Medya : Taylor Woods ( temsili)
Mp3 : 2 Chainz - beautiful pain ft. Lloyd mase
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Gün çoktan ağarmaya başlamış alarmın ise çalmasına daha çok vardı. Tüm gece bir türlü uyumamamıştım. Çünkü uyuduğumda her seferinde kendimi Damien ile öpüşürken buluyordum.
Tanrım, bu ne garip histi böyle?
Kafamı yüzüstü yastığa bastırarak bir süre kendimi boğmaya çalıştım. Neden öpüşebildiğimi ona söylemiştim ki sanki! Bu hoşuma gitmiş miydi bilemiyordum ama bu hissin tarif edilmesi bile zordu!
YouTube'dan açmış olduğum beautiful pain adlı müzik odamın her yerinde yankılanırken içeri aniden dalan annem ile neye uğradığımı şaşırıp kendimi boğmaya bir son vererek hemen müziği kıstım ve yüzümü direkt ona döndürdüm.
"Şunu sana kaç kere söylemem gerekiyor Taylor? Sabahın köründe şu müziğin sesi neden tüm evde yankılanmak zorunda?"
"Off, Özür dilerim tamam mı? Bir daha ki sefere daha çok dikkat ederim. Şimdi izninle yalnız kalmak istiyorum!" dedim kafamı bu sefer yastığın altına gizleyerek.
"Neyin var tatlım? Sen iyi misin?"
Yanıma gelip başımın üzerindeki yastığı bir çırpıda çekip alan ve elini alnıma koyan annem ile tekrar bir of çekerek derin bir nefes aldım.
" Ateşin de yok senin? Neden böyle hasta gibisin?"
" İyim anne. Beni düşünmene gerek yok. Sadece biraz yorgunum, o kadar. Bütün gece doğru düzgün hiç iyi uyuyamadım da." dedim bazı gerçekleri bilmesinde bir sorun görmeyerek.
" Yardım edebileceğim bir sorunun mu var?" demişti ki, " Yok, gerçekten bir sorunum yok. Sadece yalnız kalmaya ihtiyacım var benim." diyerek sözünü kesmiş bulundum.
"Peki, tamam. Gerçekten bir sorunun varsa..."
"Yok dedim ya." deyip yastığımı onun elinden alarak tekrar kafamı yastık altına gizlemiş oldum.
"O halde ben iş yerine gidiyorum. Bugün tatil günün olduğuna göre çıkıp biraz hava almaya ne dersin? Hem belki edindiğin şu yeni arkadaş grubunla biraz takılırsın? Ha bu arada tehlikeden uzak durmayı da sakın ihmal etme!" diyerek Damien'i imada bulunca sıkıntıyla nefes alıp, "Pekala, hadi şimdi gitme zamanın seni koca yaşlı tanrıça!" dedim aynı zamanda yataktan kalkıp omuzlarından tutarak onu odamdan kapı dışarı ettim.
Ardımdan, " Ne dediğini duydum!" demesini umursamayıp kendimi tekrar yüzüstü yatağa bıraktım. Bir müddet gözlerimi dinlendirmeye çalışsam da gördüğüm Damien kabusu nedeniyle uykudan pes edip yataktan doğrularak tekrar bilgisayarımın başına geçmiş oldum. Facebook'a giriş yaptığımda gelen bildirimlerde bir sürü kişinin beni etiketleyerek bir gönderi paylaştıklarını fark ettim. Bunlardan birine çift tıklayarak Damien ile öpüştüğüm sahneyi izlemeye başladım.
Tanrım, rekor bir izlenmesi vardı bu videonun!
Yorum kısmına girerek benim ile Damien hakkında ne konuştuklarını öğrenmeye çalıştım.
Playboy adlı kullanıcı, " Harika bir sahne! Gerçekten çok iyiler!" diye bir yorumda bulunmuş, profil sahibi olan CCİNX adlı kullanıcı ise, "Birbirlerine yakışıyorlar da öyle değil mi?" diye bir imada bulunmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlar Kampı
Teen FictionAilevi durumlar nedeniyle annesi tarafından kaydı alışık olduğu okulundan alınıp güzel sanatlara verilen emo bir gencin hikayesi... ☆ Taylor, yeni başlamış olduğu okul hayatının ona neleri getireceğini bilmeyen 18 yaşlarının başlarında bir çocuktu...