Medya : Fairy boy'm 😍 Taylor
( Ne be? Seviyorum ben fairy boy'umu! 😍 Taylor'umun şu mükemmel fotoşlarını sizce de paylaşmayayım mı yani? Cehennemde yanarım valla 😱 )
Yazar fazla saçmalamadan size iyi okumalar dilerim kızıl-canlar!
MP3 - Eminem & Evanescence - Someone to talk to (2017)
* * * *
Black Child'in çalıştığı şarkı :
Taylor swift - Untouchable* * * *
"Hey Taylor, Şu bizim müdire hanım seni odasında bekliyor."
Yabancısı olduğum bir ses ile ünümün bu kadar yayılmış olmasına hayretler ederek yönümü arkamda duran sesin sahibine doğru çevirdim.
" Neden? Yani neden bekliyormuş? Sana bir şey dedi mi peki?"
"Dostum, nerden bileyim ben neden! Hadi git şimdi!"
Boynunda asılı duran şeye bakılırsa bu nöbetçi bir öğrenci olmalıydı.
"Peki Sağol!" dediğimde beni hiç umursamamış, yanımdan hızla uzaklaşmıştı. Bense buna aldırmamaya çalışarak zaman kaybetmeksizin soluğumu direkt Bayan Milles'in odasının önünde almış oldum.
Kapı çalmamla birlikte içerden, "Giriniz!" diye sesin gelmesiyle aralık açtığım kapıdan yavaşça başımı uzatıp, "Efendim, beni çağırtmışsınız?" diye soru sormuş oldum.
"Evet, içeri gel evlat!" demesi üzerine adımlarımı oynatarak kapıyı ardımdan yavaşça çektim ve hızla bana işaret etmiş olduğu koltuğa geçip oturdum.
" Şu konu hakkında ailenle görüşmeden önce seninle konuşmanın daha yararlı olacağını düşündüğüm için seni buraya çagırdım." demesi üzerine neyi kast etmiş olduğunu anlamamak için aptal olmak gerekirdi.
"Anlıyorum efendim." dedim hafiçe kafa sallayarak.
" Pekala, söyle bakalım evlat. Hiç Damien'e karşı farklı bir şeyler hissediyor musun? Hani şu türden hislerden bahsediyorum. " dedi iğrenerek.
Bu kaçıncı kez çatmış olduğumu bilmediğim kaşlarlarla birlikte şaşkınlığımla harmanlaşan bir öfkeyle, " Efendim, siz ne dediğinizin farkında mısınız? O benim hemcinsim bir kere! Ben ona nefretten başka ne hissedebilirim ki, söyler misiniz bana!" diye kendime hakim olmayı başaramayarak sert bir şekilde çıkıştım.
"Sesine hakim ol evlat! Kimle konuştuğuna dikkat et. Bunun hiç birşeyi değiştirmeyeceğini en az benim kadar sende çok iyi biliyorsun. Belki de bu konuyu daha iyi anlamam için o olayın olma sebebini bana açıklarsın?"
Sinirden gülmeye başladım bu sefer. Gerçekten o çocuğa karşı hiç bir şey hissetmiyordum! Peki ama neden Damien'nin beni her öpüşünde o tuhaf hisleri hissediyordum? Ah, tanrım! Hayır, ben kesinlikle eşcinsel falan değildim! Bu kesinlikle saçmalıktı !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlar Kampı
Novela JuvenilAilevi durumlar nedeniyle annesi tarafından kaydı alışık olduğu okulundan alınıp güzel sanatlara verilen emo bir gencin hikayesi... ☆ Taylor, yeni başlamış olduğu okul hayatının ona neleri getireceğini bilmeyen 18 yaşlarının başlarında bir çocuktu...