum?"
"Alaska."
"Alaska soğuk bir şehir galiba, öyle duymuştum. Bende izmir."
"Aynen öyle. Biraz soğuktur diğer şehirlere göre."
"Kardeşin var mıydı? "
"Yok, tek çocuğum ben. Sizin izmirin kızlarının güzel olduğunu duymuştum bende. Gerçekten de öyle mi?"
"Hemde nasıl. Benimde benden üç yaş küçük bir kız kardeşim var. Adı Gamze. Bir görsen bir içim su. İzmirli olmanın tam hakkını veriyor kız."
" Gamze, güzel isimmiş doğrusu. İyi anlaşıyor musunuz bari?
" Yani anlaşmada biraz sorun çıktığı yerler oluyor ama anlaşıyoruz ya. Bir şekilde idare ediyoruz biz birbirimizi. Peki sen hangi okulda okuyorsun?"
"San Diego güzel sanatlar lisesi."
"Ya! Ben de daha bugün yeni kaydoldum oraya biliyor musun! Daha önce tanışmamız ne tesadüf doğrusu. Çok sevdim ben seni. Benle aynı kafadan birini bulmak gerçekten çok iyi. Sık sık buluşuruz artık."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlar Kampı
Teen FictionAilevi durumlar nedeniyle annesi tarafından kaydı alışık olduğu okulundan alınıp güzel sanatlara verilen emo bir gencin hikayesi... ☆ Taylor, yeni başlamış olduğu okul hayatının ona neleri getireceğini bilmeyen 18 yaşlarının başlarında bir çocuktu...