O.1

3.8K 303 153
                                    


(Louis'in anlatımıyla)

Bay Hanna, ''Bugün hepinize, sömestr boyunca araştırmanız için farklı hastalıklar seçeceğiz.'' dedi ve masasının çekmecesinden bir teneke kutu çıkarttı.

''Biz seçmeyecek miyiz?'' Paige Pentworth sordu, sarı buklelerinden bir tanesini parmağına sarıyordu ve yüz ifadesi, konu içinde bayağı kaybolmuş görünüyordu. Gözlerimi devirdim çünkü bu bariz belliydi. Eğer biz seçeceksek, neden üzerinde ''hastalıklar'' yazılı bir kutu çıkartsın adam? 

''Hayır, siz seçmeyeceksiniz.'' diyerek kağıt fişlerle dolu kutuyu Paige'e doğru salladı.

Sandalyesini sınıfın ortasına taşıdı ve oturdu. Herkes ilk kim seçecek diye gergince adama bakarken ben de tırnaklarımla oynuyordum. Bu proje hakkında heyecanlı olduğumu söyleyemezdim çünkü neredeyse bütün zamanımı alacaktı. O hastalığı olan birini bulacaktık, bir okul yılı boyunca onunla röportaj yapıp, hastalıkla ilgili bir konuşacaktık; bu hastalıkla yaşamanın nasıl olduğunu, nasıl hissettiklerini soracaktık.

İhmal edemezdim.

Bay Hanna çoktan birkaç isim saymıştı fakat ben diğer şeyleri düşündüğüm için duymamıştım. Liam, pizza yemek için akşam bize uğrayacaktı ve tarih ödevimi bitirmem lazımdı...

''Louis Tomlinson!'' Bay Hanna bana seslenirken gülümsüyordu ve elinde benim hastalığımın yazdığı kağıdı tutuyordu. Birden bağırdığını duyunca yerimde zıplamıştım.

Yanına gelmemi ve fişimi almamı işaret etti. Aldığımda, yazılanı seslice okumamı istedi; tıpkı benden önceki kişilerin de yaptığı gibi. Ama açıkçası...dikkatim pek burada değildi.

Konumu okumak için kartıma döndüm ve dondum. Bay Hanna'ya kaşlarımı kaldırarak baktım. ''B-bunu okumamı istediğinizden emin misiniz?'' Kekeledim ve tanrım, yanaklarımda bir ateşlenme hissettim.

Beklenti içinde gülümsedi ve başını salladı. Karga sesimle kağıdı okurken bir anda boğazımda bir utanç yumrusu hissettim. ''U-um, huzursuz genital bölge sendromu.'' Hızlıca okudum ve sınıftaki gülüşler artmadan önce sınıfta bir anlık bir sessizlik oldu.

''Hey, şu ikinci sınıftaki Harry Styles'ın hastalığı değil mi bu?'' Derik sordu. Futbol takımından arkadaşları da arkasından kıkırdadı. Yerime dönerken dayanamayıp onlara katil bakışlarımdan atmıştım.

Böyle geri zekalıların konuşmaları için özel yapılmış odalar yok mu?

''Bu kadarı yeter çocuklar!'' diyerek sınıfı susturmaya çalıştı Bay Hanna. Yanına öğrencileri çağırmaya devam ederken ben düşüncelerime geri dönmüştüm.

Bu, Harry Styles kimdi?

Neredeyse, kreşe başladığımdan beri bu okuldayım ama bu isim bana hiç bir çağrışım yapmadı.

Belki yeni birisidir.

Ama hey, en azından diğer salaklar gibi gidip hasta bulmaya çalışmayacağım. Sadece, bu akşam küçük bir araştırma yaptıktan sonra onun yanına gideceğim. Umarım o da bunu sorun etmez.

Bu hastalık o kadar da kötüye gidemez, değil mi?


-------------------------

-E.

You Put The O in DisOrder// larrystylinsonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin