Rozdział 40, Muszę porozmawiać...

609 65 39
                                    

Wszyscy zgodzili się na gorące źródła, jednak najpierw poszli do sklepu po stroje kąpielowe.
Faceci stali znudzeni przed sklepem ze swoimi zakupami, a dziewczyny wybierały.

- Ja chyba wezmę top i spodenki, ważne, żeby było praktycznie- stwierdziła Tenten

- Eto... Ja chyba wezmę jednoczęściowy z falbanką u góry...- Hinata westchnęła

- Hinata, nie wolisz wyeksponować swoich walorów?- Ino zapytała trzymając w ręku dwuczęściowy kostium- Ja biorę ten!

- Yhh- Sakura westchnęła i wybrała kostium z push upem- Idę do kasy!

Kaeru nadal wybierała, Ino zerknęła jej przez ramię.

- Nie zastanawiaj się, bierz jak ci się podoba!

- Hmm no może..- Kaeru wybrała czerwone bikini wiązane na plecach i szyi

W końcu wyszły ze sklepu i poszli do źródeł. Sakura wskazała palcem na szatnię.

- Cooo, szatnia też jedna?!

- Faceci pierwsi! Szybko się ogarniemy i wejdziecie po nas- zawołał Kiba

Po chwili mogły już wejść. Przebrały się i wyszły do źródeł. Sai uśmiechnął się na widok Ino, a Shikamaru uciekał wzrokiem przed Kaeru.
Dziewczyny weszły do wody, Ino podparła się łokciami o brzeg, tak, że biust wystawał jej lekko nad poziom wody.

- Sakura...

- Zamknij się, Ino.

Sai się zaśmiał. Tenten siedziała w wodzie obok Shikamaru.

- Shikamaru, wiedziałeś że Kaeru ma taką sylwetkę? W sumie w tym stroju od Lee trochę było widać- Tenten westchnęła- zazdroszczę jej wcięcia w talii.

Shikamaru tylko chrząknął, nagle Tenten zawołala

- Kaeru, podejdź do nas!

- P... Po co ją wołasz..?

Shikamaru miał na twarzy rumieniec. Kaeru podeszła do nich powoli w ciepłej wodzie, Tenten zrobiła jej miejsce między sobą i Shika.

- Co tam?

- Kaeru, w przyszłym tygodniu dam ci wachlarze. Będą ze specjalnego materiału, na krawędzi którego będziesz mogła zbierać chakrę- Tenten opisywała z uśmiechem- dzięki czemu brzeg materiału będzie działać jak cienkie ostrze.

- Brzmi super!

Nagle Ino zawołała Tenten.

- Tenten, mam sprawę!

Dziewczyna poszła. Shikamaru i Kaeru zostali sami przy krótszym brzegu źródła. Dziewczyna zaproponowała.

- Może chodźmy bliżej wszystkich?

Chciała ruszyć, ale poczuła, że góra jej kostiumu zaczepiła o gałązkę drzewka, które rosło blisko źródła. Troczki na szyi się rozwiązały, a Kaeru złapała dłońmi za materiał na biuście. Na jej policzkach pojawił się rumieniec.

- Shikamaru, proszę... Możesz zawiązać?

Chłopak spojrzał na nią, a po jego skroni popłynęła kropla potu.

- Ja... Jasne...- zerknął na jej dłonie trzymające materiał na piersiach

- Patrzeniem nie pomożesz- dziewczyna lekko się zaśmiała

Złapał za troczki i zawiązał, część osób im się przyglądała i szeptali między sobą.
Kaeru spojrzała na Shikamaru, po którego czole spłynęła kolejna kropla potu. Dziewczyna odruchowo mu ją otarła.

Otōsan 2 [NARUTO OC- córka Jiraiyi]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz