Shikamaru...
Jeśli to czytasz to... Albo mnie już nie ma, albo jesteś wścibski i dostaniesz za to po głowie! I w sumie wolałabym wersję wścibstwa...Teraz, gdy to piszę... Jestem już słaba. Ty śpisz obok, jest środek nocy, a ja powstrzymuję łzy i... Czuję jak bardzo Cię kocham. Boję się, że nadejdzie dzień, gdy Cię już więcej nie zobaczę... Nie chcę tego. Chcę być z Tobą na zawsze. Bo... Teraz zaczęło się wszystko układać.
Każda chwila z Tobą jest cudowna. Każde Twoje spojrzenie, to, jak mówisz niektóre słowa... Nawet Twoje usta, gdy palisz papierosa.
Jeśli... Jeśli umarłam... Proszę, idź dalej. Żyj dalej. Spotkasz jeszcze kogoś w swoim życiu i... Nie myśl wtedy o mnie. Proszę.
Wiem, brzmi dziwnie, ale chcę żebyś był szczęśliwy. Żebyś znów kochał, bez bólu po utracie żony...
Teraz, czytając to, zrobisz ten swój grymas, wiem. Ale za kilka lat, te słowa dadzą Ci ukojenie.Przekaż Naruto, żeby zajął się Mizu...
Nie wiem co jeszcze mogę napisać... A... Dom... Mówiłeś, że chcesz się wyprowadzić od matki.
Gdy umrę... Oddaj wszystkie rzeczy potrzebującym, a wszystkie rzeczy ojca daj Tsunade.
Możesz tam zamieszkać.
Napisz nową historię w tych ścianach i... Proszę, pamiętaj o mnie... Nie chcę być zapomniana... Boję się... Ale... Widzę, że nic mnie nie uratuje.Kocham Cię, Shikamaru...
Żegnaj...