44 - Şaka

28 2 1
                                    

Medya : Taylor 😍

Mp3 - Indila - Derniere danse

* * * * *

Bahçedeki çiçeklerin bakımıyla ilgilenirken bundan büyük bir keyif aldığım doğruydu. Kim sevmezdi ki çiçekleri? Sadece kızlar mı severdi yani? Erkekler de severdi bence.

Bahçedeki çiçeklerin bakım işi bittiğinde ne zamandır boşladığım pofudukla ise ilgilenmek yine benim sorumluluğumun altında kalmıştı.

"Gel bakalım kızım. Şimdi ilgileneme sırası sende." diyerek onu kulübesinden alıp yine içeriye giriş yaptım.

Mutfakta onu yere bırakarak iki mama kabına da biraz mama, biraz da su doldurup ikisini önüne koymuş olduğumda çalan telefonla başını usulca okşamış oldum.

" Afferin kızıma, hadi sen biraz ye iç, bende şuna bir bakayım." diyerek doğruldum ve cebimden hemen telefonu çıkartarak arayan kişinin kim olduğuna baktım, Eren'di beni arayan.

"Alo, Eren?"

"Selam Tay, nasılsın?"

"Selam, iyim dostum. Sen nasılsın?"

"İyim bende. Buluşalım demek için aramıştım da müsait miydin acaba?"

"Evet müsaitim. Nerde buluşalım?"

" Yine sahil kenarında buluşsak olur mu?"

" Tabi, olur. Gelirim ben şimdi."

"İyi o halde. Bekliyorum seni. Görüşürüz."

"Görüşürüz dostum."

Görüşmenin bittiğini haber veren ses eşliğinde telefonu kapattım. Şimdi de sıra Damien'a bu buluşmayı bildirmekteydi sıra. Umarım bana olumsuz bir yanıt vermezdi.

Hemen telefondan Dami'nin numarasına tuşlayarak cevap vermesini bekledim. Birkaç çalıştan sonra karşı taraftan o en sevdiğim neşeli sesi geldi.

"Bende tam seni düşünüyordum aşkım. Özledim seni!"

"Bende seni özledim aşkım. Ben aslında seni sey için, haber vermek için aramıştım. Eren aradı beni biraz önce 'buluşalım mı?' diye. Haberin olsun, ben çıkıyorum."

"Neden buluşmak istiyormuş senle?"

"Öylesine, hani artık arkadaşız ya o yüzden. Umarım bana olumsuz bir cevap vermezsin ahbap! Geleceğim diye söz verdim çocuğa çünkü."

"Tamam git. Peki nerde buluşacaksınız tam olarak?"

"Tanıştığımız yerde tabi ki! İyice sorgu muhabiri çıktın ha sende!"

"Sorgularım! O çocuğu hiç gözüm tutmadı benim. Sana kötü birşey yapmasından korkuyorum. O yüzden nerde ne yaptığını bilmek en doğal hakkım!"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 01, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yıldızlar KampıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin