Harry ile:
-Louis'i bir kelimeyle tanımla.
H: Hımm.. İnatçı.
-Nöbetlerin ne kadar sürüyor?
H: Sadece birkaç saniye sürüyor. Çabucacık geçiyorlar ama Louis'yle birlikteyken sonsuza dek sürecekmiş gibi oluyor.. (iyi anlamda söyledim.)
-Diğer insanların sana Boşalma Makinesi veya bunun gibi isimler takmasıyla nasıl başa çıkabiliyorsun? Onların hepsini öldürmek ve cesetlerini köpeklere vermek istiyorum!
H: Um.. Sanırım terapistinle görüşmen gerekiyor tatlım :P Ayrıca o konuyla da başa çıktığım söylenemez. Sinirleniyorum, üzülüyorum bazen de ağlıyorum fakat, bunların hepsi normal. İnsanlar pisliktir, kendimi bu duruma adapte ettim.
-Sence Louis'nin senin nöbetlerine verdiği tepkiler iyi mi? Beğeniyor musun?
H: Yani bence çok da abartmasına gerek yok ama bilirsiniz...Louis işte..
-İlk nöbetini ne zaman yaşadın? Nasıldı? Sevgilerle Xx
H: Bütün sevgim seninle güzelim. Xx İlk başta fazlasıyla garipti. Bir gün okula yürüyordum ve birden bire oldu..evet. Birkaç hafta durmadan devam etti. Doktora gittim ve teşhisi koydular.. En kötü günlerimden birisiydi, dürüst olmam gerekirse.
-Hayatında yaşadığın ve yaşamaya devam ettiğin şeylerle ilgili nasıl hissediyorsun? Eğer Louis, hayatının bir parçası olmasaydı, ne yapardın?
H: Şu anki yaşamımla ilgili garip hissediyorum ve eğer Louis bunun bir parçası olmasaydı.. Artık Harry olmaya devam etmezdim. Bence Louis beni, benim kendimi tamamlayamadığım bir şekilde tamamlıyor.
-Louis yüzünden bir nöbet geçirdiğinde nasıl hissediyorsun?
H: Şey, bu zor bir soruymuş. Ben ve Louis'nin ilişkiye girdiğimiz anda geçirdiğim bir nöbeti mi soruyorsun yoksa, sadece ona uzaktan bakarken geçirdiğim nöbeti mi? Sanırım hangisi olduğu fark etmez. Louis'nin sebep olduğu her nöbet, güzel nöbettir.
-Eğer kendini öldürmüş olsaydın, ailene, ve özellikle Louis'e dünyanın en kötü insanı gibi hissettireceğini biliyordun. Bunu bilerek neden kendini öldürmeye çalıştın?
H: Senin için dürüst olacağım. O anda sadece ölmeyi istiyordum. Başkasını düşünecek halim yoktu. Evet, istersen bana bencil diyebilirsin..
-Louis'i ilk gördüğün anda mı aşık oldun yoksa biraz zamanın geçmesi mi gerekti?
H: Hah.. Bu soru güzelmiş. Louis'i ilk gördüğüm anda korkmuştum ve zorbalıktan hızla kaçmaya çalışıyordum. Bence, ona güvenebilmem için biraz zaman gerekiyordu ve bana göre, sevgi için en gerekli şey güvendir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Put The O in DisOrder// larrystylinson
FanfictionHarry, genital bir hastalığa sahip ve Louis, proje ödevi için onunla röportaj yapmak zorunda. Bambi!Harry story/all rights belongs to louuuology cover by protruding™ #1 at #larry -Haziran/2018-