19 - " İyi ki doğdun kızıl! "

39 8 0
                                    

MEDYA - Gelen hediye paketi

Mp3 - Taylor Swift - Ready for it

* * * * *

Arkadaşlarla geç saatlere kadar güzel vakit geçirerek eğlenmiş, geç olunca da sonunda vedalaşarak evlerimize dağılmıştık. Bugün inanılmaz harika bir gündü benim için. Bu sabah ki yorum kısımlarını saymazsak tabi...

Al işte, yine aklıma hücum etmişti şu sabahki konuşmalar! Yarın ilk iş ne olursa olsun bu işi halletmekti. Asıl gay kimmiş bir bir gösterecektim ben onlara!

Kafa dinlemek için telefonumdan Taylor Swift'ten Ready for it şarkısını açarak yine yatağa sırt üstü uzanış yaptım. Tam da bu sırada ev zilinin çalmasıyla evde yalnız olduğumu bir kez daha hatırlayarak aşağı inip kapıyı yine ben açmış bulundum. Gelen kişi bir postacıydı.

"Buyrun? "

"Burası Collins'lerin evi mi acaba?"

"Evet burası. Ben Taylor Collins, size nasıl yardımcı olabilirim? "

" Bu paket size efendim. Şurayı ve şurayı imzalar mısınız lütfen? "

Bana uzatılan belgelerden işaret edilen yerlere imzamı atarak bana gönderilen etrafı güller ile çevrilmiş paketi usulca elime aldım.

"Teşekkürler. "

"Rica ederim. İyi günler. " diyen postacı ile gönderen hakkında bir yazı, bir iz bulmak için paketi incelemeye koyuldum fakat üzerinde gönderen hakkında hiç bir şey yazmadığını görünce kafamı tekrar kaldırıp soru sormak için postacının bulunduğu yere şöyle bir bakış attım ama o çoktan gitmişti.

Çatılan kaşlarla paketi incelemeyi kesip hızla içeri girdim. Akşamları hava soğuk olduğundan ve üzerimde de ince kumaş bir t-shirt olduğundan birkaç dakika içinde hemen üşüyüvermiştim bile.

Salona geçip koltuklardan birine kurularak merakla paketin sarı fiyonklarını çözmeye başladım.

Pakedin içinde çıkan notla onu daha sonra okumak üzere bir kenara bırakıp noeli hatırlatan süslemeleri ile içerisinde minik, el ele vermiş iki sevgilinin bulunduğu küreciği elime alıp içerisinde uçuşan beyaz kar tanelerini şaşkın ve bir o kadar mutlu bir şekilde seyretmeye başladım. Bu kimin zevkiyse gerçekten de çok beğendiğimi söylemeliydim. Ince bir zevke sahip olmalıydı.

İnce zevk demişken bu annemin işi olmalıydı. Acaba o mu göndermişti bunu? Ya da o biyolojik babam olan adam da göndermiş olabilirdi? Kim bilir belki de o göndermişti. Aklınca yanımda olduğunu bu şekilde göz boyayarak göstermeye çalışıyordu!

Merakla nota uzanarak üzerine not edilmiş yazıları okumaya başladım. Yanılmıştım. Bunu ne annem ne de babam göndermişti. Bunu Damien(?) denen herif göndermişti. Bir dakika, ne alaka ya? Damien bana neden böyle birşey göndersin ki? Hem doğum günümü nereden biliyorduki bu?

Notta;

"İyi ki doğdun kızıl. Umarım o salak arkadaşlarının sana hediye etmiş olduğu o dandik eşyaların içerisinde bunu çok beğenirsin. Biliyorum, biliyorum. Doğumunu kutlamak bence de çok saçma. Garipseyen kişi yalnız sen değilsin ama sen benim en iyi oyuncaklarımdansın, öyle değil mi? Bu hediyeyi de ona verdiğime say. Neyse, sözü çok fazla uzattım. İyiki varsın işte.

Yıldızlar KampıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin