MEDYA - Taylor COLLİNS
Mp3 - Damien Dawn - Silent Scream
* * * * *
ASHLEE'IN AĞZINDAN...
Eve gelmemizin üzerinden yaklaşık üç saat gibi bir zaman geçmesine rağmen Taylor'un odasından ne bir ses ne de bir seda çıkıyordu.
Odasına kapanmış, neydiği belirsiz bir şey yüzünden saatlerce ağlıyordu. Yanına gittiğimde ise biraz yalnız kalmaya ihtiyacının olduğunu söyleyerek onu yalnız bırakmamı rica etmişti. Bende daha fazla üzerine gitmemek adına aynen öyle de yapmıştım ama şimdi ise onun için endişelenmeye başlıyordum. Üç saattir neden bir ses seda çıkmıyordu şu odasından! Ya kendine zarar verecek birşeyler yapıyorsa? O zaman ne olacaktı? Damien'e ne diyecektim ben? Ben burda olduğuma göre o şimdi benim sorumluluğum altındaydı ve onu, kendisine bir zarar vermesinden korumak zorundaydım. Ne de olsa o ilk hoşlanmış olduğum bir insandı ama abime olan sevgisi ne yazık ki onu arkadaş olarak kabul etmeme neden olmuştu. Sorunu her ne ise bunu ancak Damien öğrenip çözebilirdi.
'Gidip bir baksam mı acaba?' diye düşünürken çalan kapı zili buna müsade vermeyerek bu düşünceden hızla sıyrılmama, öncelikle gidip kapıya bakmama neden oldu.
Türklerin de dediği gibi; iyi adam da lafın üzerine gelirmiş! Gelen kişi Damien'di.
"Selam prenses. Sen burda mıydın?"
"Selam Damien. Evet, az önce geldim bende."
"Hey, kötü birşey mi oldu? Ne bu surat?"
"Bana değil ama Taylor'a olduğu kesin." sözüm üzerine yüzü bir anda gerilmiş oldu.
"Ne? Ne oldu Taylor'a!?"
"Gidip kendi gözlerinle görsen daha iyi olur. Ne beni içeri alıyor, ne de sormuş olduğum sorulara bir yanıt veriyor. Sabahtan beri ağlamaktan helak oldu. Artık her ne olduysa."
Koşar adımlarla hızla merdivenlere doğru yönelerek Taylor'un odasının önüne doğru geldi. Daha sonra kapıyı kırarcasına açarak karşısında görmüş olduğu manzarayla durmak zorunda kaldı.
"Ufaklık? Ne, ne oldu? Sen iyi misin?"
"Yalnız kalmak istiyorum Damien! Çık odadan lütfen!"
"Bana ne olduğunu anlatmadan hiçbir yere gitmiyorum ufaklık! Ne olduğunu bana anlatacaksın! Söyle, neden ağlıyorsun? Kötü birşey mi oldu?"
Taylor kızarmış gözlerle uzanmış olduğu yataktan doğrulup öfkeyle kafasını kendisine şaşkınlıkla bakan Damien'a döndürmüş oldu.
"Hiçbirşey olmadı ahbap, tamam mı! Ya lütfen rahat bırak beni! Biraz durup yalnız kalmaya ihtiyacım var!"
Damien gözlerini bana çevirerek, "Aşh, bizi yalnız bırakır mısın lütfen?" dediğinde merak duygum ağır bastığından dolayı, "O senin sevgilinse benim de arkadaşım! Bende sorunu ne bunu öğrenmek istiyorum!" diye itirazda bulunmuş oldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlar Kampı
Teen FictionAilevi durumlar nedeniyle annesi tarafından kaydı alışık olduğu okulundan alınıp güzel sanatlara verilen emo bir gencin hikayesi... ☆ Taylor, yeni başlamış olduğu okul hayatının ona neleri getireceğini bilmeyen 18 yaşlarının başlarında bir çocuktu...