(Louis'in anlatımıyla)
Harry'nin bir defaki gelişine kadar her şeyin mükemmel olmasını istiyorum.
Bu hafta, odam için siyah duvar boyası, kırmızı perdeler ve bunun gibi birçok oda eşyası aldım.
Vanilya aromalı, kokulu mumlar alıp, onları baş ucumdaki komidinimin üstene bıraktım--tabii ki bugün yanmıyorlar çünkü, yarın büyük gün. Harry'le olan bütün cinsel aktivitelerimi erteledim. Bir sebeple onu, kendimden uzak tuttum. O sebebi bilirsiniz..
Bu konuda baya eksiğim ve kendime güvenmiyorum. O yüzden yaklaşık 6 şişe kayganlaştırıcı almış olabilirim. Ya onun canını yakarsa, değil mi? Ayrıca kondom da aldım çünkü almadığımı görürse üzüleceğini biliyorum.
Zayn, Harry'yle olan ilişkim konusunda benimle uğraşıp duruyor.
Beni çok kızdırıyor bu çocuk. Fakat yine de laf etmiyorum çünkü sokayım!!- buradan başka kalacak yerim yok.
Tabii, psikopat annem durduk yere fikrini değiştirmezse? Burada sıkıştım kaldım.
Ondan geriye kalan tek şey, son yılbaşında benim adıma verilmiş 300 dolar--ki ben, sırf Harry ile olan tek gecem için 300 doların yarısını harcamış bulunuyorum.
Cidden burada kalmam gerekiyor. Cidden nazik olmam gerekiyor ve cidden kendime bir iş bulmam gerekiyor.
Aghh.
Yaşasın reşitlik!!
Şaka yapıyorum. Reşitlik kıçımı öpsün.
Telefonumun kapandığını bile fark etmemişim. Bunca zaman Zayn'le birlikte odamı boyamakla, mobilyaları konumlandırmakla ve online çiçek siparişi vermekle meşguldüm.
"Oğlum sen ciddi misin? Çiçek mi?" diyerek sordu Zayn. Silindir şeklindeki boya fırçasını bir anlığına yerdeki gazetenin üstüne bırakmıştı.
Kızardım ve kafamı salladım. Bana yaklaşmasını izledim, "Evet, tabii ki. Bunların, onun için özel olması lazım."
Ve öyle olacak da. Özelin de ötesinde olacak.
Tek yapmak istediğim: Ona dokunmak, onu hissetmek ve ona, bir şeyler söyletmek.
Ona gerçekten, güzel şeyler söylettirmek istiyorum.
"Özel mi? Sırada ne var, Barry White?"
Söylediği şeye güldüm. Bana biraz daha yaklaşmasından önce, gözlerimin yanındaki kırışıklıklar tekrar çıktı. Biraz fazla yaklaşmış olabilir mi?
Bilmiyorum ya. Belki bana öyle gelmiştir.
"Hala bakir misin, Louis?" diye sordu. Bana, bilmiş bilmiş sırıtıyordu.
"Hmm. Hadi dostum, dökül. Hala bakir misin?" Zayn üsteledi. Beni zorladığında bir cevaba ulaşacağını bildiği çok açık belliydi.
Yanaklarımda ki elmalarla birlikte kızardım ve geriye doğru tedbirli bir adım attım. Başımı uysalca salladım.
Fakat gerçek şu ki, bakir falan değilim.
Çok önemli bir şey değil? Sonuçta Harry, bana hiç sormadı, ben de ona hiç bahsetmedim.
Muhtemelen bahsetmem gerekiyor.
Liam ve ben sadece deneme yapmıştık.. Bu yüzden pek önemli bir şey olduğunu düşünmedim. Bilirsiniz?
Bir kerelik bir şeydi ve ben, sadece nasıl hissettirdiğini öğrenmek istemiştim. Yanlış yapmadım, değil mi?
Liam şimdi pislik ağızlının teki.. Fakat eskiden çok samimiydik. Ayrılmaz ikililerdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Put The O in DisOrder// larrystylinson
FanfictionHarry, genital bir hastalığa sahip ve Louis, proje ödevi için onunla röportaj yapmak zorunda. Bambi!Harry story/all rights belongs to louuuology cover by protruding™ #1 at #larry -Haziran/2018-